MillionVoices
Kvinna ·
22 okt, 2015
2 mån Motiva Ergonomix 500 cc Full
Hej bästa ni! Nu har det gått två månader sedan jag gjorde den efterlängtade bröstförstoringen. Jag la in Motova Ergonomix Full 500 cc hos Patrik Höijer, Laser & Estetik. Jag är så otroligt nöjd hittills! Det enda jag skulle velat ändra är storleken, hade gärna lagt in mer - men å andra sidan fick det inte plats (om jag inte ville riskera känsel osv). Brösten har verkligen tillfört mycket för både min självkänsla och resten av kroppen, rumpa och midja ser mycket bättre och jag ser mer propotionerlig ut! Brösten är mjuka och gosiga, jag kan i princip ligga på magen på mjuka ytor. Jag fick även möjligheten att provrida en häst så mejlade Patrik och frågade om det var okej - och med dubbla sport-bhar var det bara att köra. Brösten känns som mina egna, den enda skillnaden är att de kan bli något kallare efter tex ett gympass när man svettats. Jag ångrar inte operationen en sekund! Ställ gärna era frågor så svarar jag bäst jag kan :)
Sortera efter

Alfen
Kvinna ·
22 okt, 2015

tyson
Kvinna ·
22 okt, 2015

madeleinep
Kvinna ·
22 okt, 2015

MillionVoices
Kvinna ·
22 okt, 2015

MillionVoices
Kvinna ·
22 okt, 2015

MillionVoices
Kvinna ·
22 okt, 2015

Wonderwoman
Kvinna ·
22 okt, 2015
Verkligen jättefina! Förstår att du är nöjd! :) Är full i likhet med hög profil? Patrik rekommenderade även mig 500 cc antingen mentor coh 2 eller motiva. Jag har bestämt mig för motiva men jag är nog lite större än dig så jag kommer förmodligen välja runt 600cc. Varför tycker du att de känns små? är det för att du redan vant dig eller tyckte du det redan i början?? Hursomhelst är dom som sagt superfina och inte ALLS för små tycker jag

katta79
Kvinna ·
22 okt, 2015

MillionVoices
Kvinna ·
22 okt, 2015
Verkligen jättefina! Förstår att du är nöjd! :) Är full i likhet med hög profil? Patrik rekommenderade även mig 500 cc antingen mentor coh 2 eller motiva. Jag har bestämt mig för motiva men jag är nog lite större än dig så jag kommer förmodligen välja runt 600cc. Varför tycker du att de känns små? är det för att du redan vant dig eller tyckte du det redan i början?? Hursomhelst är dom som sagt superfina och inte ALLS för små tycker jag

MillionVoices
Kvinna ·
22 okt, 2015

Jossan_80
Kvinna ·
22 okt, 2015

MillionVoices
Kvinna ·
22 okt, 2015

Alfen
Kvinna ·
22 okt, 2015

Rundhunden
Kvinna ·
22 okt, 2015
supersnygga!! :) Förstår att du är nöjd

Anonym användare
22 okt, 2015
Va snygga dom blivit! Du kan få lite put av mig för jag hade gärna tagit dina istället 🤭

Tuttlös 2014
Kvinna ·
22 okt, 2015

A-C
Kvinna ·
22 okt, 2015

LillaMy
Kvinna ·
22 okt, 2015
Superfina! Grattis! :)

MillionVoices
Kvinna ·