Kr89
Kvinna ·
28 nov, 2021
225 cc?! Räcker det?
BröstförstoringHej på er! Jag har varit på konsultation hos Jenny Cajander på Aleris. Hon tyckte det skulle räcka med 200 och 225cc i mina bröst. Jag har knappt några bröst alls nu. Fyller inte ut en a kupa i nuläget efter 3 barn. Vill absolut ha ett naturligt resultat och inte för stora men trodde kanske hon skulle rekommendera något större? Tänker själv kanske 275 ca… Hon trodde jag skulle fylla ut en B kupa med dom implantatet men har alltid velat haft en C kupa… Har ni några erfarenheter?
Sortera efter
Mamma stamp
Kvinna ·
01 dec, 2021
Serena2017
Kvinna ·
06 dec, 2021
Jag fyllde knappt en A-kupa innan op och nu har jag en D-kupa, vilket inte alls ser eller känns stort på mig.
Det syns inte att jag opererat mig när jag har kläder på, och naken ser min siluett mycket mer proportionerlig ut nu än innan.Jag är 166 cm och väger 63kg (storlek small/36 överdelar och 36/Waist 26 jeans).
La in 335 cc motiva ergonomix, det var mitt max.
Per Windh gjorde min operation och jag är så så nöjd! Tror absolut inte man ska vara rädd att det blir för stort, man gör ju operationen för att det ska bli lite skillnad med tänker jag?
Tack snälla för ditt svar! Känns som jag har samma storlek som dig i kroppen osv. Så borde ju absolut kunna gå upp lite i strl. Tänker mig typ 250 och 275, ena bröstet är något större.
200 och 225 känns ju som rätt lite efter att fått höra om andras operationer. Att lägga på 50 cc i varje känns ju absolut rimligt..
Kr89
Kvinna ·
06 dec, 2021
Jag fyllde knappt en A-kupa innan op och nu har jag en D-kupa, vilket inte alls ser eller känns stort på mig.
Det syns inte att jag opererat mig när jag har kläder på, och naken ser min siluett mycket mer proportionerlig ut nu än innan.Jag är 166 cm och väger 63kg (storlek small/36 överdelar och 36/Waist 26 jeans).
La in 335 cc motiva ergonomix, det var mitt max.
Per Windh gjorde min operation och jag är så så nöjd! Tror absolut inte man ska vara rädd att det blir för stort, man gör ju operationen för att det ska bli lite skillnad med tänker jag?Tack snälla för ditt svar! Känns som jag har samma storlek som dig i kroppen osv. Så borde ju absolut kunna gå upp lite i strl. Tänker mig typ 250 och 275, ena bröstet är något större.
200 och 225 känns ju som rätt lite efter att fått höra om andras operationer. Att lägga på 50 cc i varje känns ju absolut rimligt..
Jag tror absolut att du ska ta det större alternativet! Speciellt om din kirurg säger att det passar. De kollar ju över hur resten av kroppen ser ut så att det blir symmetriskt. Jag är så glad över min storlek idag, hoppas att du med blir nöjd ?
Åh men vad skönt att höra! Är typ rädd att vakna upp och ha den värsta smärtan som finns. Men de smärtlindrar väll bra!
Ska absolut tänka på att ha laxerande för magen. Har lite trög mage redan nu till vardags också så..