plastiksessan
Kvinna ·
1300cc till 500cc utan nåt lyft
Varit på konsultation hos Tuve och vi kom fram till att förminska mina implantat på 1300 till 500..men eftersom han inte kunde göra ett lyft samtidigt så blir det bara att sy in fickorna...ska bli spännande att se det resultatet...blir nog en del extra hud kan jag tro...men vi får se hur mkt det drar ihop sig, så kan jag ju isåfall göra ett lyft nästa omgång. Är lite nyfiken om det är någon mer som gjort ett liknande implantatsbyte med stor storlekskillnad och som inte gjort nåt lyft.
Sortera efter

plastiksessan
Kvinna ·

Skadad
Kvinna ·

plastiksessan
Kvinna ·

Hanna L
Kvinna ·

Hanna L
Kvinna ·

plastiksessan
Kvinna ·

pprinsessan
Kvinna ·

Aia
Kvinna ·
Om jag hade varit du så hade jag gått in och lyssnat på starkapodden_ på instagram innan jag lät Tuve operera mig... absolut värsta jag har sett och hört, hennes live är sparad och finns massa hemska bilder.

Aia
Kvinna ·
Om jag hade varit du så hade jag gått in och lyssnat på starkapodden_ på instagram innan jag lät Tuve operera mig... absolut värsta jag har sett och hört, hennes live är sparad och finns massa hemska bilder.

pprinsessan
Kvinna ·

Aia
Kvinna ·
Fast nu var det så att hon inte fick hjälp och kliniken avrådde henne att söka vård, hon fick en blodförgiftning och infektion i hela kroppen. Hon har berättat hela historian och läst upp sms mellan henne och Tuve, det är det absolut sjukaste jag har hört och sett.

pprinsessan
Kvinna ·

gasp
Kvinna ·

Skadad
Kvinna ·

Skadad
Kvinna ·
Tyvärr inte den storleken MEN jag bytte från 450CC till 380CC och det krävdes ankarlyft. Hade haft implantaten i 10 år (Mentor högprofil)

Aia
Kvinna ·
Man är inte felfri per automatik bara för att man är kirurg. Något har säkerligen gått snett och/eller missförstånd från något håll . Något som Tuve är välkänd för att hjälpa till med /korrigera/ göra ett bra arbete . Givetvis kan även den bästa göra misstag.
Men även om allt har gått helt rätt till så KAN man få blodförgiftning ändå! Kroppen reagerar olika från person till person . Läkning och infektionskänslighet kan man faktiskt inte veta innan hur det ska bli exakt .

Alexaandra
Kvinna ·

pprinsessan
Kvinna ·

Alexaandra
Kvinna ·

Aia
Kvinna ·