Thunberg05 okt, 2016Näsplastik Plent Västerås? Någon som blivit opad i västerås? Näsoperation - Näsplastik00Dela
Anonym användare04 okt, 2016Bula på näsan Har i flera år sen jag var liten hatat min näsa. Den bulan längst ut som buktar utåt . Kan man operera bort den så den blir rak? Nån som haft samma bula på näsa och hur blev ert resultat ? Pris? Kan nån rekommendera nån bra klinik i Stockholm. Måste man sövas ner? Läst lite om lokalbedövning vid näsplastik. 😎 Bild finns på min profil Näsoperation - Näsplastik03Dela
lisa9326 sep, 2016Hirudoid PÅ näsan efter näsplastikHej! Någon som vet om man kan använda krämen hirudoid mot blåmärken och svullnad på näsan efter näsplastik (gjort en mindre korrigering efter en tidigare operation)? Har tagit bort tejpen nu men den är fortfarande svullen och skulle vilja få ner den så mycket som möjligt! Tacksam för svar!Näsoperation - Näsplastik02Dela
Janette25 sep, 2016Fuktighetskräm innan tejpning?En lite konstig fråga kanske... Använder ni fuktighetskräm på näsan innan ni tejpar inför natten? Jag tänker att tejpen inte fäster lika bra ifall man gör det.Näsoperation - Näsplastik03Dela
neona25 sep, 2016Näsplastik Iran, Rhinoplasty, tips tack!Hej, jag har länge haft i tanke att utföra en näsoperation, då min näsa helt enkelt inte passar in på resten av mitt ansikte. Den är för stor och krokig för mig. Funderar också på att lägga in ett hakimplantat samtidigt. Förra året var jag på en konsultation för en näsoperation i Oslo då jag också bor här. Jag kände redan då att jag inte skulle...Näsoperation - Näsplastik05Dela
Alma2725 sep, 2016NäsplastikHej alla ... jag vill operera min näsa och undrar vart ni har gjort och hur mycket har ni betalat? Är ni nöjda med näsan efter OP. Jag har bokat konsultation på nackakliniken 11/11. Har någon opererats där? Jag är livrädd att jag ska vara missnöjd..Näsoperation - Näsplastik03Dela
Angelhoney19 sep, 2016Nackakliniken misslyckad operstion Hej, Ni som har opererat er på Nackakliniken och operationen gick dåligt. Kan ni berätta hur ni har gjort med anmälan. Gick det att få skadestånd? Om ni vill gå vidare med detta ni kan skriva pm till mig. Om ni känner någon som har råkat ut för den där kliniken kan ni be de att skriva till mig? Vill gärna få kontakt med så många som möjligt. Vi...Näsoperation - Näsplastik04Dela
madeleinep17 sep, 2016Svullen på morgonen Hur lång tid tog de innan ni slutade vara svullna på morgonen? Mitt ansikte känns som en fotboll och tippen är sååå svullen. :| Näsoperation - Näsplastik05Dela
Jlm15 sep, 2016Nackakliniken näsaHej! Jag valde att operera min näsa hos Gustav aniansson, det har nu gått ca 3 mån och jag minns att innan jag opererade näsan var jag livrädd. Jag läste så mycket skit på nätet och detta var efter jag betalade in summan för operationen. Gud vad jag innerst inne ångrade mig och var livrädd. Iaf... Genomgick den ändå trots ångesten, det kändes so...Näsoperation - Näsplastik031Dela
MacNosie12 sep, 2016De bästa kirurgerna för näsplastikJag är 19 år och har länge haft komplex för min näsa. Förr brydde jag mig mycket mer då jag hade betydligt sämre självförtroende men det har alltid legat i bakhuvudet och gnagt. Varje gång jag berättar för någon om min önskan om att operera den i framtiden möts jag av "din näsa är det verkligen inget fel på" och "vilka onödiga pengar i din ålder"....Näsoperation - Näsplastik03Dela