Tequila
Kvinna ·
27 jan, 2011
295 cc
Är det bara jag som tycker de känns väldigt lite? När jag testat har jag gillar 350 kanske lite mer till min kropp men han sa att den skulle bli bäst och så var det den med mellan hög profil, fanns lägre och fanns högre men den i mitten.. Jag hade så att det skulle bli bäst med en med 10 i diametern, högst 11 och den på 295 cc var 11.. Testade ristest på 300 och det ser väldigt lite ut tycker jag.. Tror ni jag verkligen kommer bli nöjd efter operationen med bara det?
Är det de minsta jag kan ha? Eller är det bara inom deras sort av implantat?
Sortera efter

Tequila
Kvinna ·
27 jan, 2011

Malin88
Kvinna ·
27 jan, 2011
jag tycker inte 295 ger seciellt stora bröst. o om du tycker de är för lite ska du inte ta det. bättre o gå till en annan isf. vad har du för bröstbredd? 10cm? för de verkar väldigt lite. man kan också ta lite bredare än bröstbredden så gå upp i profil o lägg i mer cc om du känner de blir bättre :) tror inte du kommer bli nöjd om du redan nu känner de är för lite. sen försvinner ca 50cc bakom muskeln. så de ser väl ut som 250cc.

Tequila
Kvinna ·
27 jan, 2011
Ja är inte säker han sa att de va de men när vi mötte ifrån insidan till bröstvårtan så hade jag 8,5 och 8 men såg inte måttet när han va längst uppe och mätte.. De känns väldigt lite o när man kollade med bh o inläggen i hos honom såg de med väldigt lite ut men ja kollade bara snabbt ju men de känns väldigt tveksamt.. Jag vill ju ha lite över "normal stora" bröst men inte Pamela Andersson..

Anonym användare
27 jan, 2011
Vad är det för märke på implantatet? Jag tycker det låter som om 295cc på 11cm diameter borde ge en fin projektion. Kanske runt 4.5-5.0 cm. Vet du vilken projektion de hade?
Det kan låta lite med 295cc, men om du är "liten" och har en liten diameter på dina bröst, så ser de ju större ut på dig än någon med breda bröst.

Tequila
Kvinna ·
27 jan, 2011
Nagor hette dom tror jag. När jag testade dom stod dom inte ut specc mycket, typ som jag brukar få med silikonbh under bhn vet inte den exakta men skulle gissa på 4 cm (ögonmåttet)

Anonym användare
27 jan, 2011
Ok. Jag tittade i deras tabell under fliken "Av intresse" och där fanns det bara två implantat som hade 295cc. De är båda Extra High Profile och hade diametern 11.2 resp. 11.3 cm och projektion 4.6 resp. 4.5 cm, beroende på om du ska ha textuerat eller inte. Så det verkar inte som om du kan gå upp i profil utan i såfall måste du gå upp i bredd om du vill ha större.

Anonym användare
27 jan, 2011
Tittar man istället på t.ex. Mentor, skulle du kunna ha Ultra hög profil med 430cc, 11.1 cm diameter och 5.8 cm projektion. Så det beror mycket på vilket märke din kirurg använder sig av. Har han inget större, kanske du ska vända dig till någon annan om du vill ha det. :)

Malin88
Kvinna ·
27 jan, 2011

Malin88
Kvinna ·
27 jan, 2011

Tequila
Kvinna ·
27 jan, 2011
Mattis - Ok Tack! jag hittade inte vart det var man hittade storlekarna här på sidan igen men de var ju inte extra high utan den i mitten jag fick som mest sen hade han en högre med men den fick jag inte äns prova.. Tror jag väljer att gå till en annan då som använder andra implantat. Tack!
Malin - Jo vi har rätt lika mått i allt tycker jag (innan din op) , enligt vad jag sett på bilderna förutom att jag har en rätt stor ankrumpa utpå det. Den står rätt mycket rakt ur bara men har inte så tjocka ben till den och har en platt mage. Jag är 1.62 cm lång så det skiljer ju lite på höjden. 450 kanske låter lite stort men ändå bättre än 295 tbh. Får se om jag hittar nån mer bra klinik som ligger inom min prisklass som använder sig av annat. Tack för hjälpen!

Malin88
Kvinna ·
27 jan, 2011

Tequila
Kvinna ·
27 jan, 2011
hehe ok. Jo speciellt eftersom jag vill/behöver sätta den bakom elelr delvis bakom så kommer ju en del försvinna.. =/ är de ca 50 cc som försvinner om man sätter den bakom elelr hur brukar man räkna undefär?

Malin88
Kvinna ·
27 jan, 2011

Tequila
Kvinna ·
27 jan, 2011
Aha ok, jag fatta som de va olika ifrån klinik till klinik vilket man föredrog =)

Tequila
Kvinna ·
29 jan, 2011
Jag har en fråga om eurosilicon, har svårt att förstå deras sida men alltså om jag väljer runda eurosilicion ( https://plastikoperationsforum.se/sites/default/files/user/10/eurosilicone_bat4.pdf sida 27) Har jag förstått rätt att de högsta jag kan gå då med runda är 375 cc med en diameter på 11.6 cm och projektion på 5.2 cm eller säkrare valet 350 cc med en diameter på 11.3 cm och projektion på 5.1 cm?

Tequila
Kvinna ·
29 jan, 2011
Fast de är inte sida 27 utan första sidan XD kollade där nere innan men insåg att de va koksaltlösningsinlägg eller sådana man fyller på

Anonym användare
30 jan, 2011

Tequila
Kvinna ·
30 jan, 2011
Ska du lägga dom över eller under muskeln?

Anonym användare
03 feb, 2011
under muskeln! :)

Anonym användare
03 feb, 2011
Jag har lagt in 275cc och mina är inte stora bröst. MEN dom passar min kropp väldigt bra och det var just det jag ville. Men känner du att du vill ha stora bröst så ta och lägg in lite till. Tror egentligen inte du ska gå efter ett ristest så mycket för det blir inte samma alls. Prova hellre när du är på konstultaion så ser du vilken som känns bäst.
Blir det väldigt annorlunda när man har dom i sig vs ristestet?