Anonym användare10 okt, 2011*Bilder* bukplastik 19 dagar Uppdatering av min mage. Varit på återbesök efter 2 veckor och än så länge ser allting jättebra ut. Hoppas det fortsätter så. Bukplastik014Dela
hallondeg10 okt, 2011Bilder på min bukplastik :)Så! nu har jag lagt in lite bilder före och efter min bukplastik för den som vill se :) Bukplastik011Dela
Anonym användare09 okt, 2011magen 3 dagar!*bilder*Nu när sambon skulle tvätta mitt hår och så (kan inte duscha ännu) så passade han på att snabbt ta av gördeln och fota. Och jag måste säga att det ser 1000 gånger bättre ut än jag vågat drömma om! Skit samma att jag har så ont så jag gråter liksom 😀 Bukplastik018Dela
Tulip07 okt, 2011På andra sidan!Äntligen sitter jag nu här på "andra sidan"! Gjorde min bukplastik på Citadellkliniken i tisdags och allt har gått jättebra. Första dygnet var tufft, hade väldigt ont och mådde inte så bra efter narkosen. Fick åka hem dagen efter och då var det precis som om spänningarna och nervositeten släppte för nu känns allt mycket bättre. Peppar, peppar så ha...Bukplastik016Dela
Anonym användare07 okt, 2011nyopad!!!!nu är jag oererad! blev klar kl 14 igår men inte orkat skriva förrän nu... inte sovit alls i nattt, alldeles för ont trots massa massa medicin...det gick bra iaf, ett kg hud tog.dom bort, de lförlängde snittet en bit, och gav.mej ett riktigt mmuslyft haha nä fan vad ont jag har, mår riktigt skit...på uppvaket var de helt paffa över att jag var så...Bukplastik014Dela
Nemo06 okt, 2011Kirurgkonsulation på AKDå var man och besökte Mats på AK igår, och en sjuksyster igen. Huuuuu, vad mycket matnyttigt jag fick med mig därifrån! Mycket information! Två timmar med mina 2 A4:or med frågor som besvarades ^_^ Detaljer finns i bloggen. Vad vi kom fram till: 1. Jag behöver en modifierad bukplastik (liten bukplastik), där de dock också tar bort hud ovan...Bukplastik04Dela
tezzanjansson06 okt, 20114 dagar *bilder*Åkte till kliniken idag och tog ut dränet. Det gick jättebra och äntligen fick jag se min nya mage. Jag trodde inte det var sant!!! Den är hur fin som helst! Helt perfekt till och med! Total lycka! Kan inte fatta att det här är min mage nu 👍 Dessutom har jag nu på dag fyra helt och hållet slutat med värktabletter för jag har inte ont alls. För...Bukplastik023Dela
Amber06 okt, 2011Första dagarna utan gördel.. I tisdags var det sex veckor sen min bukplastik, och nu har jag så smått börjat vara utan gördel några stunder per dygn. Känns lite märkligt, men samtidigt väldans skönt. Och vad kul med alla kläder som sitter bra nuförtiden! 🙂 Det känns lite som att man fuskar, gör nåt man inte borde, men det är nog mest för att jag läst om de nya rekommendat...Bukplastik03Dela
Mamma_Mia8606 okt, 2011efter bukplastikHejsan.. Ska nu nästa månad göra storbukplastik.. Men nu undrar jag, Dom säger man ska va i sitt målvikt innan op. Men Om det skulle bli så att man går ner/upp efter några kilo. Påverkar det resultatet? Och påverkar det bara när man precis gjort operationen eller är det så hela tiden att man ska ha stabil vikt? Bukplastik03Dela
Anonym användare05 okt, 20113 veckor bilder och uppdatering.Hej! Igår var det tre veckor sedan operationen. Naveln vätskar lite men det ser fint ut. Jag har kommit igång med promenader och lättare cykling, skönt! Jag har inte alls varit aktiv de senaste veckorna här pga att jag har separerat och blev utkastad av mitt ex, kanske inte att rekommendera när man är nyopererad men allt har gått bra eller det...Bukplastik011Dela