Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
01tjej profilbild

01tjej

Kvinna ·

30 nov, 2020

160 cm och bröstförstoring

Bröstförstoring

Hejsan! Ni som är ca 160 cm hur mycket har ni valt att lägga i? Jag är 160 cm och väger ca 45 kg. Blev rekommenderad att lägga i 315 eller 335 cc men undrar ifall det kanske kommer se lite stort ut? Är som sagt 160 cm och väger 45 kg och ser väldigt tanig ut.

23

Sortera efter

soffans

Kvinna ·

19 dec, 2020

01tjej skrev:

soffans skrev:

tjej00 skrev:

Jag är 158 cm och väger 52 kg.

Jag blev rekommenderad Motiva Round 375 cc av min kirurg. Jag var väldigt noga med att jag ville att det skulle se naturligt ut.

Nu har det gått 1,5 vecka sedan operationen och hittills känns det jättebra!

Hur pass naturliga bröst ville du ha? ? jag är lite kortare dig och vill inte ha jättenaturliga bröst, jag gissar att jag kommer landa mellan 350-400cc.

La in 335 cc, än så länge ser det väldigt proportionerligt men hade nog önskat att lägga i lite mer ?

Okej! Antagligen blir de lite större sen efter ett tag eftersom dina är helt nygjorda ? men det låter ju bra, då borde jag inte vara rädd för 350-400cc blir för stort på mig då! ?
Gilla

01tjej

Kvinna ·

19 dec, 2020

soffans skrev:

01tjej skrev:

soffans skrev:

tjej00 skrev:

Jag blev rekommenderad Motiva Round 375 cc av min kirurg. Jag var väldigt noga med att jag ville att det skulle se naturligt ut.

Hur pass naturliga bröst ville du ha? ? jag är lite kortare dig och vill inte ha jättenaturliga bröst, jag gissar att jag kommer landa mellan 350-400cc.

La in 335 cc, än så länge ser det väldigt proportionerligt men hade nog önskat att lägga i lite mer ?

Okej! Antagligen blir de lite större sen efter ett tag eftersom dina är helt nygjorda ? men det låter ju bra, då borde jag inte vara rädd för 350-400cc blir för stort på mig då! ?

Så dom blir lite större senare? Trodde dom skulle bli lite mindre eftersom dom är helt svullna haha?
Gilla

soffans

Kvinna ·

19 dec, 2020

01tjej skrev:

soffans skrev:

01tjej skrev:

soffans skrev:

tjej00 skrev:

Så dom blir lite större senare? Trodde dom skulle bli lite mindre eftersom dom är helt svullna haha?

Alltså antar att du gjorde bakom muskeln? Muskeln håller ju ”in” implantatet nu och efter ett tag kommer brösten att droppa vilket kan upplevas som att brösten blir större på ett naturligt och snyggare sätt. Oftast är brösten när de är nygjorda helt fyrkantiga och sitter uppe vid hakan ?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem