Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

10 jan, 2017

250cc, 6 månader *bild*

Bröstförstoring

Hej tjejer! Tänkte att det var dags för mig att dela med mig av mitt resultat nu när det nästan gått ett halvår sen min operation. Vet att många precis som jag efterlyser bilder på mindre implantat så hoppas min bild kan hjälpa er. Jag hade väldigt lite egen vävnad innan operationen och har 250cc moderate plus profile (mellanprofil) implantat från Mentor. Min önskan var bröst av modell mindre som skulle kännas naturliga till min kropp vilket jag verkligen tycker de gör. Jag är oerhört nöjd av mitt val av implantat samt kirurg. Puss på er!

37

Sortera efter

Addi

Kvinna ·

21 apr, 2017

Snyggt!! Jag vill inte heller ha speciellt stora och funderar på 250-275...kanske mindre men inte större! Måste dock ett lyft med och då är ju ärren oundvikliga....
Gilla

Jimmystjej

Kvinna ·

21 apr, 2017

Önskar att jag kunde se bilden men jag får vänta tills jag är silvermedlem. Jag funderar också på mindre implantat:)
Gilla

Jkbr

Kvinna ·

21 apr, 2017

Jättefina! förstår att du är nöjd du har en fantastisk kropp :)
Gilla

Haneen

Kvinna ·

21 apr, 2017

Kan inte se din bild men låter som att du är nöjd :) Jag är också inne på den storleken, men Ergonomix. Las snittet i armhåla eller under bröstet, med tanke på storleken på implantatet? Helt ny på detta...
Gilla

Sandralk

Kvinna ·

21 apr, 2017

Superfina! Passade din kropp också :)
Gilla

enandratanke

Kvinna ·

24 apr, 2017

Önskar också jag kunde se bilderna. Försöker skaffa mig en uppfattning om en bra storlek. Ska bli en mamma-make over. Är intresserade av en mindre bröstförstoring, fylla i det som en gång fanns.
Gilla

CherryBerry

Kvinna ·

13 maj, 2017

Hej. Vilka fina bröst, bra val! Är du nöjd med "konsistensen", känns de mjuka och följsamma? Det blir så spännande att kunna utvärdera mina om ett halvt år (275).
Gilla

Anonym användare

15 maj, 2017

Tusen tack för era fina kommentarer tjejer! Jag är nöjd men de är hårdare eller kanske snarare fastare i konsistensen än vad jag förväntade mig.
Gilla

Rkxob

Kvinna ·

26 maj, 2017

Jag har skickat PM till dig :-)
Gilla

Eemsa

Kvinna ·

09 aug, 2017

Jag kan inte se bilder än, men jag skriver här så jag kan göra det när jag har blivit silvermedlem. Som det låter på alla som kommenterar så är det ju bild på dina man ska ha med sig på nästa konsultation :)
Gilla

Malva

Kvinna ·

10 aug, 2017

Jättefina och passar bra ihop med din kropp. Jag har också lagt in 250 ifall ngn vill se fler bilder på små implantat :)
Gilla

swea

Kvinna ·

10 aug, 2017

Wow! supper fina!!! önskar jag kunde få likadana
Gilla

nannisen

Kvinna ·

10 aug, 2017

Jag kan ännu inte se några bilder, men är lite nervös för att jag valt för små. Har valt 250lf. Vill inte ha för stora, men vill ändå ha ett resultat..
Gilla

Lyftet

Kvinna ·

28 okt, 2018

Vad härligt att du är nöjd! Tyvärr inte silvermedlem så att jag kan se dina bilder. Ska själv lägga in 230 cc samtidigt som jag gör ett Ankarlyft. Nervös men förväntansfull!
Gilla

Ok-Lee

Kvinna ·

28 okt, 2018

Jag tror inte Lilys bild finns kvar, jag har silver och ser inget. Men Malvas är jättefina. Känns bra att se några exempel med små implantat, när jag kollar här annars känns det som att jag valde så extremt små. Och jag vet inte om det här bara är en fas i läkningen eller i min hjärna men jag börjar undra om jag slängde bort en massa pengar på något som jag kunnat få med en vadderad BH. Om jag kunnat göra om det skulle jag i alla fall ha gått på konsultation hos mer än en kirurg för att se om jag skulle fått en annan storleksrekommendation.
Gilla

Elin.F

Kvinna ·

15 dec, 2018

Är också ute efter en mindre bröstförstoring så ska bli spännande att se bilderna på resultatet när jag fått access!
Gilla

Taxöra

Kvinna ·

26 jan, 2019

Hej! Följer inlägget. Förhoppningsvis kan jag se bilder imorgon då jag så har 15 dagar som medlem och bör ha kommit upp i 15 inlägg och har en godkänd profil:) så nyfiken på sina bilder:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem