Lucy
Kvinna ·
11 apr, 2014
275cc för litet eller för stort?
Finns säkerligen en massa trådar om detta men frågar ändå...
Var på konsultation på Proforma för ca en vecka sedan och sade att jag funderade på kanske 250cc eller något liknande då jag gärna vill att det fortfarande ska se naturligt ut. Vill absolut inte ha två fotbollar. Jag är ganska liten, 164 cm och 53 kg. Fick då prova då 275cc, runda, moderade plus. Tyckte att det kändes jättebra. Han föreslog även 350cc hög profil vilket dock kändes lite väl mycket. Dom stod verkligen ut. Vet inte varför det var så stort hopp emellan storlekarna jag fick prova? Finns väl även 300 och 325cc? Hursomhelst, kändes då bra med 275cc men sedan när jag kom hem var jag orolig för att det kanske skulle bli för stort. Sedan några dagar senare (nu) är jag tvärtom oroligt att det kommer att bli för litet!
Jag har liten b-kupa i dagsläget, någon som har haft samma storlek och lagt in 275cc? Vad har ni fått för storlek efteråt? Tycker det är så svårt då alla bilder på internet ser HELT olika ut fastän det är samma strl på inlägg.... Här på POF är jag dock ny och kan inte se bilder osv...
Sortera efter

Zinya
Kvinna ·
12 apr, 2014

Lucy
Kvinna ·
12 apr, 2014
Aha. Jo jag förstår dig.
Jag vill bli silvermedlem så fort som möjligt för att hinna kolla runt så mkt som möjligt innan min egen op så jag satt just och försökte fota mina "före-tuttar" och laddade upp en bild som dock måste godkännas först. Men det är ju inte så kul att fota och lägga upp nåt man inte är nöjd med och vill ändra... Men känner också att det kan vara bra för mig själv sen att ha bilder även innan. Jag har iof aldrig direkt ogillat mina tuttar, har snarare tyckt att de kan vara ganska söta i vissa lägen, men ALLDELES för små..
Kul att höra att du är så nöjd! :) Det hoppas jag också kunna bli nästa månad :)
Undrar bara, du skriver att du valde 255cc, vad betyder 410 MF (som står innan i din signatur)?

Zinya
Kvinna ·
13 apr, 2014
Aha. Jo jag förstår dig.
Jag vill bli silvermedlem så fort som möjligt för att hinna kolla runt så mkt som möjligt innan min egen op så jag satt just och försökte fota mina "före-tuttar" och laddade upp en bild som dock måste godkännas först. Men det är ju inte så kul att fota och lägga upp nåt man inte är nöjd med och vill ändra... Men känner också att det kan vara bra för mig själv sen att ha bilder även innan. Jag har iof aldrig direkt ogillat mina tuttar, har snarare tyckt att de kan vara ganska söta i vissa lägen, men ALLDELES för små..
Kul att höra att du är så nöjd! :) Det hoppas jag också kunna bli nästa månad :)
Undrar bara, du skriver att du valde 255cc, vad betyder 410 MF (som står innan i din signatur)?

Soffiproppen
Kvinna ·
13 apr, 2014

Saendra
Kvinna ·
13 apr, 2014

Lucy
Kvinna ·
13 apr, 2014

Tomb Raider
Kvinna ·
01 maj, 2014