operation28 mar, 2016Näsan är konvexNu har det gått drygt en månad sedan op och näsan är fortfarande konvex. Vad är era tankar kring detta? Näsoperation - Näsplastik05Dela
larrebarre27 mar, 2016Första operationen någonsin, näsplastik. Tips? Hej alla! Jag är en kille i 27 års åldern, och har länge haft en något krokig näsa. Den är inte överdrivet stor, men den är krokig, typ som en klassisk mellanösternsnäsa. Det tar på självförtroendet och om jag t.ex snackar med en tjej ute känns det som att jag får vara extra charmig för att få en fair chance, och det känns bara jobbigt. De...Näsoperation - Näsplastik07Dela
Rorro9227 mar, 2016Ta bort skena i näsan efter näsplastik? Hej! Jag är inne på min femte dag efter total näsplastik. Jag har, förutom att ändra på näsans estetik, även opererat nässkiljevägarna så nu har jag såna där skenor i näsan. Dem skaver och är oerhört obehagliga, och har hört att dem gör superont att ta bort. Är det ngn här som vill berätta om när ni tog bort era? Gjorde det ont? Och NÄR får ja...Näsoperation - Näsplastik04Dela
Roza27 mar, 2016ArtnoseHej alla som söker en seriös klinik för plastikkirurgi. Jag vill bara informera er om att ni som går på konsultation hos Artnose och låter Catarina ta bilder av er för simulering kan riskera att hamna på hemsidan utan ert samtycke. Det har nämligen jag gjort utan att ha opererat mig hos Artnose. Före och efter bilden är alltså inte ett äkta re...Näsoperation - Näsplastik049Dela
vetinteee26 mar, 2016näsoperation turkiet eller libanonHej, Finns det någon som har erfarenhet från näsoperation i libanon eller turkiet & vet någon som är bra? Eller om någon vill följa med till något av länderna och gå på konsultation och eventuellt göra operation så kanske man kan åka samtidigt? :) Näsoperation - Näsplastik012Dela
grynet26 mar, 2016KortisonsprutaJag undrar om någon har erfarenhet av kortisonspruta i näsan på grund av svullnad och i så fall hur resultatet blivit? Näsoperation - Näsplastik07Dela
Jofama12325 mar, 2016Korrigering av 2a näsop enligt egna önskemål, vanligt eller inte?Hej på er! I höstas genomgick jag en näsoperation och trots jag vet att näsan fortfarande läker så märker jag mer och mer med tiden att det inte riktigt blev som tänkt, detta trots att jag strax innan operationen sa till kirurgen att jag inte ville att han inte ska ta för "lite" för att jag tyckte att näsan fortfarande var lite för stor på före...Näsoperation - Näsplastik08Dela
stilettogirl24 mar, 2016Dag 1 näsplastik- FRÅGOR!!!Skulle gärna ha svar på frågor av dom som kan mkt om näsplastik eller som själva gjort hel näsplastik :) 1. Är inne på min första dag efter en hel näsplastik. har fått "tamponader" (inte som tamponger utan mer som en remsa bandage som dom packat/stoppat upp i näsan). Allt rinner igenom där. Med andra ord är "tamponaden" blöt och full av snor, s...Näsoperation - Näsplastik021Dela
Lillahallonet23 mar, 2016NäsOp Dagbok! Ak, jonas röjdmarkTänkte köra på en sån här dagbok :) opererade mig idag hos jonas. Orkar inte gå in på smådetaljer men jag måste bara säga att allt på AK är så PROFFSIGT! Jag bemöttes superbra, de var gulliga och pratade noggrant om allt de skulle göra och var allmänt gulliga. Jonas var på toppenhumör och hur redo att operera som helst, det såg ut som om det var ju...Näsoperation - Näsplastik029Dela
Anna9521 mar, 2016Gipsborttagning öppen näsplastikNu har jag ÄNTLIGEN gått på min konsultation hos Dr. Igor på Lidingökliniken och det kändes så himla bra! Igor var fåordig, men jätteskicklig och han fattade direkt vad som behövdes ändras utan att jag behövde säga så mycket. Eftersom jag har en krånglig nästipp (mycket brosk), tyckte Igor att det var bäst med en öppen näsplastik för bästa resultat...Näsoperation - Näsplastik08Dela