prisma
Kvinna ·
171cm 68kg Hur stora bröst ska jag ha?
Hej! Ni som är som mig i kroppen, hur stora inlägg har ni? De flesta som jag har kollat på är mindre än mig och då är det svårt att veta hur det skulle se ut på mig. Tacksam för svar :)
Sortera efter

Harley
Kvinna ·
Hur ser du ut i kroppen, breda höfter, smal midja osv? Med den längden och vikten borde du lilla bära upp minst 500cc iaf!
Gilla

Sokalaka
Kvinna ·
Beror lite på hur du vill ha brösten också, är du efter en naturlig bröst storlek? :)
Gilla

bestlover
Kvinna ·
Allt beror på hur du vill se ut och hur du ser ut. Men minst 400 cc!
Jag är själv 173 och väger 66 kg. Opererades för 16 dagar sedan, jag har 410 cc. Just nu känns det som att det hade gått att ha större. Men inte testat med en BH och kläder än.
Sen hur mycket man vill kunna röra sig, vet inte hur stora implantat man måste ha innan det börjar kännas jobbigt att springa/träna.
Lycka till!
Gilla

Coconuts
Man ·
Jag är 172cm och väger 66kg. Jag ska operera mig på tisdag och ska då lägga in 400cc. Först bestämde jag 375, men kirurge tyckte att det skulle passa min kropp bättre med 400. Nu börjar jag dock vela igen efter att ha läst här och funderar på att lägga i 425cc ❤️
Gilla

Anonym användare
Du bär lätt upp 500 om du inte har väldigt smal bröstkorg.
Gilla

kaktus
Kvinna ·
Jag är rätt så lik dig och tog 325cc mentor coh2 och det ser sååå bra ut... :)
Gilla

prisma
Kvinna ·
Tack för alla svar. Jag har smal midja men väldigt breda höfter. Jag har själv tittat med 400cc men är lite bekymrad över att lite ska försvinna när det ska läggas bakom muskeln. Jag vill ha stora bröst men det ska inte vara så att man haja till när man ser mig. Haha känner mig lite vilsen bland alla storlekar.
Gilla

bestlover
Kvinna ·
Jag trivs än så länge med mina 410 cc, inte små och inte för stora. Kanske är det rätt storlek när det känns så.
Men skulle kunna tänka mig lite större, men är absolut inte missnöjd. Hade jag valt större så kanske det hade känts för stort, fått för mycket sideboob. Mycket att tänka på.
Tänk efter hur du vill se ut med kläder och i bikini på stranden.
Sen tycker jag att de flesta på detta forumet verkar gilla stora bröst, vilket är snyggt. Men för mig skall det vara praktiskt också, vill inte att mina bröst skall göra så jag känner mig handikappad. :)
Lycka till!
Gilla

Anonym användare
bestlover skrev:
Jag trivs än så länge med mina 410 cc, inte små och inte för stora. Kanske är det rätt storlek när det känns så. Men skulle kunna tänka mig lite större, men är absolut inte missnöjd. Hade jag valt större så kanske det hade känts för stort, fått för mycket sideboob. Mycket att tänka på. Tänk efter hur du vill se ut med kläder och i bikini på stranden. Sen tycker jag att de flesta på detta forumet verkar gilla stora bröst, vilket är snyggt. Men för mig skall det vara praktiskt också, vill inte att mina bröst skall göra så jag känner mig handikappad. :) Lycka till!Fast sidebooben beror främst på kliniken du valt att opa dig på. Pga bhn görs inte fickorna så tätt mot mitten eftersom byglarna sitter där och pressar så fickorna läker till det mellanrummet, många citadellor har mer sideboob men brist på klyfta än patienter från andra kliniker..
Gilla

