Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
plastiksessan

plastiksessan

Kvinna ·

1300cc till 500cc utan nåt lyft

Bröstförstoring

Varit på konsultation hos Tuve och vi kom fram till att förminska mina implantat på 1300 till 500..men eftersom han inte kunde göra ett lyft samtidigt så blir det bara att sy in fickorna...ska bli spännande att se det resultatet...blir nog en del extra hud kan jag tro...men vi får se hur mkt det drar ihop sig, så kan jag ju isåfall göra ett lyft nästa omgång. Är lite nyfiken om det är någon mer som gjort ett liknande implantatsbyte med stor storlekskillnad och som inte gjort nåt lyft.

24

Sortera efter

Hanna L

Hanna L

Kvinna ·

Känslan var "tung", överhuden (JM måttet) hade börjat hänga så det kändes som att det drog i halsen neråt. Mest känslan, uscha. Kan väl inte säga att 380 känns speciellt lättare MEN det känns såååå mycket bättre efter lyftet. Fått upp tuttarna liksom och bara det gör att det känns "lättare". Hade nog kunnat välja lite lite mindre men jag har ju månader kvar att läka så dom kommer nog sjunka lite och bli mjukare :) Nu sitter det där det ska :) Men jag har haft låååång läk process med elaka stygn som stört....men går åt rätt håll:)
Skadad skrev:

Hanna L skrev:

Tyvärr inte den storleken MEN jag bytte från 450CC till 380CC och det krävdes ankarlyft. Hade haft implantaten i 10 år (Mentor högprofil)

Varför byta till mindre? är det tungt med 450?

Gilla
Cecile

Cecile

Kvinna ·

Till TS,vad ska du betala för implantatbytet ? Jag har gjort ett lyft hos Tuve men implantaten hos en annan..vill nu byta mina 700cc HP till 450 MP.Vill att Tuve ska göra detta så vore intressant att höra vad du får betala ..
Gilla
plastiksessan

plastiksessan

Kvinna ·

Cecile ..jag får betala 58.000 skulle jag gjort det hos ArtClinic som var tänkt först hade jag fått betala 132.000
Gilla
plastiksessan

plastiksessan

Kvinna ·

Cecile...jag är också ett komplicerat fall...bo, stor ficka som ska sys ihop ..har ju 1300 nu så det blir nog lite dyrare då.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem