guttan0815 jun, 2011Någon som provat scala anti-celluliter shapewear?Någon som provat dessa produkter? Kläder: operationsplagg, BH mm01Dela
Greta14 jun, 2011hur byter man vara på figleaves??Hur gör man för att byta vara?? Kläder: operationsplagg, BH mm00Dela
Charlie9014 jun, 2011Hur känns bakomboobs och måste framför bröst för alltid bära bh?Hej, smällde ihop två frågor i en tråd nu.. Kom att tänka på att man kan få klämma på hur många implantat som helst, men man kommer ju inte veta hur de kommer kännas inne i kroppen förrän man genomgått en op.. Så ni där ute som har bakomplacerade implantat, känner man implantatet tydligt? Känns det att det sitter fast under muskeln medans reste...Kläder: operationsplagg, BH mm043Dela
tinkerbell114 jun, 2011Köpt några nya bh:ar,vad tycks=)Lägger in några bilder på mina nya bh:ar jag precis köpt,det har nu gått 43dgr efter op.Skitkul att köpa nya underkläder o jag börjar känna mig som en shoppoholic💋...går inte att få stopp på mig=) Vad tycks om mina senaste köp?🙂 Kläder: operationsplagg, BH mm023Dela
Tinglan14 jun, 201165I = 30H i UK ? Har jag förstått det rätt att jag skall beställa en 30H på figleaves o jag har 65I i Sverige? Tänkte när det är dags att få tag i en ovadderad bygelBH.. Abesita iris fanns tydlgen inte i I-kupa.. :( Och underklädesbutikerna har inte inne i 65-band.. Kläder: operationsplagg, BH mm05Dela
Greta13 jun, 2011Någon som vill köpa en sport bh i 65e ?? NY!Fick hem paketet från figleaves i dag men kunde inte ha sport bhn, sitter för tajt. det är en 65e eller i Engelsk storlek 30e, märket är en shock absorber:full cup classic bra level 4. svart. Kläder: operationsplagg, BH mm010Dela
Anonym användare13 jun, 2011Sportbh vid hårdträning?Behöver en riktigt bra sportbh i strl 60FF för hårdträning. Har ni några tips? Kläder: operationsplagg, BH mm00Dela
christlin13 jun, 2011Någon som vill sälja en Gördel i strl S från design Veronique?? Hej. Jag undrar om det finns någon här som har en design veronique gördel med korta ben, öppen gren, dragkedjor i sidorna och axelband (modell 850) tror jag den hette. Alt en Lipoelastic i storlek XS med hyskor i grenen och axelband. Den jag fick efter op var stor redan då och tycker inte den gör sitt jobb och jag har inte råd att lägga...Kläder: operationsplagg, BH mm00Dela
natalie13 jun, 2011Ang bh:arHej hej! 😀 Det va nu 14dagar & lite till sen jag gjorde min op... Och jag är så sugen på åh köpa nya bh:ar, när köpte ni era första? Tog det månader eller? Kram kram i det fina vädret 🙂 Kläder: operationsplagg, BH mm05Dela
Anonym användare12 jun, 2011Tips på klänning 7 dagar efter OPJag ska förhoppningsvis OPas 7e juli och den 14e juli ska jag på bröllop. Tänkte höra om någon har något bra tips på klänning man kan ha på sig så snart efter en operation? Tack! :) Kläder: operationsplagg, BH mm07Dela