Anonym användare12 sep, 2010Någon från Umeå?BukplastikFinns det någon från Umeå här inne som ska eller har gjort en stor eller liten Bukplastik? 00Dela
Anonym användare10 sep, 2010Hej!!! Ny här! Gördel frågaBukplastikhej svej! ny här. Har bara en fråga om gördel. Min bukOP närmar sig. Det finns många här på nätet som diskuterar olika gördlar och var man kan köpa. Min kirurg sa att ja ska använda den jag får från dom och inget annat. Vad har ni fått för rekomendationer???? =) 02Dela
Tuvstarr09 sep, 2010Bloggar om operationen!Bukplastik Hej! Har skaffat en ny blogg där jag bloggar om hela operationen från början till nu... och vidare! varnar för lite obehagliga bilder. http://blogg.mama.nu/plasticfantastic/00Dela
Anonym användare09 sep, 2010Har precis gjort en full bukplastik - behöver råd! BukplastikHej hej! Nu kommer alla mina tusen frågor, som jag hoppas ni erfarna kan svara på :) Jag gjorde min bukplastik i måndags och mår förvånansvärt bra. Tycker inte att det gör fruktansvärt ont, men det stramar ju ganska ordentligt i stygnen.. Jag har sett att det har läckt lite från ena dränagehålet (på höger sida), så min karl har fått h...010Dela
Tuvstarr01 sep, 2010Ok resultat efter fettsugning vid bukplastiken???Bukplastik Hej! Genomgick en stor bukplastik med fettsugning av love handles i slutet av maj i år. redan från början har jag tyckt att det inte är så stort resultat av fettsugningen, även om det såklart är bättre. Vad tycker ni, är detta okej? Jag ville ju bli av med putandet när jag har byxor.010Dela
Anonym användare30 aug, 2010Bukplastik på AkademiklinikenBukplastikHej. Har hört mycket negativt om Akademikliniken, att de inte alls är så bra som de utger sig från att vara, att de är dåliga på kundkontakt, att de inte tar ansvar om det uppstår komplikationer efter en op, osv. Fick idag veta att en vän ska göra bukplastik på Akademikliniken om en månad, tyvärr vet jag inte nu vilken kirurg. Finns det någon h...03Dela
Anonym användare29 aug, 2010Nu finns nya bilderBukplastikNu finns det nya bilder på min mage som är 4månader på min blogg som Ni hittar här: http://www.mondoblogg.se/petraeknas 09Dela
Anonym användare24 aug, 2010Buk av Calle på Proforma?BukplastikVarit träffat Calle idag och fick jättestort förtroende för han men nu vill jag gärna höra erfarenheter, jag har skitsvårt hitta före och efterbilder på magar som han har gjort, medans hittar bröst jag tycker är fina. Nån här som gjort en buk hos han eller sett nån bild dom kan visa mig? Tycker det är så svårt med bukoperationer för endel läkare gö...07Dela
Sommarpingla24 aug, 2010Ny navelpiercing efter bukisBukplastikMin navelpiercing försvann med min stora bukis men i går var jag och fick en ny! Blev nöjd, tycker den döljer lite av trekantsformen på naveln. 013Dela
caroline7618 aug, 2010PresentationBukplastikHej! Jag tänkte att det kanske kunde vara trevligt med en liten kort presentation. Jag heter Caroline, är 34 år gammal och är gift med 3 barn. Under alla mina graviditeter har jag gått upp 30kg och jag ska villigt erkänna att bebisarna inte utgjort största volymen av detta, jag har varit ganska bra på att äta allt som kommit i min väg... Oavsett så...02Dela