Myy19 apr, 2017NäsplastikVem är bäst på näsplastik av kirurgerna på artclinic ? Näsoperation - Näsplastik01Dela
Fridav18 apr, 2017Näsplastik, Art Clinic?Hejhej! :) Planerar att göra en näsplastik efter sommaren och undrar vilken klinik/kirurg ni kan rekommendera? Helst i Västra Götaland med omnejd. Bor ganska nära Göteborg och funderar på Art Clinic och Per Windh, fick ett bra intryck av honom när han va med i skönhetsfällan. Vad tycker ni som har opererat er hos honom? Blev ni nöjda och va "...Näsoperation - Näsplastik05Dela
yessoo2016 apr, 2017Näsoperation Heej alla! Har någon gjort näsoperation tidigare å vill göra det igen som jag? Jag opererade näsan för ungefär 3 år sedan i Lidingö men blev inte alls nöjd :( Näsan ser sne ut å jag tycker att jag ser sur,trött o gammal ut pga näsan ( eller åh vet ej men jag tycker det så iaf :)) ) Så min fråga är om nu har gjort näsoperation för andra gången...Näsoperation - Näsplastik01Dela
Diva12 apr, 2017Sofiahemmet Hej alla... jag funderar på att operera näsan hos Leif på sofiahemmet.. Någon som har opererat sig där? Nöjd /Missnöjd? Näsoperation - Näsplastik07Dela
Näsplastik12312 apr, 2017Psykisk upplevelse efter Näsplastik Som min trådrubrik lyder, hur har ni som opererat näsan mått rent psykiskt efter operation? Har läst mkt om att det är vanligt att drabbas av en mild depression. och få en identitetskris, men detta ska tydligen va övergående? Är så orolig att jag kommer typ hamna i en chock när man ser näsan efter gipsborttagning :0 Näsoperation - Näsplastik07Dela
Nina9410 apr, 2017Näsoperation i Turkiet - Vem är bäst? Hej, jag har varit intresserad av en operation i Turkiet och har kollat upp 3 olika, Dr. Ufuk Bilkay i Izmir, Dr. Emre Ilhan i Istanbul och Dr. Arda Pelen i Istanbul. Känns lite nervöst att göra det utomlands pga tillgänglighet och ev språkbarriär, men det verkar som att många är nöjda efter att ha opererat sig i Turkiet. Om ni har opererat er i Tu...Näsoperation - Näsplastik04Dela
Myy09 apr, 2017NäsoperationNågon som gjort näs op på artclinic? Är det att rekommendera ? Var ni nervösa innan op ? Handlar om fila ner en liten knöl . Vem ska man ens välja ? Karl bremer Ivan letterfors Är de enda ja läst om typ. Näsoperation - Näsplastik01Dela
operation06 apr, 2017Viktiga frågor efter op1. Hur länge hade ni ert gips på och varför? Jag fick ett återbesök redan efter 9 dagar, och sköterskan sade att jag inte behövde något gips mer när hon hade tagit bort det. Men är inte detta för tidigt? Kan tillägga att denna sköterska är ny på kliniken. 2. Tejpade ni näsan efter gipsborttagningen? Varför isf? 3. Hur länge tar det ungefär i...Näsoperation - Näsplastik07Dela
operation06 apr, 2017Hur länge hade ni ont i näsan efter op?Hur länge hade ni ont efter er näsoperation?Näsoperation - Näsplastik01Dela
plastikop106 apr, 2017Förminska näsborrarnaGår det att göra näsborrarna kortare på längden? Min kirurg har bara sytt in dom, men dom är fortfarande lika långa. När jag ser andras bilder så ser man att dom har fått kortare näsborrar. Näsoperation - Näsplastik00Dela