Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
angel-eyes profilbild

angel-eyes

Kvinna ·

12 jan, 2016

1050 klart!

Bröstförstoring

Så glad. Allt har gått superbra! Så himla nöjd! Älskar Bella kliniken o Johan o all personal. Vilket resultat! Överlycklig. Inget ont alls än. :) Bilder dag 8 :) 👍 blir bara gladare!!

27

Sortera efter

grynet

Kvinna ·

16 jan, 2016

de är jättefina men jag ha en fråga om huden. du har ju gått upp i storlek ganska mycket. hur hänger huden med i detta. är dom väldigt spända? hur känns brösten? hårda eller mjuknar dom? hur stora bröst hade du innan första operationen?

Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

16 jan, 2016

grynet skrev:

de är jättefina men jag ha en fråga om huden. du har ju gått upp i storlek ganska mycket. hur hänger huden med i detta. är dom väldigt spända? hur känns brösten? hårda eller mjuknar dom? hur stora bröst hade du innan första operationen?

Innan första hade jag slappa 80b,c och la in 475 framför som blev hängiga strutar både neråt o åt sidorna, de fyllde inte ut alls. Bytte till 800 bakom för att fylla ut och slippa lyft. Då jag har ganska töjbar hud åkte de isär o ner i armhålorna eftersom mina egna alltid oxå åkt isär. De har alltid känts mjuka. Nu har Johan på Bellakliniken sytt mina fickor på sidorna och jag passade på att byta till motiva och lägga in lite större eftersom jag gått ner väldigt mycket i vikt och behövde fixa till dem. De är inte spänt förutom det vanliga som är precis efter en op. De känns redan nu efter fyra dagar jättegosiga. Älskar dem. Svullnaden tar nog ett tag till.min hud är bra, inte ansträngd eller sprucken, Inga bristningar eller rippling nån av gångerna. Heller ingen muskelpåverkan. Kunde träna o löpa efter op 2.vilket jag ej kunde efter första OP. KÄNNS JÄTTEBRA :)
Gilla

Frufroberg

Kvinna ·

02 feb, 2016

Wow va snygga dina är!! Hur upplever du att de sätter sig? Tror du fickorna kommer att stanna där de är eller finns risk att de faller ut igen? Längtar tills att göra om mina ännu mer nu när jag ser så många bilder på dina.
Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

02 feb, 2016

Frufroberg skrev:
Wow va snygga dina är!! Hur upplever du att de sätter sig? Tror du fickorna kommer att stanna där de är eller finns risk att de faller ut igen? Längtar tills att göra om mina ännu mer nu när jag ser så många bilder på dina.
Tack :) Just nu känns det perfekt. Hoppas att det håller :) åt sidorna verkar det hålla mer rädd neråt....glömde fråga om han kunde sy permanenta under oxå..bara o hålla tummarna :) ska fråga kirurgen på återbesöket vad han tror.
Gilla

Tessan1300

Kvinna ·

03 feb, 2016

Jättesnygga bröst Grattis👍 är förvånad att du bara har G kupa..jag har 1300cc och har K kupa och det skiljer ju inte jättemånga cc. På mig höll det inte med vanliga stygn undertill utan Johan fick sy med permanenta för att klara tyngden och såklart rejäl bh.

Gilla

angel-eyes

Kvinna ·

03 feb, 2016

Tessan1300 skrev:

Jättesnygga bröst Grattis👍 är förvånad att du bara har G kupa..jag har 1300cc och har K kupa och det skiljer ju inte jättemånga cc. På mig höll det inte med vanliga stygn undertill utan Johan fick sy med permanenta för att klara tyngden och såklart rejäl bh.

Tack :) G-Kupa???? Nänä jag har K,L nu..Måste stå fel nånstans. Jag frågade Johan alldeles nyss och han hade visst sytt med permanenta stygn överallt :) jag hade fel..
Gilla

Tessan1300

Kvinna ·

03 feb, 2016

👍

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem