Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tequila profilbild

Tequila

Kvinna ·

27 jan, 2011

295 cc

Bröstförstoring

Är det bara jag som tycker de känns väldigt lite? När jag testat har jag gillar 350 kanske lite mer till min kropp men han sa att den skulle bli bäst och så var det den med mellan hög profil, fanns lägre och fanns högre men den i mitten.. Jag hade så att det skulle bli bäst med en med 10 i diametern, högst 11 och den på 295 cc var 11.. Testade ristest på 300 och det ser väldigt lite ut tycker jag.. Tror ni jag verkligen kommer bli nöjd efter operationen med bara det?

Är det de minsta jag kan ha? Eller är det bara inom deras sort av implantat?

31

Sortera efter

Tequila

Kvinna ·

04 feb, 2011

Seymour - Han använder inte sig av riktiga implantat när mna testar utan av tester så att man ser skillnaden mellan Hp, Mp osv bara =/ Men har sökt mig till en annan klinik o ska se vilka mått dom går med på.. Förhoppningsvis går dom med på lite mer =) Om dom inte gör det utan är runt samma så vet jag inte hur jag ska göra =/ Är orolig.. XD

Gilla

Tequila

Kvinna ·

04 feb, 2011

madeleineee_ - Ok jag vill ha samma och då försvinner ju ännu mer =/ lite surt på det sättet ifall man vill ha större.. Lycka till med din op!

Gilla

matilda89

Kvinna ·

05 feb, 2011

Om du vill ha lite större än "normal" men mindre än pamela andersson så måste du tastörre än 295cc !

Tän på att ca 50 cc försvinner också, så blir drygt 250cc ? Och för mig är det väldigt små bröst.

Om du vill uppnå det resultat du beskriver här hade jag nog lagt i 400-450? Jag ska lägga i 500 (är lite osäker på 500 eller 550)

och då har jag bröst sedan innan..

Gilla

Anonym användare

05 feb, 2011

Ska du lägga gelé hallon?:) jag & min kirurg pratade först om 375cc men jag tyckte det lät för mycket! Så jag ringde & ändrade till 325, och såg sen att det försvinner ungefär 25-50cc när man lägger bakom så ringde och ändrade igen till 350!:P prövade en bh 70d och fast jag hade mina 3,5dl ris där i så fyllde jag inte riktigt ut den ändå!:) men tyckte det såg väldigt fint och naturligt ut. Ja inte lite jag längtar... Långa 4dagar, fast skönt att jag har min op tid redan 8 på morgonen!!:)
Gilla

Anonym användare

06 feb, 2011

Madeleineee_ - JAg tror inte du kommer ha 70D efter op. Jag la in 275cc och jag har 70D nu och fyller ut den väl.

Gilla

Anonym användare

06 feb, 2011

Nej, hamnar nog mera mot minst 70E eller 65F skulle jag tro! :) Är jätte nervös att dem kommer bli för stora, men älskar dem verkligen när jag har 3.5dl ris i bhn! :) Så det blir säkert bra, vet att jag kommer ångra mej om jag går ner till 300cc

Gilla

Anonym användare

06 feb, 2011

Ja precis :) Jag tror inte dom blir förstora. Det kan ju låta mycket och stort men jag tror inte det blir så farligt. Ta hellre lite mer än vad du vill ha. Dom kommer bli jättebra :)

Gilla

Anonym användare

06 feb, 2011

om du kollar min profilsida, så ser du 2bilder vart jag har ristestet i! :) jag är ju väldigt kort och smal, har inga former alls nästan, men som mina kompisar & pojkvän säger att det ser ut som att jag framhäver mina former mera när jag prövat med ristestet. :)

Gilla

Anonym användare

06 feb, 2011

Ja det där såg ju jättebra ut :) Känns det bra med 3,5dl ris så kommer det nog kännas ännu bättre med 350cc :D

Gilla

Anonym användare

06 feb, 2011

jo, det kommer säkert bli jätte bra. det där en ännu en bh som är 75D så det ser mycket mycket bättre ut när jag prövade i en 70D, ser ännu mer naturligt ut! :)

Gilla

Anonym användare

06 feb, 2011

Jaa jag tycker det ser jättebra ut som sagt :) Hoppas att allt kommer gå som det ska och att DU blir nöjd, för det är huvudsaken :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem