Kakadua
Kvinna ·
23 jul, 2018
245 cc - för stort?
Jag var på konsultation förra veckan. Landade på motiva 245 cc låg profil runda (eftersom han endast gör runda). Jag vill ha ett så naturligt resultat som möjligt och mest bara fylla ut det som inte finns där, inte ha stora bröst. Nu är jag rädd att det ska bli för stort att lägga in 245. Någon som varit i liknande situation?
Sortera efter

Linh
Kvinna ·
23 jul, 2018

Emzi
Kvinna ·
24 jul, 2018

Vårlökar
Kvinna ·
24 jul, 2018

Elin.F
Kvinna ·
24 jul, 2018

Kakadua
Kvinna ·
25 jul, 2018
Jag har 245 cc låg profil. Finns bronsbilder. Innan operationen var jag väldigt rädd att de skulle bli för stora. Och de första 4 veckorna efter op tyckte jag nog att de var "för stora". Men nu när jag vant mig så är jag väldigt nöjd med storleken. De går både att framhäva och dölja. Med kläder ser de så små ut som jag ville att de skulle bli. Det är ingen som ser att jag har opererat mig (om de inte ser ärren/tejpen i armhålan) och det ser väldigt naturligt ut i kläder/BH/bikini. Utan kläder ser det dock lite onaturligt/stort ut (enligt mig). Men jag är supernöjd med storleken. BH-storleken blev lite av en chock dock. Hade 70A/75A innan operation och när jag provade ny BH efter operation blev jag utmätt till 65G. Uppenbarligen har jag haft fel omkrets i mina BH:ar innan...

Kakadua
Kvinna ·
25 jul, 2018
Jag tror absolut inte det blir för stort, ska själ lägga in 550-600 cc (har dock rätt bred bröstkorg) och är själv inte orolig för att det ska bli för stort. Men som sagt, det är olika för alla, och vissa tycker att det ser större eller mindre ut osv :) Hoppas det går bra för dig!!

Kakadua
Kvinna ·
25 jul, 2018
Jag var livrädd för att få för stora bröst och se uppenbart opererad ut. Jag har 360 demi och det är verkligen inte stort på mig! Brösten ser visserligen rätt stora ut avklädda (beror en del på att de inte är färdiga än, behöver mjukna till och få en mer naturlig form) men absolut inte med kläder! I ditt fall är det ju den minsta profilen för din bröstbredd så tror inte du behöver oroa dig:) Jag hade önskat lägga in mini 275 men behövde fylla ut. Är jätteglad att jag behövde välja storleken större, ser lagom ut, inte stort, inte litet.

TIR
Kvinna ·
25 jul, 2018

Linh
Kvinna ·
25 jul, 2018
Jag var livrädd för att få för stora bröst och se uppenbart opererad ut. Jag har 360 demi och det är verkligen inte stort på mig! Brösten ser visserligen rätt stora ut avklädda (beror en del på att de inte är färdiga än, behöver mjukna till och få en mer naturlig form) men absolut inte med kläder! I ditt fall är det ju den minsta profilen för din bröstbredd så tror inte du behöver oroa dig:) Jag hade önskat lägga in mini 275 men behövde fylla ut. Är jätteglad att jag behövde välja storleken större, ser lagom ut, inte stort, inte litet.
Hur kommer det sig att du ändrade dig? Skönt att du är nöjd med ditt val!

TreTorn
Kvinna ·
25 jul, 2018

NewBoobs
Kvinna ·
25 jul, 2018

TIR
Kvinna ·
27 jul, 2018
Vårlökar, Tycker de ser jättefina och lagom ut. Något sådant jag också är ute efter. Var på konsultation och provade då moltiva ergonomix mini 260 och demi 285. Är lite rädd att demi 285 nog blir lite stort. Men på bilderna som vi tog ser man knappt någon skillnad. Är så splittrad.

NewBoobs
Kvinna ·
27 jul, 2018

Britt27
Kvinna ·
29 jul, 2018

Kakadua
Kvinna ·
31 jul, 2018

Britt27
Kvinna ·
03 aug, 2018

Jennieorn
Kvinna ·
03 aug, 2018

Kakadua
Kvinna ·
03 aug, 2018
Han rekommenderade 220, och det såg väldigt bra ut på 3d simulering- kanske lite för litet till och med, jag funderade på om jag skulle ta större. Men i verklighet blev de mycket större på min kropp!

Kakadua
Kvinna ·
03 aug, 2018
Opade mig för 8 år sedan! Ville också ha naturliga bröst och vet att vi pratade om ca 200cc då. Gjorde ristest med 300cc och tyckte det så ganska bra ut! La till sist in 380cc men ångrade sen att jag inte la in mer! Har haft ganska stor byst under mina graviditeter och kommer att lägga in större i framtiden. Men jag gillar stor byst. Kändes bra under amningsperioden ;) Tänker mig kanske runt 600cc. Då bör jag fylla ut min egen vävnad tänker jag...

Britt27
Kvinna ·
03 aug, 2018