Oodi31 aug, 2012Hur länge har man gips och tejp?Hej. Jag undrar kort hur länge man normalt har gipset på. Och hur länge går jag med tejp sen? Näsoperation - Näsplastik06Dela
Daliia30 aug, 2012Näsoperation hos Paolo Montemurro på AkademiklinikenHeeej Jag ska operera min näsa hos Paolo Montemurro på Akademikliniken den 19e september. Det jag undrar är om någon genomfört en näsoperation hos honom förut? Blev ni nöjda? Är så himla nervös själv inför resultatet men vill verkligen göra detta!Näsoperation - Näsplastik03Dela
enivah29 aug, 2012Min näsoperation hos Richard RylanderEfter att ha sökt länge på internet så bestämde jag mig för att operera näsan hos Richard Rylander på Lidingökliniken och här kommer min berättelse. Opererades för 2 dagar sedan i lokalbedövning och sedering. När jag kom till kliniken på morgonen visade en sköterska mig till ett rum där jag fick byta om och varva ner lite då jag var lite...Näsoperation - Näsplastik038Dela
Nooova29 aug, 2012Op om två tim hos Rylander.Hej tjejer! Ligger i sängen på hotellet och väntar på att vi ska börja röra oss mot kliniken. Hur kan man känna sig så lugn? Nervositeten kommer väl när man kommer till kliniken som det gjorde för min tjejkompis "putte" på forumet som gjorde sin näs operation tidigare i sommar. Hon är med mig idag, känns tryggt. Sitter och ber några sista ord nu,om...Näsoperation - Näsplastik09Dela
Milena28 aug, 2012Klippa av "tråden" under näsan/under överläppenHej! Ni som klippt av den muskeln som gör att näsan dras ner då man ler/skrattar, hur görs det? Kan man göra det hos någon vårdcentral eller på sjukhuset? Känns näsan stel efter? Hur länge tills man ser normal ut efter det ingreppet?Näsoperation - Näsplastik019Dela
moi28 aug, 2012lidingöklinikenvet inte vart jag ska posta det här men gör det här iaf.. Har konsulation på onsdag och ser fram emot det,men har ett problem! Nämligen att hitta till lidingökliniken..alltid haft problem i sthlm då man knappt hittar och varenda människa man frågar ang. vägen är turister.. ska åka tåg dit så jag behöver hjälp därifrån,anta att jag är vi ce...Näsoperation - Näsplastik08Dela
ohmygod27 aug, 2012Hur länge var ni Blå?Hej alla ni med fixade näsor :) Hur länge hade ni blåmärkena? Skulle vilja planera med jobbet hur länge man ska hålla sig undan folk och inte ser allt för skrämmande ut. Näsoperation - Näsplastik021Dela
Meriah27 aug, 2012Min näsoperationFör er som är intresserade får ni gärna läsa om min näsoperation på min blogg www.mariahe.blogg.se som jag gjorde på Lidingökliniken 23/8-12 Mvh Mariah Näsoperation - Näsplastik02Dela
Milena27 aug, 2012Knölar efter näsplastik (bild)Hej alla! De flesta här vet att jag några dagar efter gipsborttagningen fick två knölar på näsryggen. En uppe på näsbenet och en nertill. Ni ser på bilden att den andra knölen börjar i mitten och går hela vägen ner. Jag har googlat runt och trodde först att det var pollybeak deformity men läste sen att det inte kan uppstå så tidigt, vilket är goda...Näsoperation - Näsplastik038Dela
nyatuttar26 aug, 2012Operera trasig näsaJag bröt mitt näsben för drygt 2 år sedan, och var tvungen att genomgå två icke-kosmetiska operationer. Vill nu göra en kosmetisk näsoperation för att fila ner knölen som uppkom i samband med läkningen för två år sen, och även få ett mindre resultat än jag hade innan den bröts. Är det någon här som har opererat sin näsa flera gånger? Eller...Näsoperation - Näsplastik00Dela