Glassigt
Kvinna ·
Sortera efter

hillepille
Kvinna ·

Glassigt
Kvinna ·

hillepille
Kvinna ·
Det är många som går till Örjan! :) Jag ska opereras av Said. Jag ska lägga in 450cc och göra ett lyft, har två kottar hemma som ammat sönder mina tuttar! Hur mycket ska du lägga in?

Glassigt
Kvinna ·
Ja jag har hört det har bekanta och vänner som har gjort sina bröst hos honom.. Så blev tipsad att göra en op hos honom. Men har hört att han inte korrar och att han ska vara knepig så är jätte nervös och osäker just nu.. :/ Jag ska lägga in 400cc har knappt en 75a idag. Jag har alltid velat ha bröst så ser fram emot operationen. Hur är Said, valde du honom? :)

Tribal.1995
Kvinna ·
Hallå där!
Jag ska på konsultation 6/2 hos Carl-Johan. någon som hört ngt om honom??
Örjan har man ju hört talas mer om och vad jag hört är bara gott.

hillepille
Kvinna ·
Ja jag har hört det har bekanta och vänner som har gjort sina bröst hos honom.. Så blev tipsad att göra en op hos honom. Men har hört att han inte korrar och att han ska vara knepig så är jätte nervös och osäker just nu.. :/ Jag ska lägga in 400cc har knappt en 75a idag. Jag har alltid velat ha bröst så ser fram emot operationen. Hur är Said, valde du honom? :)
Ja, jag har hört samma om honom. Han ska va duktig men svår som person. Tycker att det är dåligt att han inte korrar om personen inte blivit nöjd.
Spännande! Jag hade en stor C innan jag fick barn, har alltid vait jätte nöjd med mina bröst...sen kom barnen oc då blev det KATASTROF!
Jag ringde proforma för att boka tid och fick tid hos said. Jätte trevlig och proffesionell! Känner mig nöjd med honom.

Glassigt
Kvinna ·

hillepille
Kvinna ·
Jag börjar bli nervös nu! Blir nog bara värre ju närmare jag kommer 17e. Bokade en ny konsultation idag till 10/2, har lite fler frågor och vill prova storlekarna igen. Min sambo va inte med på första så han ska få följa med den här gången.
Vad jag vet är det bara tvålen jag behöver handla, eller? Har jag missat nåt jätte viktigt nu :O
För dig är det ju snart snart snart! Är du nervös?

Glassigt
Kvinna ·

hillepille
Kvinna ·
Jaha, det är väl svårt att köpa bh när man inte kan va 100 säker på vad resultatet blir? Kanske bara är jag som tror det :D Tänkte ta mig till något bra ställe och mäta och prova ut så man får en som verkligen sitter bra! :)
Jag pendlar mellan 450-470. Så otroligt svårt. Vill ju veta exakt hur stora dom blir. Vill ha stora men inte FÖR stora. Han ju ändå två barn och det måste ju fungera i praktiken med allt. Vill ju inte va "den där mamman med tuttarna" hahaha!
Hur mycket ska du lägga in och vad har du för storlek idag?
Jag ska in på en extra konsultation på tisdag för att prova storlekar igen. Vill bara att tiden går fort nu så jag får göra operationen!
Nej va jobbigt :( Jag är väldigt öppen med det. Har ett krävande jobb som ordningsvakt och de kollegorna jag jobbar med vet att jag ska göra operationen, känns bra om vi skulle hamna i en jobbig situation.
Va är du mest orolig för?

Katarina
Kvinna ·
Lycka till nu! jag op hos Örjan den 13 jan och har varit tillbaka på det första återbesöket. När man op sig på Proforma behöver man inte vara nervös, alla är jättegulliga och dom tar verkligen hand om en på bästa sätt. Jag är jättenöjd med mitt val av klinik och kirurg hoppas du också blir det.

hillepille
Kvinna ·
Lycka till nu! jag op hos Örjan den 13 jan och har varit tillbaka på det första återbesöket. När man op sig på Proforma behöver man inte vara nervös, alla är jättegulliga och dom tar verkligen hand om en på bästa sätt. Jag är jättenöjd med mitt val av klinik och kirurg hoppas du också blir det.
Känns tryggt när det är så många som är nöjda med Proforma! Nu ska inte jag till Örjan men har svårt att tro att dom skulle anställa en kirurg som inte håller måttet :)

Glassigt
Kvinna ·
Jaha, det är väl svårt att köpa bh när man inte kan va 100 säker på vad resultatet blir? Kanske bara är jag som tror det :D Tänkte ta mig till något bra ställe och mäta och prova ut så man får en som verkligen sitter bra! :)
Jag pendlar mellan 450-470. Så otroligt svårt. Vill ju veta exakt hur stora dom blir. Vill ha stora men inte FÖR stora. Han ju ändå två barn och det måste ju fungera i praktiken med allt. Vill ju inte va "den där mamman med tuttarna" hahaha!
Jag ska in på en extra konsultation på tisdag för att prova storlekar igen. Vill bara att tiden går fort nu så jag får göra operationen!
Nej va jobbigt :( Jag är väldigt öppen med det. Har ett krävande jobb som ordningsvakt och de kollegorna jag jobbar med vet att jag ska göra operationen, känns bra om vi skulle hamna i en jobbig situation.
Ja jag tycker också det, jag ska också iväg till någon som kan bhar vilka ha du tänkt gå till? Hur mycket har du av egen vävnad? Jag fyller knappt ut en 75a kupa idag och ska lägga in 400cc mentor hp så gissar på att jag kommer få en stor C liten D men skulle dom blir lite större så gör det inget :) Men jag vill samtidigt att de ska passa min kropp för det är ju som du säger man vill ju inte bli hon med tuttarna hahah! Jag ringde Proforma idag och kollade när jag ska vara innen på torsdag och när jag ringde så blev jag jätte nervös :P.
Nej jag kan inte vara öppen med det, dom skulle aldrig förstå.. Jag jobbar som målare och gubbarna skulle nog bara komma med en massa onödiga kommentarer...
Skönt att du kan vara öppen, det är väl också en mansdominerad branch? Hur tog dom det?

