Zirconia04 jun, 2014Vem är bäst på näsor framifrån?Hej! Vem är bäst på att korrigera näsor framifrån??Näsoperation - Näsplastik01Dela
Fantasia04 jun, 2014Tips om näsplastikHej! Jag har under många års tid velat operera min näsa då jag bröt den som ung. Den är aldelles för bred men har fin tipp och näsborrar. I profil är det fin men jag önskar enbart stt göra den smalare. Jag har också sne skiljevägg på höger sida och därmed svårare att andas på höger sida. Lider av kronisk nästappa. Så en operation där skiljeväggen...Näsoperation - Näsplastik05Dela
Zirconia04 jun, 2014Smal tipp till bredare tippHej! Om kirurgen dragit ihop tippen och gjort den för smal kan han åtgärda det och släppa på nåt (typ stygn) så den blir bredare igen? Ena sidan på tippen är okej (min högra) och buktar som den ska medan andra sidan är "för indragen mot mitten". Det skapar asymmetri framförallt när man ler. Jag hade en fin "boxy tip" som min kirurg ville göra li...Näsoperation - Näsplastik04Dela
Zirconia04 jun, 2014Retracted columella?Någon som vet nåt om Retracted columella och hur svårt det är att åtgärda? Någon med erfarenhet? Hur bra fungerar insprutad filler för att få ut skinnet under näsan en bit??Näsoperation - Näsplastik00Dela
amadoo03 jun, 2014Per Windh Näsoperation?Hej! Någon som har opererat sig hos Per Windh på Art Clinic? (ENDAST NÄSOP.) 🙂 Har själv opererat bröst hos honom, men skulle gärna vilja ha omdöme om hans näsplastik. Tack! / A Näsoperation - Näsplastik02Dela
amadoo31 maj, 2014Näsop. Per Windh? Hej! Jag opererade brösten hos Per Windh. Är nu intresserad av näsan..... :) Dela jättegärna med er av erfarenheter från honom! (ANGÅENDE NÄSOR, dvs ;)!) Har ju absolut inget fel på näsan nu, men hade velat få in en liten "svank"böj haha eller vas det heter!! :) har rätt "rak" näsa nu. Inget stort ingrepp utan minimalt. Är det värt det?...Näsoperation - Näsplastik00Dela
Prinsessbakelsen31 maj, 2014Hur utvecklas/utvecklades era opererade näsor?Jag opereade mig hos RR på Conturklinken den 6/5, när skenan togs bort efter 1 vecka så fick jag väl ingen wowkänsla direkt, mest för att näsan var så otroligt svullen, men visst jag såg en skillnad. Någon dag efter att skenan togs bort så såg jag att näsan blev finare men nu ca 24 dagar efter op så känns näsan både mer svullen och öm än i tex...Näsoperation - Näsplastik01Dela
leadore30 maj, 2014Erfaren Kirurg i Sverige/utlandet BILDHar funderat länge på att förbättra min näsa. Känner dock att jag har för lite kött på benen just när det kommer till näsplastik för att boka en konsultation. När jag väljer att göra nånting i skönhetssyfte är det jätte viktigt för mig att hitta en pålitlig, duktig och erfaren kirurg/utförare. Efter att ha läst runt lite här på POF så uppfattar...Näsoperation - Näsplastik04Dela
Zirconia29 maj, 2014Näsan 6 månader - nu mer svullen tippHej! Som några kanske läst tidigare så har jag varit ledsen efter min näsplastik och inte känt igen mig riktigt. Har tagit fram profilbilder med flera veckors mellanrum och ser hur näsan successivt förändrats. Tippen har sakta sänkt sig vilket jag hoppats på och nu har jag ingen grisnäsa längre. Däremot så tycker jag att tippen i sig blivit...Näsoperation - Näsplastik00Dela
Ghost28 maj, 20143 e gången gillt ))Hej ! Vill bara dela med mig lite erfarenhet av näsplastik, vet vilken jäkla ångest det kan medföra att misslyckas vid första op ! Eller bara att veta vem man ska välja för en op ! Jag har gjort en tredje op och är nu först riktigt nöjd..... Vill ge all cred till Kjell Ove Sällström och Plastikkirurggruppen ! Han lyssnade om än motvilligt till mina...Näsoperation - Näsplastik04Dela