Osäkrast07 feb, 2015ArtnoseHej Nyss varit in på artnose hemsida och tittat på priser..men priset kan ju inte inkludera flyg? Vad kostar egentligen hela paketet?Näsoperation - Näsplastik01Dela
Anonym användare05 feb, 2015Livrädd för att få "opererad-looken"Är det någon mer än jag som är rädd för att få "opererad-looken" och se lite plastig ut? Jag har tid bokad nästa månad och nojjar jättemycket över just det. Mer än något annat. Jag har kollat Youtube-intervjuer med svenska kändisar som opererat näsan och vissa ser verkligen plastiga ut. Och vissa är skitsnygga. Har kollat Gina Dirawi, Jasmine K...Näsoperation - Näsplastik022Dela
Sara05 feb, 2015Tips om du har svullen/stel överläppJag opererade näsan för drygt 2 veckor sedan och min överläpp är ganska stel och svullen och det ser ganska konstigt ut när jag ler. Satt och googlade lite råd och hittade det här tipset: Blöt ner en ren handduk eller trasa, krama ur och värm upp i mikron. Handduken ska bli ganska varm, men inte så att du bränner dig. Håll handduken mot öve...Näsoperation - Näsplastik08Dela
vanligtjej05 feb, 2015Knöl i nästippen, behövs näsplastik?Hej! Jag har två knölar på sidan om nästippen, den ena knölen är åt höger och andra till vänster. Knölarna uppkom väl när jag var 17 år eller något liknande. Jag har haft dessa knölar i flera år och de blir aldrig mindre, utan de har blivit större. Min storebror har samma problem och dem ska operera honom. Mig ville de inte operera, de sä...Näsoperation - Näsplastik00Dela
injected05 feb, 2015Nästipps korrigering!Funderar på att korrigera min nästipp då den är stor och hänger, ser inte alls snyggt ut. Undrar om någon annan har gjort det och om ni blev nöjda? Pris? Näsoperation - Näsplastik00Dela
vanligtjej05 feb, 2015Knöl i nästippenHej! Jag har två knölar på sidan om nästippen, den ena knölen är åt höger och andra till vänster. Knölarna uppkom väl när jag var 17 år eller något liknande. Jag har haft dessa knölar i flera år och de blir aldrig mindre, utan de har blivit större. Min storebror har samma problem och dem ska operera honom. Mig ville de inte operera, de säger at...Näsoperation - Näsplastik00Dela
vanligtjej04 feb, 2015Näsplastik IranJag har bestämt mig för att göra en näsplastik i Iran. Vad tycker ni om det? 😀 Någon som opererat näsan där och känner till någon bra kirurg? Vem är Irans bästa näsplastiks kirurg? Näsoperation - Näsplastik014Dela
Girlie104 feb, 2015Jonas Röjdmark Jag har nu varit på min andra konsultation hos Jonas Röjdmark. Allt känns himla bra och jag är såå förväntasfull! Idag hade jag med mig en egen bild på hur jag hoppas på att min näsa ska komma att se ut - var lite orolig för att han inte skulle hålla med men han bemötte mig verkligen och höll med mig om att det blir bättre. En andra konsulation gjo...Näsoperation - Näsplastik06Dela
newnosenewlife04 feb, 2015Sekundär näsplastik av Per WIndhSkulle på återbesök hos Per igår för att visa näsan efter lite mer än ett år sedan operationen. Sökte runt här lite och blev rädd då jag läste lite trådar om hur människor inte beviljats en sekundär operation. Vissa handlade just om Per vilket gjorde att jag var beredd på en fight när jag kom dit. Operade näsan för att få den smalare och en sp...Näsoperation - Näsplastik08Dela
babydoll03 feb, 2015Bästa näskirurgen i Stockholm?Hejhej allihopa! Har funderat ca hela livet på att genomföra en näsoperation pga min höga näsrygg/höknäsa.🙁 Har varit inne på att boka tid hos Nacka kliniken eftersom dem verkar bra på att få bort just ''knölen'', det vore sjukt jobbigt att inte fått bort knölen efter operationen, men jag har läst så sjukt mycket negativt om kliniken att j...Näsoperation - Näsplastik08Dela