Anonym användare17 apr, 201118veckors bikini bild! bikinin är från www.nelly.se. inte dåligt; från xs till medium! :D Kläder: operationsplagg, BH mm09Dela
Mimmi17 apr, 2011från sportbh till...?Jo jag vet att det är låååångt kvar tills dess att jag får lämna sportbh:n, men man längtar ju och drömmer redan om nästa steg. Vad har ni haft som alternativ i början när ni slutat använda sportbh? Kläder: operationsplagg, BH mm08Dela
BEATASBRANDBILAR16 apr, 2011Stora storlekar i push up bh?Jag var på Twillfit häromdagen och skulle köpa mig en bh men hade inte riktigt vad jag var ute efter.. Jag skulle vilja ha en push up bh men de hade inget sånt i större storlekar.. jag skulle behöva en i 75G. Någon som vet något bra ställe att få tag på det? Kläder: operationsplagg, BH mm010Dela
caka8615 apr, 2011ojoj, sportbh:n sitter som fan! Ok?Opade mig i onsdags och idag skulle jag ta på mig sportisen, o kära värld vad den sitter😕 Är det verkligen bra? den klämmer ihop tuttarna samtidigt som den pressar dom mot bröstkorgen.. Det är lite tungt att andas och det värker i muskelfästena vid lite djupare inandning=/ men det beror väl antagligen på att dom är så nya=) men som sag...Kläder: operationsplagg, BH mm07Dela
Anonym användare15 apr, 2011push up, formpressade kupor?Varför får man inte ha bhar som är push up eller med formpressade kupor, vad gör de för skada? Det kan väl inte vara farligt att ha det lite då och då väl? Kläder: operationsplagg, BH mm03Dela
louise tuvesson14 apr, 2011BikiniproblemTjena brudar! Håller på att bli tokig, hittar ingen bikini som passar. Har lagt in 400 cc, och kan inte använda D kupor eller XXL i bikini överdelen. Problem skapar detta. Vart hittar ni era snygga bikini delar? Kollade change och de känns inte alls roligt! Kläder: operationsplagg, BH mm017Dela
Liiina14 apr, 2011Nya Bh:ar :)Åh vad kul när man får shoppa! Jag handlade först på Figleaves men var missnöjd med alla mina 3 val av bh tyvärr. SKickade tillbaka dom och gick och shoppade på Change istället. Älskar den gula! Tänk den till solbränd kropp till sommaren. Så himla glad och nöjd! Kläder: operationsplagg, BH mm07Dela
Anonym användare13 apr, 2011Vissa säger bh vissa inte hurnär det efter en bröstförstoring?Hur kommer det sig att vk där ska man inte ha nån bh! men på andra ställen ska man ha det och på nåt ställe blir man lindad? hur kan det skilja sig så mycket? Tacksam för alla svar?Kläder: operationsplagg, BH mm012Dela
MissyE11 apr, 2011Tips på hemsida för sexiga bikinis!Hej! Googlade runt för att försöka hitta en neonrosa bikini. Köpte nya trosor på Gina som verkligen lyste, så rosa var dom. Skulle va coolt att ha så rosa bikini. Hittade ingen dock. :P Men hittade en sida som jag tycker har jätte snygga o sexiga bikinis! http://www.chynnadolls.com/ Gå in o kolla! Dom har snygga klänningar också. (Om man vågar...Kläder: operationsplagg, BH mm058Dela
sess11 apr, 2011tortyr bh från citadell?är det någon som har en blogg med bilder på hur tortyrbh:n ser ut? jag kan inte se bilder i forumen än, men skulle gärna vilja se eftersom jag funderar på att göra mina där!Kläder: operationsplagg, BH mm07Dela