Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MillionVoices profilbild

MillionVoices

Kvinna ·

22 okt, 2015

2 mån Motiva Ergonomix 500 cc Full

Bröstförstoring

Hej bästa ni! Nu har det gått två månader sedan jag gjorde den efterlängtade bröstförstoringen. Jag la in Motova Ergonomix Full 500 cc hos Patrik Höijer, Laser & Estetik. Jag är så otroligt nöjd hittills! Det enda jag skulle velat ändra är storleken, hade gärna lagt in mer - men å andra sidan fick det inte plats (om jag inte ville riskera känsel osv). Brösten har verkligen tillfört mycket för både min självkänsla och resten av kroppen, rumpa och midja ser mycket bättre och jag ser mer propotionerlig ut! Brösten är mjuka och gosiga, jag kan i princip ligga på magen på mjuka ytor. Jag fick även möjligheten att provrida en häst så mejlade Patrik och frågade om det var okej - och med dubbla sport-bhar var det bara att köra. Brösten känns som mina egna, den enda skillnaden är att de kan bli något kallare efter tex ett gympass när man svettats. Jag ångrar inte operationen en sekund! Ställ gärna era frågor så svarar jag bäst jag kan :)

31

Sortera efter

Alfen

Kvinna ·

23 okt, 2015

Jaha! Då förstår jag!!!
Gilla

Dieseldoris

Kvinna ·

23 okt, 2015

Så jäkla snygga
Gilla

Äpplet93

Kvinna ·

24 okt, 2015

Hej kompis, vad kul att det blev som du hade tänkt dig! Glad för din skull :) tycker storleken är bra! Fina är dom också :) har inte vågat träna styrketräning eller löpning än haha, och då har det ändå gått 10 veckor :)
Gilla

MillionVoices

Kvinna ·

24 okt, 2015

Äpplet93 skrev:
Hej kompis, vad kul att det blev som du hade tänkt dig! Glad för din skull :) tycker storleken är bra! Fina är dom också :) har inte vågat träna styrketräning eller löpning än haha, och då har det ändå gått 10 veckor :)
Tack!! Styrketräning började jag med så fort jag kunde! Idag står axlar om armar på schemat :) Kör på men sluta om det inte känns bra i tuttarn, de säger ifrån jag lovar :)
Gilla

Henia

Kvinna ·

29 okt, 2015

MillionVoices skrev:

Hej bästa ni! Nu har det gått två månader sedan jag gjorde den efterlängtade bröstförstoringen. Jag la in Motova Ergonomix Full 500 cc hos Patrik Höijer, Laser & Estetik. Jag är så otroligt nöjd hittills! Det enda jag skulle velat ändra är storleken, hade gärna lagt in mer - men å andra sidan fick det inte plats (om jag inte ville riskera känsel osv). Brösten har verkligen tillfört mycket för både min självkänsla och resten av kroppen, rumpa och midja ser mycket bättre och jag ser mer propotionerlig ut! Brösten är mjuka och gosiga, jag kan i princip ligga på magen på mjuka ytor. Jag fick även möjligheten att provrida en häst så mejlade Patrik och frågade om det var okej - och med dubbla sport-bhar var det bara att köra. Brösten känns som mina egna, den enda skillnaden är att de kan bli något kallare efter tex ett gympass när man svettats. Jag ångrar inte operationen en sekund! Ställ gärna era frågor så svarar jag bäst jag kan :)

Super fina bröst verkligen och prefekt storlek. Vad har du för mått under brösten ? Ska om ca en månad göra lyft och byta implantat och vill nå ditt fina resultat :-)
Gilla

MillionVoices

Kvinna ·

10 nov, 2015

Henia skrev:
MillionVoices skrev:

Super fina bröst verkligen och prefekt storlek. Vad har du för mått under brösten ? Ska om ca en månad göra lyft och byta implantat och vill nå ditt fina resultat :-)

Menar du vad jag har för bröstbredd eller vilken mått jag har kring bröstkorgen?

Gilla

3unicorn

Kvinna ·

11 nov, 2015

Grattis till dig och dina otroligt snygga bröst!!! *dör lite här*

Gilla

stilettogirl

Kvinna ·

11 nov, 2015

men fyyyyyy vad snygga!!!!!!!! dör.

vilken profil har du? (fattar inte motivas profiler), men är det typ high profile du har?

önskar också jag tog större ;) och har bara 300..

Gilla

Ingise

Kvinna ·

22 aug, 2016

Följer:-)
Gilla

Sella

Kvinna ·

28 aug, 2018

Följer
Gilla

Bella2

Kvinna ·

28 aug, 2018

Hej undrar varför du valde moltiva round denna gången när du hade ergonomix . Det var ett stort hopp från cc500 till 1050. Hur är skillnaden tycker du?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem