Nickole
Kvinna ·
13 aug, 2020
11 cm bröstbredd, 300cc?
BröstförstoringHej! Har varit på min andra konsultation på Art clinic. Vi kom fram till 300cc, anatomiska. (Vilket var det största alternativet för mig?) Det jag är osäker på är om det kommer bli för litet trots att jag är väldigt petite? Har ju inte gått någon annanstans än Art Clinic då. Inte så kurvig alls i kroppen övrigt men ändå ganska lång 1.72.. Någon som har gjort 300cc som har bilder ute som jag kan kika på?
Sortera efter
amandafelicia
Kvinna ·
15 aug, 2020
Anonym användare
15 aug, 2020
Nickole
Kvinna ·
15 aug, 2020
Allt beror ju på vilken målbild man har, sedan skulle jag lita på kirurgen. :) Jag personligen är så glad att jag lyssnade på min kirurg trots att jag blev lite förskräckt över hur stort det lät, jag har 610 cc. Kunde bra ha tagit 680 cc som han också var inne på. Jag behövde också breda implantat och då måste man upp i storlek utan att det behöver se särskilt stort ut.
Hannaan
Kvinna ·
15 aug, 2020
Mallan1
Kvinna ·
15 aug, 2020
Nickole
Kvinna ·
15 aug, 2020
Projektionen/putet på implantatet har också stor betydelse utöver vilken cc du valt, om det är 300 med hög blir det nog Inte litet på dig, men om det är mellan så kan du nog uppleva det lite mer diskret. Beror helt på vad du är ute efter. Vill du ha mer fejklook så är hög profil ett måste vill du ha mer diskret så är hög profil inte det bästa.
Längd och vikt är Inte det viktigaste för hur det passar kroppen enligt mig utan framförallt din figur. En person som är slank och rak och är 1.80 och gör stora bröst med mycket sideboob ser ju rätt fejk ut medans en person som är 1.60 och har mycket former lätt kan klä större bröst om kroppsfiguren är mycket höfter, midja, rumpa etc. Så det har mycket med det att göra enligt mig hur man är byggd!
Mallan1
Kvinna ·
15 aug, 2020
Hannaan
Kvinna ·
16 aug, 2020
Hannaan
Kvinna ·
16 aug, 2020
Pipilotti
Kvinna ·
17 aug, 2020
Nickole
Kvinna ·
17 aug, 2020
Jag är slank/petite med 300cc demi. Även för mig det största han kunde lägga in. Har flera bilder om du vill kika. Kan säga att dom inte blev för små iaf :D snarare åt det fylliga hållet.
Nickole
Kvinna ·
17 aug, 2020
De är eg inte mer utåt i putet. Jag trodde också det. Mina 420 är ju 5,5 i projektion och t ex ergonomix 425 är 4,5. Men de rundas (och ergonomix) projektion mäta liggande och när de är stående blir projektionen så stor som kroppen tillåter... om du förstår? Medan anatomiska har samma projektion oavsett.
Hannaan
Kvinna ·
18 aug, 2020
Pipilotti
Kvinna ·
18 aug, 2020
Jag är slank/petite med 300cc demi. Även för mig det största han kunde lägga in. Har flera bilder om du vill kika. Kan säga att dom inte blev för små iaf :D snarare åt det fylliga hållet.
Wow så fina!! Vad betyder demi profil? High, medium eller low? Förstår inte sånt där! :)
Pipilotti
Kvinna ·
18 aug, 2020
Pipilotti har snyggast bröst i stada! Hennes bröst var med bildmappen som jag hade med till kirurgen :)
Hannaan
Kvinna ·
19 aug, 2020
Pipilotti har snyggast bröst i stada! Hennes bröst var med bildmappen som jag hade med till kirurgen :)
Men hjälp så smickrande! :O
Såg dina nygjorda, ser skit snygga ut redan! Grattis! Mina var riktiga alien boobs dom första dagarna...
cclara
Kvinna ·
19 aug, 2020
EEE
Kvinna ·
20 aug, 2020
Nickole
Kvinna ·
20 aug, 2020
Jag själv är 158 cm och väger ca 60kg, har också en bröstbredd på 12 cm och ska lägga i 550cc corsé(ultrahög profil) i samband med bröstlyft. På mig skulle mindre bara se konstigt ut i och med att jag har mycket former. Men mycket beror ju på vad du vill ha för målbild. Framgår inte vad du valt för profil exempelvis. Profilen är mer relevant än cc enligt mig. Skulle jag ha demi resp. full profil skulle cc bli 360 resp. 425 cc medan corse blir 550cc, alla implantaten har samma bredd. Men du kan ju alltid boka konsultation någon annanstans med och se vad dom säger. Försök dessutom enbart fokusera på hur det såg ut på dig när du provade istället för att titta på andras bilder då det är så mycket annat än storlek på implantat som spelar in. Helhetsbilden och hur det ser ut i proportion till din kropp är det viktigaste snarare än hur mycket cc det är. :)
Rare bird
Kvinna ·
15 nov, 2021