operation16 sep, 2015Hur är Kjell-Ove Sällström på näsor?Som rubriken lyder. Vill veta allt. Näsoperation - Näsplastik00Dela
Nosejobb16 sep, 2015Kommer näsan att gå upp eller ned efter svullnad? Det är nu en vecka sedan jag opererade mig på Lidingöklinken hos dr. Igor och jag ser redan en stor förbättring. Nu är det en liten skidbacke med en liten uppåt tipp. Det jag undrar över är om näsan kommer att fortsätta vara så, eller om ni har hört att den brukar gå uppåt eller ned efter att svullnaden lagt sig? Eller är det omöjligt att säga. Vet...Näsoperation - Näsplastik03Dela
Miko14 sep, 2015Olle löfgren / SophiahemmetNågon som gjort op hos honom? :) Näsoperation - Näsplastik01Dela
Mellanails10 sep, 20153D simulering på nätet ??Hej! Jag har länge och väl övervägt en näsOP , att förminska på bredden både vingar & näsben. Men tänkte kika med er som vet , eller som har gjort, om det finns någon typ av simulering man kan göra på nätet ? eller måste man besöka klinik för det ? & finns det någon klinik, gärna i Göteborgsområdet ( alternativt västra götaland ) som ha...Näsoperation - Näsplastik00Dela
Pelargontokig09 sep, 2015Hur ser man ut en vecka efter op?Jag ska göra en näsplastik nu under hösten. Är lite svårt att få tider och jag vill gärna göra det så snart som möjligt. Det första tillgängliga datumet är dock 8 dagar innan en viktig jobbresa. Resan i sig är inte ansträngande men däremot innebär den väldigt mycket sociala kontakter så därför undrar jag om det ens är möjligt att visa sig offen...Näsoperation - Näsplastik04Dela
Thisisit09 sep, 2015Omoperation?När kan man göra omoperation/korrigering? Näsoperation - Näsplastik07Dela
Mimie07 sep, 2015Konsultasjon hos Per Windh imorgen. Råd og tips?!Hei! Skal til konsultasjon hos Per Windh i Göteborg imorgen. Tips til hva jeg bør spørre om og "klargjøre" på konsultasjonen? Tenker å spørre om eventuelle smak/lukt og/eller pustebesvær ved en eventuell operasjon. Og hva han tenker rundt operasjonen og hvordan nesen vil se ut.. Men har dere noen gode råd på andre saker man bør spørre om? Som man k...Näsoperation - Näsplastik024Dela
MissFiona07 sep, 2015Någon som gjort Näsplastik på Gerlee?Hej! Någon som gjort en näsplastik på Gerlee? Bra /dåliga erfarenheter ? Näsoperation - Näsplastik01Dela
Isabella S07 sep, 2015Någon som gjort liknande näsoperation? Tips tack!Hej! Jag är ute efter bra tips eller för att se om något gjort något liknande. Dom vanligaste näsoperationerna brukar vara att folk "slipar" näsa. Det är inte jag ute efter, utan jag känner att jag har för mycket brosk som hänger och vid slutet av näsan så blir det som en klump som går ner. Det är ganska svårt att förklara hur näsan ser ut, men...Näsoperation - Näsplastik011Dela
MissFiona07 sep, 2015Bra näsplastikkirurg i Malmö? Hej Tjejer! Nu var det länge sedan jag var här inne. Finns här någon som genomfört en total näsplastik i Skåne eller Malmö? Som är nöjd och kan rekommendera någon kirurg? Tacksam för alla svar och tips :-) Med vänlig hälsning, Näsoperation - Näsplastik02Dela