Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Glassigt

Glassigt

Kvinna ·

12/2 proforma

Bröstförstoring

Någon här inne som ska opereras på proforma 12/2? :)

24

Sortera efter

hillepille

hillepille

Kvinna ·

svalsta skrev:

Jag har en bokad tid för operation den 7/4.

Jag tycker konsultationen gick alldeles för snabbt, men jag såg att vi var där (jag och min sambo) i 40 min- så de kanske inte var så snabbt..Men ändå kändes det så, med tanke på att det ändå är en stor operation och ett stort beslut. Vi pratade ganska fort, prövade storlekar, fotade, och jag fick svar på dom frågor jag hade, så allt hanns ju med. Men jag ångrar att jag inte tog mera och längre tid på mig att prova olika storlekar och kände och tittade hur de såg ut - jag kände mig aning stressad när han och min sambo satt och tittade på =) Jag ska iaf boka tid igen för att prova storlek snart innan operation.

Jag hade 75B innan jag fick barn - nu efter att ha ammat mina 2 så har jag en A kupa (om ens det) ska troligen lägga in 350 CC eller 300 CC hög profil bakom muskeln. Jag är inte ute efter jättebröst utan det ska se naturligt ut till min kropp =)

Vilken kirurg träffade du? :) Ja tror att min konsultaion tog lite mer än en timme, men inte mycket mer. Känner också att jag skulle ha känt efter mer med storlek och även varit lite mer förberedd med frågor. Kom på flera stycken härom kvällen och mailade honom, han rekomenderade att boka en ny (gratis) konsultation med honom för att gå igenom frågorna samt storlek igen. Ska dit på tisdag.

Storleken tycker jag är svårast. "Hur stora vill du ha ungefär? kan du visa med händerna? Hur högt vill du ha dom? Kan du visa med händerna?" kändes ju jäkligt skumt att stå där framför spegeln och hålla händerna lite gissande :D

Gilla
BlondaLockar

BlondaLockar

Kvinna ·

Jag ska till Örjan också. Har bara hört bra om honom och blivit rekommenderad av en för mig väldigt pålitlig och trygg källa! Har mitt första möte med honom 23/3 och är riktigt spänd :D Berättade för mamma igår att jag vill göra operationen och de var för mig de mest nervösa! Nu är de bara pappa kvar ;) Och de syskon jag väljer att berätta för :P
Känner att jag har bra stöd hemmifrån.

Kan förstå att de kan vara tufft på jobbet. Jag har också funderat på vilka man ska berätta för. "Rykten" går dock som en löpeld på mitt jobb! haha
Jag har berättat för de jag jobbar närmast att jag panerar e op och de är väldigt stöttande så de känns super! Även de kompisar jag berättat för :)
Jag tror att jag vill ha HP på mina. Men vet inte om jag kommer att behöva ett lyft eller inte. Hoppas att de räcker med inläggen. Storleksmässigt har jag ingen aning! Men har te bilder i alla fall att visa på hur jag skulle vilja ha resultatet :)
Gilla
Glassigt

Glassigt

Kvinna ·

BlondaLockar skrev:
Jag ska till Örjan också. Har bara hört bra om honom och blivit rekommenderad av en för mig väldigt pålitlig och trygg källa! Har mitt första möte med honom 23/3 och är riktigt spänd :D Berättade för mamma igår att jag vill göra operationen och de var för mig de mest nervösa! Nu är de bara pappa kvar ;) Och de syskon jag väljer att berätta för :P

Kan förstå att de kan vara tufft på jobbet. Jag har också funderat på vilka man ska berätta för. "Rykten" går dock som en löpeld på mitt jobb! haha
Jag har berättat för de jag jobbar närmast att jag panerar e op och de är väldigt stöttande så de känns super! Även de kompisar jag berättat för :)
Åh vad kul! Min konsultation med Örjan gick jätte bra! Vi skrattade och skämtade jätte mycket! Jag hade med mig min sambo och Örjan såg verkligen till att han inte sa någon innan jag sa nått när jag stod och prövade alla inläggen :) jag har ingen aning om hur lång tid konsultationen tog men kändes som om jag bara va inne och vände haha! Men måste ha varit min nervositet :) Jag tror att jag vill ha HP på mina. Men vet inte om jag kommer att behöva ett lyft eller inte. Hoppas att de räcker med inläggen. Storleksmässigt har jag ingen aning! Men har te bilder i alla fall att visa på hur jag skulle vilja ha resultatet :)
Gilla
hillepille

hillepille

Kvinna ·

BlondaLockar skrev:

Jag har berättat för de jag jobbar närmast att jag panerar e op och deär väldigt stöttande så de känns super! Även de kompisar jag berättat för :)
Jag tror att jag vill ha HP på mina. Men vet inte om jag kommer att behöva ett lyft eller inte. Hoppas att de räcker med inläggen. Storleksmässigt har jag ingen aning! Men har te bilder i alla fall att visa på hur jag skulle vilja ha resultatet :)

Har är poppis Örjan, du ska nog känna dig väldigt trygg då många väljer att operera sig hos honom :)

Ja kommer att ha HP på mina. tycker det är jätte fint! :)

Har du mycket häng? Har man bara lite brukar de kunna fixa det med bara inlägg :D

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem