operation12 mar, 2016Hur förändrades din näsa när svullnaden hade lagt sig?Som rubriken lyder. Näsoperation - Näsplastik01Dela
Kittie12 mar, 2016Dagbok - Näspastik - Akademikliniken Claes LauritzenHej, här är en liten dagbok som jag kommer uppdatera för varje dag. Februari - Konsultation hos Claes Lauritzen på Akademikliniken Göteborg. Väldigt trevlig personal. Jag och Claes gick igenom hur jag ville ändra näsan och vi testade lite i 3D-bilder där han gav egna förslag. Det bestämdes att min näsa skulle slipas ner lite och smalas till...Näsoperation - Näsplastik04Dela
operation11 mar, 2016Knöl på näsryggen och stora näsborrar efter operationJa som rubriken lyder. Jag märkte detta så fort jag tog av gipset efter ca 2 veckor. Är detta normalt? Kommer det att försvinna? Näsoperation - Näsplastik013Dela
operation08 mar, 2016Efter gipsborttagningen....När gipset togs bort så upptäckte jag att näsan hade en knöl på näsryggen och näsan kändes allmänt väldigt stor. Folk på forumet brukars säga att man brukar kuna se slutresultatet direkt efter gipsborttagen. Om det stämmer blir jag orolig. Vad är rätt? Näsoperation - Näsplastik028Dela
näsoperation06 mar, 2016Uppsjö av kliniker, vilken ska jag välja....Yngre kille som har tänkt operera näsan nu eller i framtiden... Jag har en stor kroknäsa som är väldigt sned.. Jag har kollat runt på rätt många olika kliniker och kan inte alls värdera ut vilka jag ska välja mellan.... Vad har ni för erfarenheter och tips på kliniker?? mvh Näsoperation - Näsplastik04Dela
operation06 mar, 2016Måste man plocka bort stygn efter en näsplastik?Som rubriken lyder. Näsoperation - Näsplastik04Dela
operation04 mar, 2016Hur länge har man gips efter näsplastik?1. Hur länge har man gips efter näsplastik? 2. Ska man tejpa näsan när gipset är borta? Näsoperation - Näsplastik07Dela
Vanessa9303 mar, 2016Igor lidingöklinikenJag måste bara ge ett stort cred till Dr Igor på Lidingökliniken som gjort ett fantastiskt jobb med min näsa. Dock är det alldeles för tidigt att säga egentligen men jag ser klart och tydligt grunden på näsan och min svullnad är inte mycket alls. Det är min gamla näsa fast i ett sötare format. Jag älskar verkligen hur han har behållit det unika som...Näsoperation - Näsplastik02Dela
Fantasialinda02 mar, 20168 mån efter näsplastik För 8 månader sedan gjorde jag en total näsplastik och jag funderar på hur många av er som opererat näsan som fortfarande var svullna och ojämna även efter så lång tid? Man brukar ju säga att man kan se slutresultatet efter ca 6 mån som cirka. För mig har det inte hänt mycket.. Tippen är fortfarande stenhård och svullnaden ,känns liksom i hela...Näsoperation - Näsplastik016Dela
Angelhoney02 mar, 2016Stöd vid misslyckad näsoperation? Jag behöver hjälp!!! Kan inte släppa min gamla näsa :( kan verkligen inte släppa den. Fattar inte att kirurgen tog bort allting, allting :( finns inga spår kvar av min gamla näsa. Jag behöver psykologisk hjälp just nu :( att inte känna igen sig är väldigt svårt :(. Har alltid fått komplimanger och folk har alltid tyckt att jag är vacker, men jag...Näsoperation - Näsplastik015Dela