Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
push up profilbild

push up

Kvinna ·

15 sep, 2012

250cc 7 dagar *bilder*

Bröstförstoring

Hej!

Hinner inte skriva så mycket, men här är bilderna på mina ny bröst:)

Tog bort tejpen i går.

Ville ha en liten naturlig byst som passade till min kropp, och det tror jag nog att jag kan få...

Var typ helt platt innan så det här är stor skilnad för mig:)

33

Sortera efter

Micerou

Kvinna ·

15 sep, 2012

Superfina! De ser väldigt naturliga ut! Grattis till lyckad op!
Gilla

lillamig

Kvinna ·

15 sep, 2012

Jättefint resultat!
Gilla

push up

Kvinna ·

16 sep, 2012

Tack Micerou och lillamig!

Ja det känns nog som att dom kommer kunna se väldigt naturliga och fina ut. Men jag har haft det som en bergochdal bana med känslorna, lycka och ibland ångest, vad har jag gjort... Första veckan hade jag ju tejp över hela förutom bröstvårtorna, så då kunnde jag ju bara gå och gissa hur dom såg ut.

På fredagen när jag väl tog bort tejpen hade jag av någon dum anledning, redan innan återbesöket byggt upp någon slags "berädd mur". Var så rädd att jag skulle bli besviken och tycka att dom var förstora på mig... när tejpen åkte av blev första tanken "nej jag vill ta ut det!" sammtidigt som jag försökte se att det visst var bra:/

Gick ut till bilen där min kille satt å väntade med våra barn, och sa "dom var snyggare med tejp" Sedan viste jag inte vad jag skulle säga eller känna. Jag varnade honom innan att dom var förstora och såg ut som två runda bollar. Men när jag väl drogner dragkedjan och visade honom såg han överlycklig ut! "Dom är ju skit fina och inte alls några trora runda bollar, du måste bara vänja dig." Och det är nog så, att jag måste vänja mig...

Redan i dag känns det bättre:) på bilderna tycker jag att dom ser JÄTTE fina ut och passar super till min kropp. Men när jag tittar ner på dom känner jag mig inte riktigt hemma lixom. Då ser dom så stora ut, var ju typ helt platt innan...

Får fortsätta spegla mig och tänka possitivt så ska jag nog vänja mig:)

Gilla

push up

Kvinna ·

16 sep, 2012

puffar:/ Ingen mer som skulle vilja skriva vad ni tycker...? Jag behöver lite stöttning känner jag:/

Gilla

Anonym användare

16 sep, 2012

De är grymt fina och du skall vara supernöjd!! :D

Gilla

Vanilla91

Kvinna ·

16 sep, 2012

Tycker de är jättefina :-) Du behöver nog bara lite tid att vänja dig.
Gilla

push up

Kvinna ·

16 sep, 2012

Tack snälla ni!!! :) Ja, jag behöver nog lite tid... Var inte berädd på att känna en sån här tveksamhet bara... Tänkte mig att jag skulle känna mig super nöjd direkt ju:)

Gilla

GoldenHoney94

Kvinna ·

16 sep, 2012

De var jättefina! Ganska små men ändå fylliga, precis som du ville ha. Grattis till lyckad OP! Du vänjer dig nog snart, och lär säkert älska dem med tiden! :)
Gilla

push up

Kvinna ·

16 sep, 2012

Taaack missekan!

Gilla

Anonym användare

16 sep, 2012

Väldigt naturligt fint!:) grattis!
Gilla

Miss_V

Kvinna ·

16 sep, 2012

jättefina! var opades du?

Gilla

push up

Kvinna ·

16 sep, 2012

Tack inlove och Miss_V! Alla ni som skrivit, era ord hjälper mig sjukt mycket just nu:)

Miss_V Jag opererades på plastikakademin i Linköping, av Avni Abdiu.

Gilla

Lila sammet

Kvinna ·

16 sep, 2012

Jag önskar jag fick se dem! Har inte fått silver än.

Jag har samma farhågor som du och har nog ungefär samma kropp. Funderar på 200-250 cc.

Gilla

push up

Kvinna ·

16 sep, 2012

Lila sammet: du kan ju snart bli silver medlem, var mer aktiv så kan du se snart:-) Ja, jag blev rekommenderad att inte lägga in mindre än jag gjorde till mina mått... Han sa att om man lägger in för små så skulle det se onaturligt ut, som två små bullar mitt på sa han. Och det vill man ju inte häller ha;-)
Gilla

Shape

Kvinna ·

16 sep, 2012

Kan inte se bilder än men hoppas på det snart. Vilken placering har du?

Gilla

Lillans

Kvinna ·

16 sep, 2012

Dom ser ju jättefina ut :) Ska också lägga in 250 cc, har du runda implantat? Och vilken placering har du? =)

Gilla

push up

Kvinna ·

17 sep, 2012

Lillans och shape: jag har runda och bakom muskeln. Kul att det snart är er tur:-)
Gilla

Sc11

Kvinna ·

17 sep, 2012

Dom är jättefina till din kropp. inte alls två stora bollar! Ser helt naturliga ut. Och om man är platt innan så känner man nog som du oavsett implantatsstorlek. jag ville ha BRÖST och jag är så lång och breda höfter så jag fick ta hela 450 cc.brösten är jättefina men jag tycker fortfarande att dom är lite för stora. så det tar väl lite tid att vänja sig.. Lycka till och grattis till ett fint resultat :)
Gilla

Sherif

Kvinna ·

17 sep, 2012

Ser Jättefina och "naturliga" :) Grattis! Du vänjer dig nog med tiden :)
Gilla

Soho

Kvinna ·

17 sep, 2012

Jätte fina naturliga bröst som passar dig! :) trots att det är så tidigt än också!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem