missdivine11 aug, 2011Vart hittar jag röda underkläder?Någon sida där man kan hitta röda bhar och trosor..? Eller någon affär? verkar ju helt dött överallt :(Kläder: operationsplagg, BH mm04Dela
Anonym användare11 aug, 2011Bh-Hjälp ..Jag undrar lite över hur tight underbandet p¨å en bh ska sitta? Använde innan op 80 och pröva ut och kan ha 70 nu. Men när jag mäter mig får jag mellan 73 och 76 cm runt bröstkorgen och undrar då om jag kan gå ner till 65 i underband? Jag har inte prövat för jag har inte varit på Change än men ska dit efter lön nu denna månad.Kläder: operationsplagg, BH mm06Dela
Syrran11 aug, 2011Att välja rätt sportbh inför OP - En djungel!!Nu har jag bokat tid för konsultation så operationen kanske inte är så långt borta, om allt känns bra efter samtalet med kirurgen :-)) Min funderation vart nu, hur ska man välja rätt storlek på sportbh till tiden efter operationen?! Jag har ju väldigt små bröst nu, inte ens en fylld A-kupa!! och kommer troligtvis att sätta in ca 400cc, bakom mus...Kläder: operationsplagg, BH mm07Dela
Mrs V10 aug, 2011Köpa Victoria Secret Miraculous Bra?Beställde en miraculous bra från victoria secret i storlek 34DD, röd som va för liten så säljer den för priset jag köpte den för 49,50 dollar inklusive frakten det kostar att skicka den. (330 kr plus frakt). Intresserad någon? http://www.victoriassecret.com/ss/Satellite?ProductID=1265578186100&c=Page&cid=1311125463470&pagename=vsdWrapper Kläder: operationsplagg, BH mm023Dela
Anonym användare10 aug, 2011*bilder* Hur länge använda stöd bh från kliniken?Här är några foton på mina boobisar 1 dag gamla... tänkte fråga er hur länge ni använde den stöd bh som ni fick med er från kliniken? Tjip & Hej & tacksam för era svar! Kläder: operationsplagg, BH mm05Dela
Anonym användare10 aug, 2011Bh-storlekar Jag är väldigt lost i BH-storlekar . jag har nu 75B vilket jag nu fått reda på att jag gått runt med helt fel bh, HannibalLecter hjälpte mig lite och tydligen har jag 65D i nuläget men Tex är 60F och 65F samma storlek eller hur blir det? Kläder: operationsplagg, BH mm011Dela
Anonym användare08 aug, 2011Jag blir tokig på kassa bh:arJag har skickat efter ett antal bh:ar som ser kanonfina ut på bild...men när jag fått hem de så har brösten endera tryckts ner till hälarna eller en konstig strutform har infunnits sig. Ser inte klokt ut när man provar med ett linne eller tröja. Jag har en som jag köpte på en specialbutik, en Freya, fodrad men utan push-up effekt, slät utan krusidu...Kläder: operationsplagg, BH mm08Dela
Anonym användare07 aug, 2011Sport BH hjälp mig !!! Tjer där ute, jag behöver hjälp med sport BH ! Köpte en för några månadsen från Stadium SOC i stl 38, men tycker nu den känns för liten ! Har vart in på Staium o intersport o testat, men de sitter konstigt på mig ! De ska ju sitta som en bh, i bröstvecket underbröstet !? Men de sitter lisom på bröstet, jag kan ju inte ha en som är för...Kläder: operationsplagg, BH mm013Dela
Sofina07 aug, 2011Stöd BH vart hittade ni era?! Enligt min kirurg behöver jag enbart ett linne efter OP, men vill ändå ha tillgång till en stöd BH:) Dela gärna med er av tips etc:) Kläder: operationsplagg, BH mm02Dela
Anonym användare05 aug, 2011Vad ska man ha för bh storlek?Hej! Undrar om någon är bra på vad man ska ha för bh storlek?Jag har under bysten 75 cm o över 90 men vet inte vad man ska ha för sport bh som är bra?Opererade mig i tisdags😀 men fy vad ont jag har haft.Hoppas det blir bättre för i dag är första dagen som känns någorlunda bra. Kläder: operationsplagg, BH mm04Dela