Anonym användare26 maj, 2010Bygel-lös amningsbh att ha veckorna efter op, VAR? Helst snygg oxå ;-) men den måste ge bra stöd...Kläder: operationsplagg, BH mm07Dela
Kexet25 maj, 2010De här med sportis och byglar, när och hur osv! =PAlltså, i mina papper står det inget om hur länge jag ska gå med sportisen. så tänkte höra här vilka råd och rön ni andra fått! 😀 Hur länge ska den sitta dygnet runt och när får man börja gå utan lite på dagarna? Kanske gå i en annan bygellös bh eller nått? Och så undrar jag när man kan börja använda bygelbh'ar och puch up? när räknas fick...Kläder: operationsplagg, BH mm012Dela
Anonym användare23 maj, 2010När push-up?På torsdag kommer jag att åka på en kryssning, och boobsen är då två månader och en vecka gamla. Jag skulle vilja använda en sån där "freebra" som pressar ihop tuttarna, men har inga byglar. Vad tror ni om det: är tuttarna redo för något sånt? Kläder: operationsplagg, BH mm03Dela
lajsa12320 maj, 2010Är denna AMMNINGSBHN okej??http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=2489341&styleid=2489337&path=3403475;3215210;3232575;3528388;492852 kan ni kolla här... är det okej att ha en sån de första 8 veckrona eller måste det vara en som täcker allt? :) om det är okej så är det ju rena fröjden, sånna här är ju as sköna!!! kraaam Kläder: operationsplagg, BH mm06Dela
MorsanFruganJag19 maj, 2010Hur ser sportbhn ut?Jag är lite nyfiken på hur sportbhn ser ut, den som man får efter operationen på Akademikliniken. Är det någon som vet? Är det en vanlig sportbh eller är det "kupor" i? Kläder: operationsplagg, BH mm00Dela
Anonym användare18 maj, 2010Ny Sport-Bh.. Undrar nu om den jag hade har förstört formandet av brösten? Snälla hjälp, tips o råd! Det var som jag misstänkte.. Min Sport-bh jag köpte 2dagar efter op var för stor, vilket måste betyda att den inte haft någon funktion för brösten? Kan jag ha sabbat formandet av brösten? Var in till chic intim, vilken underbar service! Hon mätte mig och jag var 70 under byst, alltså ska jag ha 65 i mått. Hon tog fram en sport-bh som jag provad...Kläder: operationsplagg, BH mm03Dela
shiine16 maj, 2010Nya kläder :)Jag har handlat min första nya bikini!! Samt några sommarklännigar, äntligen kan jag ha kläder utan axelband :) Imorgon är mina bröst hela 5 veckor, tiden går fort! Det var någon som frågade i en tråd hurvida brösten skumpar och jag kan säga att mina bröst skumpar ganska mkt utan sportisen, kan tänka mig att det blir mer när muskeln släpper! Hä...Kläder: operationsplagg, BH mm07Dela
hotshotbabe14 maj, 2010Mina nya boobs med kläder på :)Mina nya boobs med kläder på :) Kläder: operationsplagg, BH mm08Dela
Ravishing14 maj, 2010Bikinihjäääääälp!Detta med sillisar är ju lite nytt för mig, opades i tisdags. Tänkte nu beställa en bikini från Victorias secret. Då var det ju det här med storlekarna... Jag har 89-90 nåt sånt, runt tuttarna. I bikinin är strlk Small 87.5 och Medium 91.4. Vilken storlek ska man välja? Kläder: operationsplagg, BH mm00Dela
Sukkubus13 maj, 2010OT - Äkta Vollers korsett säljes - klassisk modell med snörning, svart 22"Jag älskar att titta på korsetter och köpte min för några år sedan hos Snöfrid Holgersdotter, är en impulsköpare och har faktiskt inte hittat tillfälle att använda den. Kände mig lite instängd när jag provade den ett par timmar också haha. *REDIGERAT RUBRIK OCH BILD* Jag testar här och Facebook före Tradera. Nypris 1395 kr. Strumpeb...Kläder: operationsplagg, BH mm028Dela