Nooova23 dec, 2011Hur ont gör det att op näsan?Någon med erfarenhet? Sett en del bilder o det ser jätte hemskt ut. Näsoperation - Näsplastik08Dela
Lijna19 dec, 2011Idol-Agnes näsoperationVet någon vilken kirurg som fixade Idol-Agnes näsa? Tycker resultatet blev extremt lyckat, och hade varit kul att veta om det är en svensk kirurg som gjort en näsa så lyckad! Näsoperation - Näsplastik04Dela
Anonym användare17 dec, 2011Vad tror ni det kan kosta att göra näsan smalare?Som rubriken lyder :) Är det svårt att få ett lyckat resultat, vad tror ni? Näsoperation - Näsplastik06Dela
Carolined07 dec, 2011När försvinner stygnen i näsan?!Hejhopp!! idag är det exakt två veckor och fem dagar sedan jag opererades, jag har stygn kring näsborrarna och mellan näsborrarna (gjorde en öppen näsplastik). Mina stygn ska försvinna av sig själva, men när?! De kliar galet... sitter bara hemma och vill inte gå ut, när försvinner de? Näsoperation - Näsplastik00Dela
F2301 dec, 2011Erfarenhet av Per Windh (näsplastik)?Vad har ni för erfarenheter ni som op'at näsan hos Per Windh (Art Clinic)? Näsoperation - Näsplastik016Dela
Anonym användare23 nov, 2011Pelle Sahlin, Art Clinic, näsplastik eller bara info om någon annan har op hos honom.Hej, Jag har en op tid hos Pelle Sahlin om en månad för en näsplastik. Undra bara om någon har erfarenhet av honom, helst om någon har genomgått en näsplastik av honom eller annat. Skulle också uppskatta massor av info från er som har gjort en näs op! Tacksam för svar! =)Näsoperation - Näsplastik07Dela
newbegining22 nov, 2011Erfarenheter av att op näsan!?!Finns det någon vänlig själ som op både näsben och nästipp som kan dela med sig av sina upplevelser? Vad ska man tänka på att förklara och få fram..? Är lite orolig över hur nästippen kommer bli som jag vill ska bli mindre och mer symmetrisk.. Näsbenet känns så mkt lättare, bara att slipa ner lite på knölen så blir det som jag vill ha det. Usch va...Näsoperation - Näsplastik00Dela
Anonym användare19 nov, 2011Spruta istället för operationJag har tidigare läst någonstans på internet att man istället för en OP kan spruta in något medel(?) eller liknande i nästan som gör att t.ex. tippen på näsan lyfts upp lite, min nästa är väldigt rundan i formen och något neråt och jag vill gärna att tippen ska lyftas lite då jag stör mej otroligt mycket på min nästa. Har svårt att vara med på bild...Näsoperation - Näsplastik08Dela
milike10 nov, 2011NäsbilderHej. Undrar om det finns någon här som vill dela med sig av före och efterbilder på sin näsplastik? Finns ju nästan bara bröstbilder här... Vill själv göra en näsoperation å det hade varit till stor hjälp å få se lite bilder å veta hur det va och om ni blev nöjda. Är oxå intresserad av vart ni gjorde det å vad det kostar. Bor i Gbgområdet så v...Näsoperation - Näsplastik00Dela
Anonym användare09 nov, 2011Stora näsborrar Hej alla som kan mycket om näsplastik. Det är så att jag efter 20 år har tagit till mig mod till att försöka göra något åt mina stora näsborrar. Vad tror ni om det? Är det en stor operation? Vilka näskirurger eller kliniker rekommenderar ni? Tänker lägga ner mellan 20 000 - 35 000 kr på operationen. Jag har prem. bokat en konsultation på K...Näsoperation - Näsplastik00Dela