Glassigt
Kvinna ·
oj vad konstigt det där inlägget blev skulle ju bara få en såndär fin ruta på vad den innan skrivit som alla andra kan haha menmen :)

Glassigt
Kvinna ·
Åh vad skönt att höra Katarina! :) Har läst så mycket dåligt om Örjan dom senaste dagarna.. Så har börjat bli jätte nervös och börjat tvivla.. :(

Mirre
Kvinna ·
Jag är opererad av Said och är suuuuupernöjd!! Han är väldigt duktig och trevlig. Mina varmaste rekomendationer till honom. Så du behöver absolut inte oroa dig 👍

Zulavip11
Kvinna ·
Hallå där!
Jag ska på konsultation 6/2 hos Carl-Johan. någon som hört ngt om honom??
Örjan har man ju hört talas mer om och vad jag hört är bara gott.
Hej! Jag har varit på konsultation hos Carl-Johan i början på januari =)

Zulavip11
Kvinna ·
Jag har en bokad tid för operation den 7/4.
Jag tycker konsultationen gick alldeles för snabbt, men jag såg att vi var där (jag och min sambo) i 40 min- så de kanske inte var så snabbt..Men ändå kändes det så, med tanke på att det ändå är en stor operation och ett stort beslut. Vi pratade ganska fort, prövade storlekar, fotade, och jag fick svar på dom frågor jag hade, så allt hanns ju med. Men jag ångrar att jag inte tog mera och längre tid på mig att prova olika storlekar och kände och tittade hur de såg ut - jag kände mig aning stressad när han och min sambo satt och tittade på =) Jag ska iaf boka tid igen för att prova storlek snart innan operation.
Jag hade 75B innan jag fick barn - nu efter att ha ammat mina 2 så har jag en A kupa (om ens det) ska troligen lägga in 350 CC eller 300 CC hög profil bakom muskeln. Jag är inte ute efter jättebröst utan det ska se naturligt ut till min kropp =)

hillepille
Kvinna ·
Ja jag tycker också det, jag ska också iväg till någon som kan bhar vilka ha du tänkt gå till? Hur mycket har du av egen vävnad? Jag fyller knappt ut en 75a kupa idag och ska lägga in 400cc mentor hp så gissar på att jag kommer få en stor C liten D men skulle dom blir lite större så gör det inget :) Men jag vill samtidigt att de ska passa min kropp för det är ju som du säger man vill ju inte bli hon med tuttarna hahah! Jag ringde Proforma idag och kollade när jag ska vara innen på torsdag och när jag ringde så blev jag jätte nervös :P.
Nej jag kan inte vara öppen med det, dom skulle aldrig förstå.. Jag jobbar som målare och gubbarna skulle nog bara komma med en massa onödiga kommentarer...
Skönt att du kan vara öppen, det är väl också en mansdominerad branch? Hur tog dom det?
Jadu, bra fråga! Jag har en Hunkemöller butik nära, har hört att dom ska vara duktiga och ha bra grejer så det är väl där jag hamnar iaf första gången. Ska bli kul att köpa nytt när man fixat det som ska vara i! :D
Nu har jag en liten 75c. Är orolig att de blir för stora men jag har ju skickat massa bilder till said på storlek och form och då sa att han ca 450 skulle passa det jag vill ha. Vill ju inte känna efteråt att de blev för små heller, hellre lite större.
Det närmar sig verkligen för dig! Jag har ju fortfarande över en vecka kvar så min riktiga nervositet har inte kommit än. Kommer ju inte kunna sova en sekund natten innan op iaf! :O
Hm, ja där är vi lika. Har i princip bara manliga kollegor. Har berättat för dom som står mig nära och dom gillar det ju bara. "åh då blir du ännu hetare, morsan". Det är en viss jargong inom yrket och jag platsar väldigt bra, är nog ganska grov och skämtar nog mer "opassande" än killarna. Jag är liksom en i gänget så dom driver lika mycket med mig som med en manlig kollega :) Vakter är ju oftast inte så känsliga och "normala" så för dom är det inte en stor grej. Kan tänka mig att dina kollegor är lite mer normala och då blir det ju på ett annat sätt.

hillepille
Kvinna ·
Jag är opererad av Said och är suuuuupernöjd!! Han är väldigt duktig och trevlig. Mina varmaste rekomendationer till honom. Så du behöver absolut inte oroa dig👍
Åh tack Mirre! Det känns så bra varje gång man hör någon som är nöjd! Blir ett steg upp i "trygghetstrappa" :D
Jag ska opereras på proforma 17/2, vilken läkare ska du till?