Anonym användare18 jan, 2011Vill inte ha tant bh?!Tips på bra SEXIGA bhar utan bygel?! Finns det? När får ni använda bygel? Kläder: operationsplagg, BH mm02Dela
cupcake17 jan, 2011Sport-bh i storlek 70 G/HHej tjejer! Kan ni hjälpa mig med tips om bra sport-bh i 70 G/H? Köpte en i 75 F, den var bra i början men sen började den vecka sig under bysten. Har en från Change som är för liten at ha på sig länge då den trycker in brösten för mycket. Den fungerar bra om jag ska ut o springa en sväng eller träna. Jag börjar bli desperat! Behöver ve...Kläder: operationsplagg, BH mm08Dela
Malin8816 jan, 2011Beställa från Victoria SecretJag har kikat massa nu på deras sida och hittat lite som jag vill ha. Men räknar ut de kommer kosta iaf runt 2000 kr. Svårt o räkna ut exakt, men frakten kostar iaf runt 400kr och sen blir det 25% moms plus tullen och kanske andra småavgifter. Men såg man kunde välja gift wrapping, kan man slippa tullen då? För presenter brukar ju komma förbi?...Kläder: operationsplagg, BH mm018Dela
BEATASBRANDBILAR16 jan, 2011Sportbh efter operation..Får man med sig en sportbh efter operationen eller ska man skaffa en sån innan? Sen har jag tänkt lite på mediciner (antibiotikan) efteråt. Det står att man ska hämta ut recept osv. innan opertionen så man slipper krångla med det när man är nyopererad men hur funkar det? Får man gå och hämta receptet hos läkaren innan? Kläder: operationsplagg, BH mm04Dela
tuttified15 jan, 2011Victoria´s Secret Har varit inne på deras hemsida och de har ju bara föör snygga bhar och bikinis och massa annat! 😛 Är det någon som har någon erfarenhet av att beställa från dom? Tänkte på frakt och tull och så vidare. Hur funkar det? Kläder: operationsplagg, BH mm06Dela
Anonym användare14 jan, 2011Stämmer testet med implantaten i BH'n med den slutgiltiga storleken?När ni testade implantaten i en BH på kliniken, skulle ni säga att det motsvarade den storleken ni sedan fick i resultat? Eller kändes det som att dom växte/krympte, efter att muskeln "släppt" osv. Är bara lite nyfiken. Jag kommer nog bestämma mig på operationsdagen vad det blir för storlek. (250-275MPP lr 300-325HP) Då är det skönt att veta vad ja...Kläder: operationsplagg, BH mm05Dela
systerrosa14 jan, 2011Ristest i 75DD bh, vad tycks?Efter konsultationen tog jag med mig mitt ristest till Lindex för att se vilken storlek jag kommer hamna på ungefär. Slutade med en 75 DD. Vad tycks? Stort? Vill ju inte ha för stora, men heller inte för små. Kläder: operationsplagg, BH mm012Dela
Emelieen14 jan, 2011350cc HP -sportbh?tänker förbereda mig inför op som är om 3vockor. har en 70/75A nu och tänker fylla med 350cc HP, undrar om någon vet vilken storlek man ska ta ungefär? vill ju inte köpa en för stor som inte håller dom på plats och ger de stöd som behövs. någon som vet ungefär? :) gärna tips på bra sportbh med:) Kläder: operationsplagg, BH mm08Dela
Miss_V14 jan, 2011Tips i väntan på OP!Jag har ett tips på en helt underbar BH för alla småbystande tjejer! Det är "full effect bra" från Wonderbra, ni kanske har hört talas om den och jag kan säga att den verkligen håller vad den lovar! Man får verkligen större börst i den och en jättefin urringning, BHn känns inte heller hård och konstgjord i vadderingen, utan så naturlig som det går!...Kläder: operationsplagg, BH mm00Dela
Anonym användare13 jan, 2011Kolla denna sida.Någon som beställt bh härifrån?http://www.evasunderklader.se/bh/ Det verkar ju som bra bh:ar men hur är de storleksmässigt? Kläder: operationsplagg, BH mm02Dela