A.K15 okt, 2011Bilder före och efter (16 dagar eft op)Hej, har inte riktigt förstått att det är min mage än... =) Bukplastik010Dela
Anonym användare15 okt, 2011Bilder! Innan och efterKolla gärna på mina bilder som jag lagt ut! kram Bukplastik016Dela
Tulip14 okt, 2011Bild dag 9! :-)Nu har jag lagt upp en bild! 9 dagar efter min bukplastik. Har tyvärr inga före bilder att jämföra med, hoppas få några från kliniken på mitt återbesök nästa vecka. Jag är så nöjd! :-) Bukplastik01Dela
Hella7214 okt, 2011StygnenJag har stygn som ska försvinna av sig självt, men när är dem upplösta. Jag opade mej för 4 veckor sen, nu har jag ett ställe som sticks utav h-vete men det syns inget. Kan det va en ände som är på väg ut? Jag har även fått 3 små ställen där det läcker lite lite ljusgul vätska, är det var eller sårvätska och kan det ha att göra med stygnen där...Bukplastik03Dela
tezzanjansson12 okt, 20119 dagar *bild*Idag har jag tagit stygnen i naveln. Kirurgen tyckte att allting såg jättebra ut och att det läker jättefint. Jag är numera kär i min nya mage och redan supernöjd! Då är det ändå bara 9 dagar sen op. *lycka* 👍 Bukplastik04Dela
Anonym användare12 okt, 2011Hjälp jag läcker...faen... nu när jag skulle ta av gördeln för att justera den (den rullar ju upp sej i bak och skaver) var gödeln helt genomblöt och äcklig på vänster sida där huden dör... stygnen är helt sneda och det ser förjävligt ut rent ut sagt! Tur att sambon var hemma, vi fick ta bort tejpen och tvättade med alsolsprit, lät det lufta och lade om det igen. Gör...Bukplastik028Dela
hösten201211 okt, 2011Är det bäst att göra brösten för sig och buken för sig eller båda samtidigt?Jag har fött klart mina barn och har bestämt mig för ett bröstlyft med inlägg samt en bukoperation. Jag tränar mkt och är normalsmal och egentligen så har jag inte mkt som ska bort på magen men det som ska göras är att sy ihop magmusklerna som gick isär ganska rejält samt ta bort en del hud (ev fettsugning men vet inte om det kommer att behövas på...Bukplastik08Dela
Anonym användare11 okt, 2011När kan man börja träna igen?När kan man börja träna igen efter bukop? Speciellt springa? Vet inte hur jag ska klara att vara utan...🙁 Bukplastik06Dela
Anonym användare11 okt, 2011återbesök idag, dag 5... gick sådär...Idag var jag och träffade en av kirurgerna som gjorde min bukop i torsdags. Som jag misstäknte såg det inte kalas ut på vänster höft där jag i lördags gick in i ett vasst hörn, har ju haft jätteont och speciellt där... ärret är upphöjt ca 1 cm och har gått isär. dessutom har huden börjat dö!✉️ Men annars såg det jättefint ut, jag bara skrattade...Bukplastik014Dela
Anonym användare11 okt, 2011Äntligen är operationen över!Igår gjorde jag en full bukplastik plus bröstlyft med förstoring. Såg mig i spegeln igår då jag bytte gördel o bh, o jag är så sjukt nöjd, trots att jag var svullen. Har haft en bra natt, det jobbiga är andningen, svårt att ta djupa andetag, men fick en liten inhalator för att underlätta. Hoppas bara att allt flyter på bra nu. Ville bara skriva av...Bukplastik03Dela