Anonym användare
10 jan, 2017
250cc, 6 månader *bild*
BröstförstoringHej tjejer! Tänkte att det var dags för mig att dela med mig av mitt resultat nu när det nästan gått ett halvår sen min operation. Vet att många precis som jag efterlyser bilder på mindre implantat så hoppas min bild kan hjälpa er. Jag hade väldigt lite egen vävnad innan operationen och har 250cc moderate plus profile (mellanprofil) implantat från Mentor. Min önskan var bröst av modell mindre som skulle kännas naturliga till min kropp vilket jag verkligen tycker de gör. Jag är oerhört nöjd av mitt val av implantat samt kirurg. Puss på er!
Sortera efter
jesemi
Kvinna ·
11 jan, 2017
Etttvåtrebarn
Kvinna ·
11 jan, 2017
mamma87
Kvinna ·
11 jan, 2017
TEL
Kvinna ·
11 jan, 2017
Bellie
Kvinna ·
11 jan, 2017
34an
Kvinna ·
11 jan, 2017
34an
Kvinna ·
11 jan, 2017
Anonym användare
11 jan, 2017
Anonym användare
11 jan, 2017
Tranor
Kvinna ·
11 jan, 2017
34an
Kvinna ·
11 jan, 2017
bqueen
Kvinna ·
11 jan, 2017
Lua31
Kvinna ·
11 jan, 2017
Anonym användare
12 jan, 2017
Wow! Riktigt fina! Hoppas mina blir lika snygga. Lade in 265 runda motiva mellan igår.. Aj aj aj idag...
Alma7
Kvinna ·
19 feb, 2017
Wow! Riktigt fina! Hoppas mina blir lika snygga. Lade in 265 runda motiva mellan igår.. Aj aj aj idag...
Tack snälla! Då har vi ganska lika implantat. Åh de första dagarna är tuffa! Hoppas det känns bättre snart och att du blir nöjd med resultatet. Kram
Soffia
Kvinna ·
19 feb, 2017
100Stockholm
Kvinna ·
03 mar, 2017
Utforskaren
Kvinna ·
17 mar, 2017
Anonym användare
18 mar, 2017
Tack snälla! Då har vi ganska lika implantat. Åh de första dagarna är tuffa! Hoppas det känns bättre snart och att du blir nöjd med resultatet. Kram
Verkligen jättefint resultat:) Jag ska oxå operera mig på AK. Nu när det gått sex månader, finns det något som hindrar dig i vardagen? Tränar du något eller åker skidor, hur funkar det i så fall?
Alma7
Kvinna ·
18 mar, 2017
Verkligen jättefint resultat:) Jag ska oxå operera mig på AK. Nu när det gått sex månader, finns det något som hindrar dig i vardagen? Tränar du något eller åker skidor, hur funkar det i så fall?
Tack! Nej det tycker jag inte. Jag tänker inte på implantaten alls i vardagen eller vid träning. Jag tränar en hel del pilates vilket går toppenbra även efter operationen. Varken känner eller tänker på dem vid mer "påfrestande" övningar som exempelvis armhävningar heller :)