VanDerFord28 jan, 2014Nackakliniken - Gustav Aniansson ?Hej! Does anyone have any reviews or heard anything about the Nackakliniken or Gustav Aniansson? Tack 😀 Näsoperation - Näsplastik01Dela
newnosenewlife28 jan, 2014Bilder, 1 månad efter OP - Per Windh Hej, hade inför min näsplastik önskat att det fanns fler bilder på näsor gjorda av Per Windh. Därför har jag nu laddat upp några i bronsgalleriet. Har gått en månad sen min op, mycket nöjd med mitt näsben som är smalare och rakare. Dock är tippen fortfarande svullen :) Operationen gick hur bra som helst. Hade ordentliga blåtiror och hamsterkin...Näsoperation - Näsplastik013Dela
all2anna28 jan, 2014Näsan 8,5 månader - korrigering?Hejsan! Jag opade min näsa hos Richard Rylander för 8,5 månader sedan och här är resultatet! På bilden med före- och efterbilden i samma bild har det gått 6 månader och på den som tyvärr blev lite oskarp har det gått 8,5 månader så jag tycker fortfarande att näsan förändras. Jag är helnöjd med näsan och överlycklig, det är det bästa jag gjort!...Näsoperation - Näsplastik09Dela
nyatuttar27 jan, 2014Min näsa - 11 dagarHär kommer en bild på nya näsa som är 11 dagar gammal. Gjorde en total näsplastik där näsbenet slipades ner, tippen sänktes, tippen smalades av och näsvingarna flyttades in. Är hittils jättenöjd! Näsan är ju relativt ny och rejält svullen, så antagligen kommer tippen sänkas ytterligare. Näsoperation - Näsplastik03Dela
Cheesecake26 jan, 2014Någon OP:ad av Richard Rylander eller Per Windh?Hej, jag nog lika förvirrad nu som innan jag reggade.. Jag har sett bilder, läst trådar m.m. hit och dit! Men något som slår mig är.. finns det någon som blivit opererad av Richard Rylander och som INTE fått en knöl på näsan och sedan behövt korrigera det?? Jag velar över om man ska boka in konsultation hos honom eller inte. Geografiskt set...Näsoperation - Näsplastik021Dela
nyatuttar26 jan, 2014När försvinner blåmärkena?Är nu inne på dag 10 efter min näsoperation och mina ögonlock är fortfarande lila och jag har lite blåmärken under ögonen. Det är inte så pass mycket att det inte går att täcka, men tänkte höra när ni var helt fria från blåmärken? Näsoperation - Näsplastik04Dela
khaleesi26 jan, 2014Svullen nedanför där gipset varitHej! För drygt tre veckor sen opade jag näsan hos herr Yuksel i Turkiet. Direkt när gipset åkte av var det en tydlig skillnad i svullnad såklart, på sidorna av näsan ovanför och nedanför där gipset suttit. Men den har liksom inte förändrats så mycket, det finns en väldigt tydlig kant där gipset varit, och det är som det sticker ut där som en ka...Näsoperation - Näsplastik04Dela
Elvisa25 jan, 2014Vilken klinik?? artnose? hjälp!Har bestämt mig för att göra en näsoperation, äntligen!! Har dock verkligen ingen koll alls var det är bäst att vända sig. Hörde om artnose men verkar inte vara så många nöjda kunder där :( Någon som kan hjälpa mig? Näsoperation - Näsplastik01Dela
cherrypie1024 jan, 2014Bred näsaHej! Jag har en ganska bred och lång näsa med en bullig tipp, de flesta kliniker med för/efterbilder visar bara näsprofilerna men jag undrar om någon har opererat en bredare näsa och vilken klinik isåfall? Och vilka kliniker skulle ni rekomendera för att ''smala av'' näsan och få den att se mindre ut samt fixa nästippen? Tacksam för svar! Näsoperation - Näsplastik02Dela
VanDerFord24 jan, 2014Best surgeonHej! My Swedish isn't great yet so I hope it's ok if I speak English. I want to have my nose made smaller, cute and more feminine. Does anyone know which surgeon has the best "style" for this kind of nose? Who has the best reputation in Sverige? I would like breast implants too so a surgeon who is great with both would be fantastiskt :)...Näsoperation - Näsplastik04Dela