Bröst8407 nov, 2012Tips på bra klinik norra sverigeFinns här nån som har ett tips på bra klinik i norra sverige eller måste man åka söderut??Näsoperation - Näsplastik02Dela
socker107 nov, 2012Hur andas i lokalbedövning på Lidingökliniken?Frågan riktas till er som har opats på Lidingökliniken i lokalbedövning. Jag ska opas om 6 dagar och nu börjar de konstigaste frågorna poppa upp i huvudet! Den senaste gäller hur man andas under operationen. Kan man andas genom munnen och halsen som vanligt, även om den fylls med blod? Eller får man nån slang i halsen eller så? Näsoperation - Näsplastik02Dela
Adeline06 nov, 2012Solresa efter operation??Hejhej! Jag ska operera näsan hos Richard Rylander på Lidingökliniken i januari nästa år. Ska fila ner en knöl på näsryggen alltså ingen total näsplastik utan ett ganska litet ingrepp. Nu undrar jag om någon vet hur det ligger till med att resa/sola/bada efter en näsoperation? Ska kanske till Thailand cirka en månad efter operationen. Googlat runt...Näsoperation - Näsplastik04Dela
Kille0805 nov, 2012Näsplastik - resultatHejsan allihopa! Jag tänkte bara kolla med alla hur er läkning går framåt när det gäller näsan och hur länge sen ni gjorde operationen? Tippen sägs ju ta sin tid.. Kul och veta :)Näsoperation - Näsplastik00Dela
solrosen104 nov, 2012Mediciner och operationUndrar om någon som opererat sig äter någon form av mediciner som tex sömnmediciner eller lugnande och om man kan ta de som vanligt efter operationen? Tror ni det kan vara ett hinder för att kunna genomgå en näsoperation? En fråga till, hur länge tog det innan ni fick en konsultationstid?Näsoperation - Näsplastik02Dela
Clock04 nov, 2012Näsoperation hos Igor (lidingökliniken) Hej hej! Jag ska opereras hos Igor den 7 januari. Var på konsultstid 11 oktober, och hade bokat den konsultstiden redan i slutet av maj! Men snart är det äntligen dags. På konsultstiden diskuterade vi hur jag ville att näsan skulle se ut, och vad igor tyckte kommer ge bästa resultatet. Det jag inte gillar med min näsa är att den är hög (dvs...Näsoperation - Näsplastik05Dela
si_8731 okt, 2012Finns de någon duktig näskirurg i MalmöKan någon som blivit nöjd me sin näsoperation rekomndera en kirurg i malmö???Näsoperation - Näsplastik00Dela
si_8731 okt, 2012Någon som minskat sin nästipp?Jag har opererat min nästipp och jag ser ingen stor förändring men det är kanske inte så konstigt eftersom op gjordes för 2 veckor sen. Men borde man ändå inte kunna se lite skillnad?? Jag hittar inte så många för & efter bilder på opereade breda nästippar hittra mest med opereade näsor som har höga näsryggar. Väldigt tacksam för svar.Näsoperation - Näsplastik010Dela
ohmygod30 okt, 2012HJÄLP jag slog mig på näsanÅh jag blir så orolig. Jag opererade näsan igår. Precis nu så skulle jag dra filten högre upp, så tappade jag greppet och handen flö upp på näsan, blev så rädd. gjorde inte särskilt ont men lite vätska kom det blandat med blod. Tror ni det är någon fara? Gud att jag är så klantig...Näsoperation - Näsplastik02Dela