Anonym användare02 dec, 2010Gel på ärrenBukplastikÄr det någon här som använt sån gel på sina ärr? Vilken gel använde ni? När började ni använda det?? Tacksam för svar. Kram 05Dela
amnesp02 dec, 2010Snednavel...BukplastikNågon som vet van man gör åt sned navel? Min har hamnat pekandes klockan 2 och klockan 7 vilket iofs är ett litet partytrick på min bekostnad men jag är hellre utan den egenheten och har en rund och jämn navel. Vad gör man? 01Dela
amnesp02 dec, 2010Bukplastik och magmusklerBukplastikVad händer egentligen med magmuskulaturen efter en bukplastik? Jag har alltid, även som gravid haft synliga magmuskler. Efter 2 kejsarsnitt hade jag hudöverskott, lite bråck samt separerade magmuskler som jag åtgärdade med full bukplastik för 10 dagar sedan. Nu har jag läskig getingmidja pga gördel, postop-svullen nedre mage och börjar undra om j...01Dela
Anonym användare02 dec, 2010någon gbp-op som gjort bukplastik?BukplastikJag undrar om det finns någon som har gjort en gbp eller jätte stor viktned gång och sedan opererat bort skinet på magen? hur har resultatet blivit? blev det som ni väntat er? hur mycket tog de bort? själv går jag och funderar på hur min mage kommer att se ut då jag har ett rejält häng (täcker halva musen) kan knappf föreställa mig hur det komm...032Dela
Madde30 nov, 2010Shoppingorgie av gördlar!Bukplastik4 veckor sedan min bukplastik, idag har jag storhandlat 4 korsetter/gördlar. Det känns INTE skönt utan gördel och det känns som om jag kommer bo i en korsett det närmaste halvåret. 4 olika varianter har jag köpt idag: en i linnemodell från Spanx, en med ben och hög midja från Spanx, en trosgördel från Lindex och en stödjande underklänning från Flex...02Dela
Anonym användare30 nov, 2010Ni som slutat använda gördeln?BukplastikNu har det gått 6 veckor sen min operation och jag använder fortfarande min gördel dag&natt. Känner mig inte riktigt redo att släppa taget om den. Men nu funderar ju hur länge ni andra har använt den som har använt den klart?? Och hur gjorde ni när ni slutade med den,tog ni bara bort den på en gång helt och hållet eller några timmar åt gången...? S...04Dela
Anonym användare29 nov, 2010-54 kgBukplastikNu har jag hittat hit!! och längtar tills jag ska fortsätta min resa med min kropp jag gjorde en gbp augusti -09 och har gått ner hitils 54 kg har ca 15 kg kvar tills jag är i mål. men har redan nu börjat titta på bukplastik (ett måste då det hänger ner till knäna) och bröstförstoring då det bara är två tomma påsar ammningena av två barn och vik...04Dela
Anonym användare29 nov, 201022 dagar efter mitt sår gått upp....UPPDATERINGBukplastikTjena brudar....Nu är det 22 dagar sedan mitt sår gick upp och kan bara säga att det verkligen går framåt.. bytte idag igen och nu är det verkligen inte långt borta innan det tagit ihop.. Och det känns så skönt... Hoppas verkligen bara nu att jag har turen med mig så att det snart är ihop läkt....👍..... Är verkligen på bättre humör nu.. fö...046Dela
Anonym användare29 nov, 2010Samtal från Jobbet:/BukplastikJag jobbar i en butik i centrala sthlm, typ som 7/11 eller pressbyrån fast det är Ica och nystartat och allt. Vi säljer mat och livsmedel och bakar bröd och värmer upp diverse "äta på direkten" -mat så som kycklingspett och pizza och piroger. Eftersom jag har mitt jävla sår så kunde jag ju inte gå tillbaka till jobbet efter tre veckor som plane...07Dela
Anonym användare28 nov, 2010När kan man sola?BukplastikSitter här hemma och känner mig så fruktansvärt vit och tråkig. Undrar då när man får sola solarium igen efter operationen? Ska man tejpa över ärret ännu mer än vanligt eller räcker det med tejpen man har redan.. Skulle vara så underbart med lite färg. 04Dela