Nickole
Kvinna ·
13 aug, 2020
11 cm bröstbredd, 300cc?
BröstförstoringHej! Har varit på min andra konsultation på Art clinic. Vi kom fram till 300cc, anatomiska. (Vilket var det största alternativet för mig?) Det jag är osäker på är om det kommer bli för litet trots att jag är väldigt petite? Har ju inte gått någon annanstans än Art Clinic då. Inte så kurvig alls i kroppen övrigt men ändå ganska lång 1.72.. Någon som har gjort 300cc som har bilder ute som jag kan kika på?
Sortera efter
Jjohannaaa
Kvinna ·
25 dec, 2023
knasigakarin
Kvinna ·
25 dec, 2023
Hej alla.
Befinner mig i samma situation/ problem som ni gjorde. Har endast 11 cm bröstvidd och kirurgen rekommenderar att jag MAX lägger in 300cc… jag är väldigt besviken över detta och hade egentligen önskat minst 400cc. hur mycket egen bröstvävnad hade ni innan operationen? Ni som lagt in cirka 300cc med runt 11 cm i bröstvidd- hur blev resultatet? Jag vill ha bröst åt det större hållet..
Jjohannaaa
Kvinna ·
26 dec, 2023
knasigakarin
Kvinna ·
26 dec, 2023
Hej och tack för att du tar dig tid att svara.
Vad tråkigt att höra…. får man fråga hur mycket egen bröstvävnad du hade sedan innan? För lite bröstvävnad innan operation ökar väl också risken för rippling om jag förstått det rätt?!
Hur upplever du storleken på brösten nu?! Små/ normala/ större hållet? Vilken bh- storlek?
God jul