Julia226 aug, 2015Kjell-Ove Sällström?Hej! Någon som har erfaranhet om Kjell-Ove Sällström när det gäller näsoperationer? Näsoperation - Näsplastik010Dela
Julia226 aug, 2015Dags förr korrigering 4 inbokade konsulationer!Hej! Jag gjorde en ganska misslyckad näsoperation hos Richard Rylander november 2014. Jag betalade 37000 för att få bort knöl,fixa sned näskiljevägg och göra den kortare. Jag var verkligen inte ute efter perfektion. Kort sammanfattat: det blev verkligen inte så. Näsan är inte förstörd på något sätt och den ser inte opererad ut(thank god)....Näsoperation - Näsplastik04Dela
madeleinep26 aug, 2015Förvirrad i näsdjungeln, fila ner nästippHej tjejer! :) Näsplastik är nytt för mig och vet absolut ingenting om de. Jag har kikat runt här men vet inte riktigt vad jag ska kolla efter så blir lite klurigt. Utan de jag vill göra är att fila ner nästippen så jag blir av med "skidbacken" som jag har. Jag är nöjd i övrigt, utan bara tippen som jag vill ha mindre. Någon som gjort de? Hos ve...Näsoperation - Näsplastik03Dela
I love mac24 aug, 2015Erfarenheter av Kjell-Ove Sällström?Heej! Undrar om någon har gjort sin näsa hos Kjell-Ove Sällström? Hur blev det? Nöjd? Icke nöjd, varför i så fall? Skulle verkligen uppskata svar :) tack på förhand :) Näsoperation - Näsplastik06Dela
Mineplastik21 aug, 2015lidingökliniken/ Joakim AthlinHej! Jag är jätte intresserad utav att operera min näsa, Jag har en fråga är det någon som har opererat näsan eller vart på konsultation hos Joakim Athlin på lidingökliniken, vad tycker ni om han? Näsoperation - Näsplastik07Dela
nynasa15 aug, 2015Grop i näsan 2 veckor efter opJag opererade min näsa för 2 och en halv vecka sedan. Tog bot gipset efter 8 dagar och har sedan dess haft tejp hela tiden. För någon dag sedan kände jag på näsan och kände att det gick in på vänstra sidan precis innan tippen. Idag tog jag bort tejpen och verkligen tittade på näsan (har varit för rädd för at inspektera allt innan) och ser att det ä...Näsoperation - Näsplastik07Dela
Louice13 aug, 2015Kan jag förvänta mig detta resultat?Hej! Jag vill verkligen operera min näsa och har varit i kontakt med Muhammet Dilber, Emre Ilhan och Adam Kalecinski. Emre har alldeles för lång väntetid och Adam rekommenderade inte mig att operera näsan då han redan tycker den är fin. Jag skulle ungefär vilja ha en sån näsa som bilden på den mörhåriga tjejen. Tror ni att det är ett realist...Näsoperation - Näsplastik06Dela
stilettogirl13 aug, 2015Er Beskrivning på hel näsplastik?!Jag ska göra en hel näsplastik om någon månad och ska på konsultation snart. Jag är intresserad av att höra VAD ni som har gjort HEL näsplastik har gjort? Typ: Flyttat in näsvingarna, knäckt näsben och fört ihop benet för att göra näsan smalare osv. Vore väldigt snällt :) Kanske blir lättare för mig att förklara för min näsdoktor vad ja...Näsoperation - Näsplastik05Dela
Miko12 aug, 2015Vill operera min näsa, hur går man tillväga?Jag har i princip i hela mitt liv velat opererat min näsa, då jag känner mig så sjukt obekväm med den. Den har en knöl och jag tycker den är för lång. Men jag vågar inte prata om det, nämnde den en gång för mina föräldrar som tyckte att jag absolut inte skulle göra det, och försöker prata om detta men min sambo men får höra "du är fin som du är". k...Näsoperation - Näsplastik019Dela