Foppa18 aug, 2012Polarkliniken i Umeå!!!!!Nån som gjort en Bukplastik på Polarkliniken i Umeå hos Anders Nilsson? Vad tyckte/tycker ni om kliniken?Bukplastik010Dela
Häxananna18 aug, 2012Bilder??? Jag kan inte lägga upp bilder. Jag har sett den där hjälp videon tre ggr :-/ Så tröttsamt! Ingen som har nått råd?Bukplastik03Dela
barba mamman17 aug, 2012Bukplastik och bröstförstoring vid samma tillfälle?Hej, jag ska genomföra en bukoperation och bröstförstoring, kan man göra dessa vid samma tillfälle. är det någon som har gjort det? Bukplastik015Dela
Bjurra17 aug, 2012Dras magen ihop från bägge håll vid en bukplastik?Drar dom "ner" magen o syr ihop efter att dom skurit bort överflödig hud eller "drar" dom både och, Dvs om man har en "bull****a" kommer den att " slätas" till lite vid en bukplastik. Hoppas ngn fattar vad jag menar! Bukplastik04Dela
Myzan2416 aug, 2012äntligen fått veta ca.Pratade med op planeraren på USÖ i veckan och äntligen fick jag en ca tid, Oktober är preliminär datumet för min stora bukplastik. Läntar så mycket, kommer bli första julen/vintern som jag har en platt mage, kan knappt förstå det. Har gått ner någa kg till så står nu på 64-65kg och huden hänger mer än någonsin jobbigt nog. Skämms sj...Bukplastik03Dela
Häxananna16 aug, 2012Nån som har buk op:at sig och sen skaffat barn :-/Hej på Er. Jag har tre barn och känner mig inte färdig. Men vill inte ha en just nu, tror inte vi orkar det. Jag vill njuta och ha tid med de små jag har. Men jag skulle vilja ha en om 4-5 år. MEN jag mår så dåligt av min mage :-( ända sen min äldsta kom så förändrades magen. Han vägde 4800 g och jag var bara mage. Vill göra nåt åt det nu, kunna...Bukplastik06Dela
fillefjonkan13 aug, 2012När kan man gå rakt med ryggen igen? Hej! för en vecka sen gjorde jag min efterlängtade bukplastik. Har en fråga när ni som gjort detta kunde gå rakt med ryggen igen:)? Bukplastik02Dela
Bjurra12 aug, 2012Någon som gjort bukplastik på Sahlgrenska?Hej!! Är helt ny här och står i dagsläget i kö för att få komma till Sahlgrenska och förhoppningsvis kunna få hjälp att snygga till min mage!! Efter 2 grav med massiv viktuppgång,ett operationsärr från naveln ner till underlivet som "delar" hängmagen i 2 delar, har ju nu lyckats gå ner närmare 30 kg på egen hand,kvar finns en förstörd mage.. Nu...Bukplastik00Dela
Villblifin11 aug, 2012Hur berätta?Ni andra som har/ska genomgå en bukplastik - hur har ni gjort med berättandet? Har ni förklarat för era barn (och hur gamla är de)? Vänner och andra i er närhet, vilka har ni berättat för? Själv har jag bara berättat för ett par, tre av mina närmaste vänner och såklart min man. Jag har två tjejer som är 8 och 11 år och jag tycker at...Bukplastik05Dela
Eternity09 aug, 2012Victoria kliniken, Charles Randquistskulle vilja höra om Charles Randquist på Victoria kliniken (Bukplastik)Bukplastik01Dela