Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
angel-eyes profilbild

angel-eyes

Kvinna ·

12 jan, 2016

1050 klart!

Bröstförstoring

Så glad. Allt har gått superbra! Så himla nöjd! Älskar Bella kliniken o Johan o all personal. Vilket resultat! Överlycklig. Inget ont alls än. :) Bilder dag 8 :) 👍 blir bara gladare!!

27

Sortera efter

SvenssonA

Kvinna ·

12 jan, 2016

Väntar med spänning på bilder 👍

Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

12 jan, 2016

Har lagt en med bh på dock i mitt bronsgalleri. Får ej ta av min bh nu. :)
Gilla

Sussss76

Kvinna ·

12 jan, 2016

Jäklar vad stora. Vill oxå ha !!! Skönt att allt har gått bra än så länge och att det fortsätter så. Väntar med spänning utan behå :)
Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

12 jan, 2016

Närbild ljuger lite. Men visst stora är dem;) älskar dem redan :)
Gilla

nannin

Kvinna ·

12 jan, 2016

Spännande:) Hoppas du blir nöjd! 

Gilla

tyson

Kvinna ·

12 jan, 2016

De ser rejäla ut ;) Skönt att höra att allt har gått bra! Bara längtar till min tur!
Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

12 jan, 2016

Jo fast bilden ljuger lite. Har en G kupa på bh:n från kliniken. Men den är lite trång så fick större underband så länge..blev perfekta bröst till min kropp enligt kirurgen o mej
Gilla

Jojja

Kvinna ·

12 jan, 2016

Åh vad härligt, och de ser riktigt lovande ut!=D Nästan så jag själv vill ta och öka i storlek igen... ;)
Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

12 jan, 2016

Tack Jojja! Ja vi får hoppas det blir bra! 3 ggn gillt.....dina är jättesnygga!!allt bra med dem?
Gilla

anfa

Kvinna ·

12 jan, 2016

Riktigt snyggt! Ser fram emot bilder:)
Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

13 jan, 2016

Tack anfa. Fixa bilder så fort jag orkar....
Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

14 jan, 2016

anfa skrev:
Riktigt snyggt! Ser fram emot bilder:)
Lagt upp några fler nu, dock påklädda. Ska fixa några utan bh imön då jag äntligen får duscha!
Gilla

anfa

Kvinna ·

14 jan, 2016

Så glad för din skull! Har följt dig en tid och du förtjänar detta:) Dom ser jättebra ut!!
Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

15 jan, 2016

anfa skrev:
Så glad för din skull! Har följt dig en tid och du förtjänar detta:) Dom ser jättebra ut!!
Ååå tack :) va glad jag blir! tack för ditt stöd! Kul att höra att nån förstår att allt inte handlat om storlek som många dömt det till direkt..det finns ju en orsak till alla mina operationer och att allt blev fel från första början....lång historia.....Hade gärna berättat allt men vill bara glömma vissa saker nu o gå vidare utan att detta ska ta upp hela min vardag som det gjort tills nu. Men nu kanske äntligen allt skulle kunna bli bra så jag lyssnar inte på dem mer...tur detta forum o alla goa tjejer finns :) förresten dina är grymt snygga! Var är dina ärr? Armhålan?
Gilla

Frufroberg

Kvinna ·

15 jan, 2016

Åh grattis!! Va fina de är! Jag har 800 idag men har mailar med Bella om att komma dit och byta till större. Johan tror att 1200 vore fint på mig men de kostar de dubbla mot 1050 så jag kanske får göra en op i höst till 1050 för att senare byta till större. Mina nu har sjunkit så mycket så de är inte alls så pigga som jag önskat. Upplever du stor skillnad mellan dina förra implantat och de du har nu?
Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

15 jan, 2016

Frufroberg skrev:
Åh grattis!! Va fina de är! Jag har 800 idag men har mailar med Bella om att komma dit och byta till större. Johan tror att 1200 vore fint på mig men de kostar de dubbla mot 1050 så jag kanske får göra en op i höst till 1050 för att senare byta till större. Mina nu har sjunkit så mycket så de är inte alls så pigga som jag önskat. Upplever du stor skillnad mellan dina förra implantat och de du har nu?
Tack :) nu har det bara gått 3 dagar men jag tycker det både känns annorlunda och ser bättre ut. Svårt att förklara men de känns jättegoa trots svullnaden som är nu och de verkar bli mer följsamma fast ändå fasta. Hoppas på att de ska fästa sig bättre och inte bli som mina andra. Han har ju iof fixerat dessa nu med invärtes stygn så jag hoppas det. Fått mer överpool som jag ville oxå. Var rädd att bröstvårtorna skulle bli galna men de är helt ok för mej som dem är nu. Behöver ej sitta perfekt. Och jag vill ju ej göra lyft då min kropp och ärr inte kommer överens haha. Kanske i framtiden.JA Jag funderade oxå på Sebbin 1300.först men där fick priset avgöra....kan ju hoppas att större mått blir vanligare i framtiden. Jag skrev och frågade motiva om det och de svarade kanske det....för mig har små implantat gett mer bekymmer än stora som fyller ut :)
Gilla

anfa

Kvinna ·

15 jan, 2016

angel-eyes skrev:
anfa skrev:
Ååå tack :) va glad jag blir! tack för ditt stöd! Kul att höra att nån förstår att allt inte handlat om storlek som många dömt det till direkt..det finns ju en orsak till alla mina operationer och att allt blev fel från första början....lång historia.....Hade gärna berättat allt men vill bara glömma vissa saker nu o gå vidare utan att detta ska ta upp hela min vardag som det gjort tills nu. Men nu kanske äntligen allt skulle kunna bli bra så jag lyssnar inte på dem mer...tur detta forum o alla goa tjejer finns :) förresten dina är grymt snygga! Var är dina ärr? Armhålan?
Ja de är tur detta forum finns! Alla dessa frågor och funderingar, och framförallt stöd. Tack! Ärren sitter i bröstveck:)
Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

16 jan, 2016

anfa skrev:
angel-eyes skrev:
anfa skrev:
Ja de är tur detta forum finns! Alla dessa frågor och funderingar, och framförallt stöd. Tack! Ärren sitter i bröstveck:)
Ok....osynliga??? Skickligt av din kirurg! De syns ju inte ! Snyggt:)
Gilla

anfa

Kvinna ·

16 jan, 2016

angel-eyes skrev:
anfa skrev:
angel-eyes skrev:
anfa skrev:
Ja, det var delvis därför jag valde honom. Hade läst att han var bra på snygga ärr och dom har man ju livet ut :)
Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

16 jan, 2016

anfa skrev:
angel-eyes skrev:
anfa skrev:
angel-eyes skrev:
anfa skrev:
Ja, det var delvis därför jag valde honom. Hade läst att han var bra på snygga ärr och dom har man ju livet ut :)

ok. hade jag valt idag och inte för 2 årsedan hade jag velat ha ärret i armhålan.. ville det då med men den kirurg jag hade första ggn vägrade...men men så är det. älskar mina bröst ändå :) 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem