Anonym användare07 jul, 2011Formpressede, vatterte bh:s?Kan man bruke det? Eller er det kun uvatterte som gjelder? Etter torturen er kastet, selvsagt ;) Kläder: operationsplagg, BH mm01Dela
Anonym användare07 jul, 2011Bh med öppnakupor efter OP?Hur gör ni då med kläder? för bröstvårtorna e väl oftast helt styva? kan man ha nipplecovers på? Kläder: operationsplagg, BH mm06Dela
Anonym användare06 jul, 2011Tips på sport-bh med bøyel?Trenger tips på sport-bh med bøyel :) Kläder: operationsplagg, BH mm01Dela
Anonym användare06 jul, 2011BH shopaholic!Hej! Alla mina nära och kära vet att jag är riktigt duktig på att fylla min gardero med (onödigt? nejdå) myyyyycket underkläder. Var brukar ni beställa/köpa era underkläder? Framför allt som har opererats. Jag gillar liksom sexiga fast ändå bekväma underkläder. :) Min kirurg tror jag kommer landa på en 70D. Kläder: operationsplagg, BH mm011Dela
Anonym användare06 jul, 2011hur ser "tortyrBhn" ut?någon som har bild med den på? syns den mycket under kläder o så? Kläder: operationsplagg, BH mm03Dela
Anonym användare06 jul, 2011när slapp ni "bandaget som tillhör tortyrbh:n?jag var på åter besök igår och han sa att allt såg så bra ut och skidbacken var redan färdig så jag behöver inte ha bandaget mer om jag inte känner att jag vill...men mycket bättre "skidbacke kunde det inte bli sa han :9 så det hade lagt sig väldigt fort (en vecka sen op)... klart en lättnad att slippa när man förberätt sig på en månad :) n...Kläder: operationsplagg, BH mm04Dela
Tessos05 jul, 2011När använda vadderad bh?Ja som rubriken lyder när är det okej att använda en vadderad bh? Kläder: operationsplagg, BH mm02Dela
Anonym användare05 jul, 2011Sport BH eller inte? Första vecka jag efter Op hade jag stödbandage pga. Inläggen flyttat på sig. Nu är det tre veckor sedan och jag har nu antingen varit utan bh eller haft en bygelbh på mig...känns superbra, men är det okej att börja med bh så snabbt? Inläggen sitter stenhårt under muskeln och är hårda än men min egna vävnad är mjuk och hänger nästan lite...normalt...Kläder: operationsplagg, BH mm01Dela
Anonym användare05 jul, 2011Tagit stygn och köpt bh :)Hej tjejer! Idag har jag tagit stygnen och äntligen blivit av med den fruktansvärda tejpen. Huden under var inte vacker kan jag säga... Brösten fick godkänt, men de var tydligen hårdare än vad de "borde" varit, så jag fick bannor för att jag inte tagit det tillräckligt lugnt :P Jag ska alltså göra mindre, hur nu det ska gå till... :/...Kläder: operationsplagg, BH mm034Dela
Anonym användare04 jul, 2011HannibalLecter hjälp Bh Storlek? Hej Har sett hur många du har hjälpt med bh strl. Jag skulle vara super tacksam om du ville hjälpa mig med. Mina mått: under bysten 74-75cm, över 88cm och mitt över där de är som störst 91cm. Jag tror att jag skulle kunna ha E 65? Vill just nu ha utan bygel kan du/någon rekommendera någon bra/skön bh (märke,modell)? Vart får man tag i...Kläder: operationsplagg, BH mm09Dela