Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

10 jan, 2017

250cc, 6 månader *bild*

Bröstförstoring

Hej tjejer! Tänkte att det var dags för mig att dela med mig av mitt resultat nu när det nästan gått ett halvår sen min operation. Vet att många precis som jag efterlyser bilder på mindre implantat så hoppas min bild kan hjälpa er. Jag hade väldigt lite egen vävnad innan operationen och har 250cc moderate plus profile (mellanprofil) implantat från Mentor. Min önskan var bröst av modell mindre som skulle kännas naturliga till min kropp vilket jag verkligen tycker de gör. Jag är oerhört nöjd av mitt val av implantat samt kirurg. Puss på er!

37

Sortera efter

jesemi

Kvinna ·

11 jan, 2017

Så fint resultat! Förstår att du är nöjd :)
Gilla

Etttvåtrebarn

Kvinna ·

11 jan, 2017

Wow! Jättefina! De ser verkligen naturliga ut :)
Gilla

mamma87

Kvinna ·

11 jan, 2017

Wow! Riktigt fina! Hoppas mina blir lika snygga. Lade in 265 runda motiva mellan igår.. Aj aj aj idag...
Gilla

TEL

Kvinna ·

11 jan, 2017

Wow, jättefina och väldigt naturliga:-)
Gilla

Bellie

Kvinna ·

11 jan, 2017

Jättefina verkligen.
Gilla

34an

Kvinna ·

11 jan, 2017

Otroligt bra gjort och du passar perfekt i dem! Grattiskram
Gilla

34an

Kvinna ·

11 jan, 2017

Är bara så jäkla rädd för smärtan efter ... men fött två barn utan bedövning så borde väl överleva . ....
Gilla

Anonym användare

11 jan, 2017

Men åh så fina ni är! Era ord gjorde precis min dag. Tack tjejer, puss!
Gilla

Anonym användare

11 jan, 2017

Det kommer gå så bra 34an! Jag förberedde mig på "det värsta" när det kom till smärtan för att inte få en chock, men jag blev positivt överraskad. Självklart gjorde det ont, men inte mer än förväntat. Stort lycka till inför operationen! Kram
Gilla

Tranor

Kvinna ·

11 jan, 2017

Åh, så snygga!!!
Gilla

34an

Kvinna ·

11 jan, 2017

Tack fina du.... skönt att ditt är klart och över!! Ska visa din bild på hur jag vill bli, haha de du!
Gilla

bqueen

Kvinna ·

11 jan, 2017

Kan inte se bilder än men lägger en note här. Vad kul att du är nöjd med din operation!
Gilla

Lua31

Kvinna ·

11 jan, 2017

Håller med alla andra, jättefina!
Gilla

Anonym användare

12 jan, 2017

mamma87 skrev:

Wow! Riktigt fina! Hoppas mina blir lika snygga. Lade in 265 runda motiva mellan igår.. Aj aj aj idag...

Tack snälla! Då har vi ganska lika implantat. Åh de första dagarna är tuffa! Hoppas det känns bättre snart och att du blir nöjd med resultatet. Kram
Gilla

Alma7

Kvinna ·

19 feb, 2017

Lily skrev:

mamma87 skrev:

Tack snälla! Då har vi ganska lika implantat. Åh de första dagarna är tuffa! Hoppas det känns bättre snart och att du blir nöjd med resultatet. Kram

Verkligen jättefint resultat:) Jag ska oxå operera mig på AK. Nu när det gått sex månader, finns det något som hindrar dig i vardagen? Tränar du något eller åker skidor, hur funkar det i så fall?
Gilla

Soffia

Kvinna ·

19 feb, 2017

Gick du från 70A til C\D? Det var ändå stor skillnad ;) Kan inte se några bilder än men hoppas kunna göra det snart. Funderar mellan 250 och 300 men vill verkligen inte ha för stora. Kanske ska satsa på det mindre alternativet istället..
Gilla

100Stockholm

Kvinna ·

03 mar, 2017

Ja, Lily dina bröst är suuuuper snygga! Det är svårt att hitta bilder på små impl, så tack!! Jag har funderat på 220 cc eller nåt i den stilen, till en urammad b-kupa. Tyvärr måste brösten också lyftas då, iom hänget. Har tid i mars för op på Akademikliniken i Stockholm. När jag ser fina bilder som dina blir jag lite mindre nervös :) Det kan bli så fint.
Gilla

Utforskaren

Kvinna ·

17 mar, 2017

Tack för att du delar med dig på bilder med mindre implantat. Kan dock inte se bilderna än men ska titta när jag blir silvermedlem. Är också å ute efter naturliga lagom stora bröst. Har inte varit på konsultation än så vet inte strl.
Gilla

Anonym användare

18 mar, 2017

Alma7 skrev:

Lily skrev:

mamma87 skrev:

Verkligen jättefint resultat:) Jag ska oxå operera mig på AK. Nu när det gått sex månader, finns det något som hindrar dig i vardagen? Tränar du något eller åker skidor, hur funkar det i så fall?

Tack! Nej det tycker jag inte. Jag tänker inte på implantaten alls i vardagen eller vid träning. Jag tränar en hel del pilates vilket går toppenbra även efter operationen. Varken känner eller tänker på dem vid mer "påfrestande" övningar som exempelvis armhävningar heller :)
Gilla

Alma7

Kvinna ·

18 mar, 2017

Lily skrev:

Alma7 skrev:

Lily skrev:

mamma87 skrev:

Tack! Nej det tycker jag inte. Jag tänker inte på implantaten alls i vardagen eller vid träning. Jag tränar en hel del pilates vilket går toppenbra även efter operationen. Varken känner eller tänker på dem vid mer "påfrestande" övningar som exempelvis armhävningar heller :)

Underbart att höra;) Ser fram emot att kunna träna fullt ut. Jag kommer börja träna lite smått efter sex-åtta veckor, vill inte börja tidigare och riskera något.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem