push up
Kvinna ·
15 sep, 2012
250cc 7 dagar *bilder*
Hej!
Hinner inte skriva så mycket, men här är bilderna på mina ny bröst:)
Tog bort tejpen i går.
Ville ha en liten naturlig byst som passade till min kropp, och det tror jag nog att jag kan få...
Var typ helt platt innan så det här är stor skilnad för mig:)
Sortera efter

push up
Kvinna ·
17 sep, 2012
Tack:-) i dag kom mina två nya behåar på posten. Med dom på kändes det bra, men när jag tog av dom blir jag osäker igen... Men det har bara gått en vecka och dom kommer väll ändra sig lite medan jag ska vänja mig:-)
Gilla

camii
Kvinna ·
03 okt, 2012
har du märkt ngn skillnad ännu ???????
vill oxo lägga in 250?
Gilla

Anonym användare
03 okt, 2012
Riktigt fina, de passar din kropp väldigt bra! Det är ett sådant resultat jag önskar mig, naturliga och fylliga utan att bli för stora.
Gilla

Sharon
Kvinna ·
03 okt, 2012
Mycket lyckat resultat!! Du vänjer dig snart!! Snyggt
Gilla

Sharon
Kvinna ·
03 okt, 2012
Mycket lyckat resultat!! Du vänjer dig snart!! Snyggt
Gilla

Redclaim
Kvinna ·
03 okt, 2012
Mycket mycket fina!!! Dem ska du verkligen vara nöjd med :D
Gilla

lilla-My
Kvinna ·
04 okt, 2012
Precis sådär skulle jag ha velat ha! Jag fick ett lite mer "pushigt" resultat men har ju en bit kvar tills de är klara, så allt kan hända. Hur som, supersnygga bröst tjejen!
Gilla

luppisen
Kvinna ·
04 okt, 2012
Ser superfina ut! Jag har också lagt in 250cc bakom,men anatomiska.
Hade också lite berg o dalbana med känslorna, än tyckte jag att dom kändes stora för att sen i nästa tänka, nej, dom är för små! Nu 7 månader efter OP så har jag vant mig och tänker inte längre på dom som opererade! Dom känns som mina och jag älskar dom! :-) Så ge dig lite tid och tänk positiva tankar!
Lycka till!
Gilla

persica
Kvinna ·
04 okt, 2012
Jag tycker du har lyckats få ett väldigt snyggt och naturligt resultat! Hoppas också på ett resultat som ser naturligt ut på min kropp. Har dock lagt in 350cc i förrgår, och ännu är de ju som sprängfyllda meloner, men försöker att inte fundera så mycket innan det gått en tid och man ser resultatet. Kan ju ändå inte göra nåt i detta skede.
Men allt känns bättre än att vara totalt platt, som jag var efter 3 amningar och med utgångsläge liten a-kupa ;)
Gilla

camii
Kvinna ·
04 okt, 2012
har du inte före bilder vill oxo lägga in 250 cc ungefär
Gilla

Anonym användare
19 okt, 2012
Är du fortfarande nöjd med 250cc? Funderar själv mellan 220cc eller 250cc & det är såå svårt att bestämma sig!
Gilla

Anonym användare
20 okt, 2012
Hej push-up! är du fortfarande nöjd med resultatet? funderar också på 250cc, har så himla svårt att bestämma mig. Är rädd att 220cc blir för litet men samtidigt rädd att 250cc är för stort!
Gilla

Salt26
Kvinna ·
14 nov, 2012
Hej Push up!
Vilka fina bröst:) Var gjorde du det?
Gilla