operation31 jan, 2017Platt mellan ögonenDet ser platt ut mellan mina ögon efter näsop. Det har gått ett år efter operationen. Går det att göra något åt detta? Hur isf?Näsoperation - Näsplastik00Dela
gräddtårtan28 jan, 2017Misslyckad op hos Per WindhHej allihopa! Jag har för två månader sedan opererat näsan hos Per Windh och tyvärr blev det inte särskilt bra.. Är det några fler där ute som blivit opererade av honom där resultatet inte blev särskilt bra? Skulle kännas bra att få kontakt med andra i samma situation för att höra hur det slutade och vad man kan förvänta sig. Jag skickar gär...Näsoperation - Näsplastik017Dela
Frosja28 jan, 2017Borde jag vara missnöjd? Gjorde näsop hos Jonas Röjdmark i augusti, blir 6 mån deb 10 feb. Jag är totalt missnöjd.... Näsryggen som ni ser på före efter är bredare nu, nästippen så småningom kommer tillbaka till sin ursprungliga form, men fulare, tippen är platt nu och fyrkantig underifrån. Dessutom knölar på sidor av näsbenet som syns väl i 3/4. Hur var det för er? Kan...Näsoperation - Näsplastik05Dela
Alened25 jan, 2017Näsplastik S-O WikströmHej! Jag var i höstas (2016) på konsultation hos Jonas Röjdmark på Akademikliniken i Malmö men kände att han va opersonlig och jag fick ingen bra magkänsla. Känns inte som vi hade samma syn på hur en fin näsa ser ut (på mig). Åkte till Nackakliniken i Sthlm och konsultation hos Gustav Aniansson då jag tycker hans före och efterbilder ser fantast...Näsoperation - Näsplastik013Dela
2016199125 jan, 2017Näsvingen spruckit upp, hjälp!Hej! Jag opererade näsan för 2 veckor sedan, tog bort stygnen igår och såg när jag kom hem att det inte alls har läkt jämt! Det är som att stygnen gått upp. Där man ser att det ska ha läkt ihop har det istället blivit som ett glapp som börjat få sår på båda sidor så jag ser inte hur det ska kunna läka ihop av sig självt vilket min kirurg påstår eft...Näsoperation - Näsplastik03Dela
Reykja7723 jan, 2017Hur länge ska man se ut som en hamster?Gjorde en näsplastik för 2,5v sedan och allting har gått jättebra. Tog bort gipset själv efter 12 dagar och näsan var dock mkt svullen på själva näsryggen men inte särskilt svullen i tippen vilket är rätt ovanligt. Inga blåmärken eller smärta! Satte på gips igen för att få ner svullnaden dock och lyckades rätt bra bara över en natt extra så sedan k...Näsoperation - Näsplastik02Dela
operation22 jan, 2017Näshåret sticker ut från näsborrarna efter näsopVarför är det så? Är det så för er också?Näsoperation - Näsplastik02Dela
Lily8918 jan, 2017Tips på kirurg som är bra på breda näsor?Hejsan! Har försökt sökt igenom i olika forum här men inte hittat riktigt det jag sökt efter. Jag har varit intresserad av att göra en näsplastik i flera års tid men inte vågat genomföra någon ännu. Jag ska gå på en konsultation hos Lidingökliniken i Mars är det tänkt men vill även kika upp andra kirurger/kliniker och tänkte höra ifall någon operer...Näsoperation - Näsplastik04Dela
Bella117 jan, 2017HJÄLP!! Är detta normalt efter en näsoperation?Jag gjorde en näsoperation för precis en vecka sedan hos Jonas Röjdmark på Akademikliniken och hade min gipsborttagning idag. Och som planerat, ska väl även stygnen tas bort då också? Men tyvärr bestämde de sig för att låta mina stygn sitta kvar i ytterligare åtta dagar. Är detta normalt eller borde jag oroa mig? Har någon annan varit med om att st...Näsoperation - Näsplastik08Dela
Jlm16 jan, 2017Elaka kommentarer och åsikterHej! Jag vill gärna höra från er som varit med om att få massa idiotiska, jobbiga, elaka etc. Kommentarer efter en operation. Nu vet jag att man absolut inte skall ta åt sig för vad någon säger. Men det skulle vara skönt och höra andras erfarenheter om sådana kommentarer och åsikter efter en operation. Undrar även varför folk säger så extremt ko...Näsoperation - Näsplastik017Dela