prisma
Kvinna ·
171cm 68kg Hur stora bröst ska jag ha?
Hej! Ni som är som mig i kroppen, hur stora inlägg har ni? De flesta som jag har kollat på är mindre än mig och då är det svårt att veta hur det skulle se ut på mig. Tacksam för svar :)
Sortera efter

prisma
Kvinna ·
Baralite: börja luta mot 500cc själv, kollade med stor tröja och märkte att det gick bra att "trolla bort dom" om jag vill. Det är väl bara utan kläder som det kommer att se stort ut, men det är ju bara min man som ser mig så. Och jag tror inte att han kommer att klaga ;)
Gilla

Baralite
Kvinna ·
prisma skrev:
Baralite: börja luta mot 500cc själv, kollade med stor tröja och märkte att det gick bra att "trolla bort dom" om jag vill. Det är väl bara utan kläder som det kommer att se stort ut, men det är ju bara min man som ser mig så. Och jag tror inte att han kommer att klaga ;)
Gilla

Anonym användare
Baralite skrev:
prisma skrev:
Samma för mig! Stora utan kläder men med en tunn bh eller sportis går det lätt att trolla bort brösten i kläder. Däremot med tex decon och ett tajt urrringat linne så blir det PANG-boOoOObs! Haha
Gilla