Fridolin
Kvinna ·
Vi har lite liknande mått och jag opererade in 500/550 cc delvis bakom igår. Nu är dom väldigt spända och svullna men absolut inte för stora. Så du kan nog kolla på lite större implantat.
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
Med dina mått inte mindre än 5-600 om du vill ha lite stl på brösten och att de även ska synas med kläder på..Väldigt många ångrar efteråt att de inte tog större så tänk dig för en extra gång innan du väljer stl..
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
bestlover skrev:
Jag trivs än så länge med mina 410 cc, inte små och inte för stora. Kanske är det rätt storlek när det känns så.
Men skulle kunna tänka mig lite större, men är absolut inte missnöjd. Hade jag valt större så kanske det hade känts för stort, fått för mycket sideboob. Mycket att tänka på.
Tänk efter hur du vill se ut med kläder och i bikini på stranden.
Sen tycker jag att de flesta på detta forumet verkar gilla stora bröst, vilket är snyggt. Men för mig skall det vara praktiskt också, vill inte att mina bröst skall göra så jag känner mig handikappad. :)
Lycka till!Gilla

Nyatuttar2013
Kvinna ·
Jag har ungerfär samma längd och vikt, samt breda höfter och axlar. Min sköterska rekomenderade 430-440 cc så det skulle se propertioneligt ut. Själv innan konsultation hade jag tänkt max 300cc :O/
Gilla

prisma
Kvinna ·
haha det tänkte jag med, apsolut inte större än 300cc. Men sen tittade jag med det här hemma och dom försvann på min stora kropp. Nu funderar jag på mellen 400 och 500cc. 🙂
Gilla

Noelle
Kvinna ·
Jag har 335 framför och gick från 75 A till 75 D (ska egentligen ha 70 i omfång, men 75 är ju så mycket skönare ; )Är 174 cm lång och väger 63 kilo.
Runt bysten: 92
Midja: 68
Höfter: 90
Storleken blev jättebra på mig. Jag känner mig fortfarande slank, fast med bröst ; )
Lycka till!
Gilla

9April
Man ·
Tänk på att inte fastna vid antal cc! Det beror mkt på hur stort put o hur breda implantaten e. Med den figuren du beskriver tänker jag 5-600 om du ska bli nöjd mer än några månader. Många e rädda att det ska bli för stort men ångrar sig sen att de inte tog större.
Gilla

Noelle
Kvinna ·
Det beror väl också på hur mycket man har innan? Eller det är klart att det spelar roll för "slutstorleken". Men hur räknar man då? Någon som vet? Plussar man bara ihop? Jag hade 200ml innan o lade in 335. Blir det då en "sluttutte" ; )på 535?
Gilla

Anonym användare
Noelle skrev:
Det beror väl också på hur mycket man har innan? Eller det är klart att det spelar roll för "slutstorleken". Men hur räknar man då? Någon som vet? Plussar man bara ihop? Jag hade 200ml innan o lade in 335. Blir det då en "sluttutte" ; )på 535?Man kan inte plussa ihop så där och få exakt. Det är helt olika material, den egna vävnaden fördelas över brösten och tunnas även ut på lång sikt. Men självklart får nån med 400 eget större bröst än nån med 200 eget om båda lägger in samma storlek på implantaten.
Gilla

Milia
Kvinna ·
Vi verkar vara hyfsat lika i kroppen och jag tog 500 cc. Sa till min kirurg att mitt absolut främsta mål var att bli proportionerlig. Hade inte "stora bröst!" i sinnet utan var väldigt rädd att de skulle bli för stora och att jag skulle bli ett par vandrande bröst typ. Visst, de ser stora ut när jag är näck men med kläder har jag fått precis de proportioner jag ville ha. Har helkroppsbilder i mitt galleri...
Gilla

Baralite
Kvinna ·
Jag är 169, väger ca 72. Tänkte först Max 375 cc, men sade till kirurgen att han fick se vad som blev bäst på op. Hade ingen egen vävnad innan i princip och en skillnad på 50cc mellan brösten. Jag fick 450 resp 500 cc och jag är jättenöjd med storleken! Jag kan både framhäva och gömma dem, beroende på vad man vill, precis vad jag önskade.
Gilla