operation19 dec, 2012Vilken klinik är bäst på näsplastik?Vilken klinik är bäst på näsplastik? Är dom dyrare klinikerna duktigare? Har du egen erfarenhet?Näsoperation - Näsplastik01Dela
replica19 dec, 2012Är det någon som gjort näsplastik hos Fredrik Gewalli?Jag undrar om någon gjort näsplastik hos Fredrik Gewalli? Finns inga bilder på hans nosejobs så man kan se smak vad det gäller näsor. Kan ni skriva något om ni är nöjda eller inte?Näsoperation - Näsplastik00Dela
breakaway18 dec, 2012gjort näsoperation, har jag brosk i näsborrarna?Hej! Gjorde en näsoperation för en vecka sedan och har sedan dess haft två klumpar inuti näsborrarna som liknar hud/brosk. Trodde det var snor först men det är hudfärgat. Är det någon mer som haft det? Kommer det gå bort? Kan inte andas genom näsan alls pga detta. Ni som opererat er, snälla svaraNäsoperation - Näsplastik02Dela
nosejob8118 dec, 2012Näsan ser oroväckande osymetrisk ut efter operationGjorde en stor näsplastik häromdagen och tycker att näsan ser minst sagt oroväckande osymetrisk ut under bandaget. Både näsborrar och näsan ser inte ut att sitta på rätt ställen. Kan detta vara ett resultat av bandaget och det faktum att jag fortfarande är svullen? Eller bör jag redan nu vara orolig?Näsoperation - Näsplastik012Dela
darre18 dec, 2012näsplastik/runda cirklar runt ögonen? hej! nu vet ja inte exakt om de ni som kan svara på denna fråga men hittade ingen annan kontakt här men jag undrar en sak, alltså ja vill operera näsan men jag har bruna ringar runt ögonen, de är genetiska har fått de från pappa, kan man ta bort de på nått sätt? om om det går? i så fall får man bra resultat? har hört att man inte får det, är det s...Näsoperation - Näsplastik00Dela
fannah17 dec, 2012Bästa kliniken o kirurg enligt dig?Känns som om jag kan ha "snöat in mig" på en klinik. Vill därför höra vilken klinik och kirurg just DU rekommenderar och varför! Tack på förhand!Näsoperation - Näsplastik08Dela
fannah17 dec, 2012Erfarenheter om Rylander på lidingö eller Gylbert på sophiahemmet?Har varit inne på att operera mig hos Richard Rylander. Men nu på slutet verkar det trilla in lite negativt om lidingökliniken(?). Någon här som har negativa/positiva erfarenheter av Richard Rylander? Om själva kliniken? Igor? Sköterskor? Har haft lite funderingar om Leif Gylbert på Sophiahemmet men hittar inte så mycket om honom :...Näsoperation - Näsplastik01Dela
soonperfect17 dec, 2012Min sekundära näsplastik på Art ClinicNu har jag bokat operation hos Per Windh på Art Clinic. Har varit på en andra konsultation där vi gick igenom allting och det kändes mycket bra. Vill inte skriva vilket datum jag ska opereras men inom en månad är det i alla fall. Detta ska göras: Öppen näsplastik under narkos. Ett sicksack-snitt läggs under näsan (syns mindre...Näsoperation - Näsplastik047Dela
sophia93a17 dec, 2012Näsoperation Viktoriakliniken. Hej! Jag vill operera näsa april 2013 (för då har jag fått ihop pengarna). Min syster gjorde det hos charles på Viktoria kliniken i Saltsjöbaden. Hon hade en riktigt super buckla och de var väldigt stor hennes näsa. Hennes operation gick på ca 65 tusen. Och jag tycker att det såg bra ut , dock kunde han gjort den lite smalare tycker jag.....Näsoperation - Näsplastik00Dela
isabelleisabell16 dec, 2012fråga till alla som opererat näsan!Jag funderar på att operera näsan, för jag tycker att den är för lång och för stor. Men Jag undrar hur det känns efter operationen? Har man väldigt ont? Känns det konstigt? Kan man andas genom näsan? vore tacksam om så många som möjligt skrev hur ni upplevt det.Näsoperation - Näsplastik03Dela