Näsplastik201614 feb, 2016Vem är den bästa kirurgen på näsplastik? Hjääääälp! Snälla! Vem är den absolut bästa näskirurgen i Sverige ??? Näsoperation - Näsplastik02Dela
Tamousha8414 feb, 2016Sekundär näsplastik efter 10 år!Jag genomgick min första näsplastik för snart 12 år sedan, och efter all denna tid har min nästipp förändrats på ett mycket ofördelaktigt sätt. Ångrar definitivt inte operationen, fick ett helt nytt liv efteråt! Men när ansiktet åldras blir dragen skarpare och för mig framträdde "kanter" på nästippen. I början var jag nöjd och detta har skett långs...Näsoperation - Näsplastik05Dela
Rosapantern13 feb, 2016Svullen näsa efter operation? olika profiler :(Hej alla näsor! Hur länge var er näsa svullen efter operation? Hur upplevde ni svullnaden? För mig är det snart 3 veckor sedan operationen och jag har 2 helt olika profiler ❤️ Ena profilen är det som en höjning/knöl/svullnad ovanför nästippen, det gör att nästippen ser jättestor och lång ut och nästippen sitter längre ner..ser ut som...Näsoperation - Näsplastik03Dela
Anatomy12 feb, 2016Mindre näsplastik - Bild! Nu är det två veckor sedan jag gjorde min näsplastik. Tog av gipset och tejpen för två dagar sedan.. Rejält svullen och lite blåmärke kvar. Nu är det bara att vänta på slutresultatet! Lång väntan! Vänster är före och höger togs samma dag som gipset togs bort.Näsoperation - Näsplastik07Dela
Minaboobies11 feb, 2016Påväg till AK för näskonsultationHej fina ni! Då sitter jag på tåget påväg till Stockholm för att träffa Jonas angående näsoperation, spännande!! Hoppas bara att man hittar dit (noll lokalsinne) haha ;). Har tänkt att försöka dokumentera min resa så gott det går och jag hoppas verkligen att jag och Jonas klickar idag. Håll tummar och tår nu systrar! :)Näsoperation - Näsplastik015Dela
operation10 feb, 2016Varför blir näsan oftast bredare framifrån efter en näsplastik?Som rubriken lyder. Näsoperation - Näsplastik08Dela
girl9309 feb, 2016Borde jag vara missnöjd? NäsoperationHej! Det var ett tag sedan jag var aktiv. Jag opererade min näsa för cirka 2,5 år sedan. Jag har varit rätt tålmodig med att vänta på resultatet. Jag gjorde en korrigering för cirka 1 år sedan. Det blev bättre men inte helt bra. Ganska nyligen var jag på återbesök för att ta upp det jag inte var helt nöjd med. Nästippen är lite rund, i profil blir...Näsoperation - Näsplastik013Dela
stilettogirl09 feb, 2016op Haral dsson näsa 2016Heej, Undrar om det är några som ska operera näsan hos haralldsson detta år? Skriv gärna nedan vad ni ska göra och vad ni fått betala :) Vore kul att följas åt! Skulle även vilja ha mer fakta från ni som redan opererats av honom. hur gick det? blev ni nöjda? etc!! Näsoperation - Näsplastik010Dela
Rosapantern09 feb, 2016Stygn har lossnat,sprucken näsa. panik :(Hej! Hoppas någon kan hjälpa mig, Sitter här helt förkrossad nu😢. Har opererat näsan och tagit bort stygnen idag. Det har gått 2 veckor sedan operationen. Ena näsvingen HAR INTE vuxit fast!!!! Det är ett "sår" eller ett glapp på insidan av näsvingen, som gör att jag ser missbildad ut. Verkar vara stygn som lossnat så att näsborren spruckit...Näsoperation - Näsplastik013Dela
Vanessa9308 feb, 2016Näsplastik Hej! Jag ska operera mig under lokalbedövning hos Igor på Lidingökliniken den 24 februari. Är så ivrig men samtidigt väldigt nervös. Vissa dagar flyger förbi snabbt medan andra går väldigt långsamma. Känner just nu bara att jag vill få det överstökat. Funderar även på att skriva en blogg om min resa då jag finner andra bloggar väldigt hjälpsamma. ...Näsoperation - Näsplastik05Dela