Anonym användare27 nov, 2010Sne mageBukplastikHJÄLP igår såg min mage totalt psyko ut... Den var SNED... Har era magar svullnat olika? Shit jag blir livrädd att magen är sne nu... 05Dela
Anonym användare26 nov, 2010Användandet av gördel??BukplastikAnvänder fortfarande min gördel dag och natt.. Fast min läkare har sagt att det är ok att ta av gördeln nattetid nu efter 4 veckor. Det har gått lite över 5 veckor. Men det känns så obehaligt att ta av den och vara utan den en längre stund. Dagtid skulle jag ha den 2 veckor till,alltså 6 veckor sammanlagt. Känns inte som att jag är redo att ta av d...09Dela
Anonym användare26 nov, 20108 veckors mage och Uppdatering ang bukplastik såret gick uppBukplastikNu har det det gått 8 veckor även 11 dagar sedan mitt sår gick upp och jag känner mig hoppfull..Jag tycker det ser bättre ut nu än för några dagar sedan...🙂.. Nu är det bara hoppas att det inte kommer bli flera komplikationer med min mage..Då vet jag inte vad jag tar mig till.... Men jag fortsätter byta varannan dag och tar det lungt..Blev...04Dela
Anonym användare25 nov, 2010När kan man återgå till vardagen igen?BukplastikSka göra min bukplastik om mindre än en vecka *gulp* Undrar lite hur länge det dröjer innan man kan leva någorlunda normalt igen, räknar med en månads sjukskrivning då jag jobbar inom vården men annars då. När orkar man göra andra vardagliga saker? Det är julfest på jobbet 4 dagar efter min operation, tror ni jag orkar gå dit en kort stund elle...05Dela
Anonym användare25 nov, 2010Hur djup är nya naveln?BukplastikJag trodde att man skulle göra min navel lite grundare, var ju ganska djup där är under vecket som blev av all mamma-hud. Lite förvånad nu att den är så pass djup som den är, kommer ju ha samma problem som innan med att det är svårt att göra rent och att det kommer lukta illa om jag inte tvättar och har mig, hade verkligen hoppats slippa det! H...07Dela
Anonym användare24 nov, 2010Magen 1 vecka *bilder*BukplastikJag hittade bättre bilder i kameran som jag tänkte dela med mig av, tyckte inte att man såg så stor skillnad på bilderna innan men det gör man på dessa 😎 Jag ficj ju en gördel igår och idag har jag ONT, hade ni det av era gördlar?? 02Dela
Mamma_Mia8623 nov, 2010någon som gjort bukplastik hos KKAB kliniken?Bukplastikhejsan,undrar om det finns nån här som har gjort storbukplastik KKAB kliniken i falköping ? Är ni nöjda ? 00Dela
Valianna23 nov, 2010Någon här som var hos Tuve/Citadell?...Bukplastik...förra torsdagen 18/11 på 3 månaders ktr? Jag var där på konsultation. Tuve visade mig före o efter bilder på en tjej som varpå 3 mån återbesök samma dag som jag. Såg jättefint ut, är du här på detta forum? Vill gärna höra din op berättelse! 014Dela
Anonym användare23 nov, 2010När har ni börjat träna efter operationen?BukplastikIdag har det precis gått 5 veckor efter min stora bukoperation och jag känner mig så otroligt sugen på att komma igång med någon typ av träning. Har börjat promenera nån gång i veckan.. När är det okej att träna egentligen? Hur har ni andra gjort? 03Dela
Anonym användare23 nov, 2010Magen 1 vecka *bilder*BukplastikHär har ni en före och efter bild. Var in idag på kontroll och allt såg fint ut sa dom. Jag hatar den nya gördeln.. Det gör ju ont att röra sig i denna..När kan man byta?? Men jag är så nöjd med min mage än så länge. Hon fnissade gansa mycket när jag speglade mig 👍 Så sa hon vänta bara tills svullnaden lagt sig. Man tog bort 1,6 kg hud och fet...09Dela