MiniSmultron
Kvinna ·
25 nov, 2012
295 cc Anatomiska, Någon!?..För litet?
BröstförstoringHej!
Är det någon här som har 295cc Allergan HP anatomiska?
Har varit på konsultation 3 ggr.. Blivit storleksblind ;)
Sortera efter
MiniSmultron
Kvinna ·
28 nov, 2012
Vilken kirurg sa det Ninnie? Gud vad dumt, min kirurg säger att det Är ovanligt och det Är ovanligt. RUNDA roterar ju för de är även runda :) samt fickan ser väl annorlunda ut på olika implantat (+ storlekar så klart)
Gilla
Lingon
Kvinna ·
29 nov, 2012
Alla implantat kan väl egentligen rotera. Hur vanligt/ovanligt det är har jag dessvärre ingen aning om, men skillnaden är väl att om ett runt implantat gör det så syns det inte. Med ett anatomiskt implantat får ju bröstet "fel" form och man behöver rätta till det. Men som sagt, låter det vara osagt hur ofta det inträffar. :)
Gilla
diamonds
Kvinna ·
12 dec, 2012
Jag har lagt ut bilder på mina nu :)!
Gilla
MiniSmultron
Kvinna ·
12 dec, 2012
Ser superfint o naturligt ut Diamonds :)
Gilla
diamonds
Kvinna ·
12 dec, 2012
Tack :)! har du besämt dig än?
Gilla
MiniSmultron
Kvinna ·
12 dec, 2012
Faktiskt inte, blir nästan att bestämma på op-dagen :/ men tror ändå det blir 295.
Vad har du förr mått i underband? alltså mått under bysten runt om :)?
Gilla
diamonds
Kvinna ·
13 dec, 2012
Okej jobbigt att inte kunna bestämma sig men det blir nog bra! Hmm ungefär 80 cm mätte jag precis fram kan det stämma? Haha jag menar låter det rimligt utifrån vad du vill veta? Men i bh har jag 75 runt mätte jag på twilfit i veckan :)
Gilla
MiniSmultron
Kvinna ·
13 dec, 2012
Tack :) ja det var ett bra svar, jag har 68 runt om. Så de blir nog inte för små (som jag fasar över ;) vill inte ha så stora samtidigt. Vad landade din bhstorlek på? Och hur känns dem ? Känns de som dina egna?:)
Gilla
Lillavickevire
Kvinna ·
13 dec, 2012
Jag har 275 cc . Tycker det är lagom.
Ska lägga in lite nya bilder då det snart gått 2 månader nu.
Det enda med för små är att de kommer en bit isär ifs. Om du inte har väldigt täta bröstmuskler under.
Gilla
diamonds
Kvinna ·
13 dec, 2012
Okej nej de kommer inte bli för små! :) jag har C kupa nu :) ja de känns som mina egna är typ kär i dem
De är som mina diamanter haha låter töntigt men de är så det känns. De känns jätte bra förutom att jag fortfarande inte har någon känsel på undersidan av brösten det känns lokalbedövat så det är obehagligt men annars känns de bra :)!
Gilla
Jen1983
Kvinna ·
22 dec, 2012
Hej tjejer :) på väg hem från min op nu. Blev 295 cc, och är riktigt nöjd över mitt val. Lade upp bilder på min sida. Nu väntar jag bara på soffan..är stel som en pinne.
Gilla
Minnie
Kvinna ·
22 dec, 2012
Kul för dig Jen att du har gjort din op och är nöjd!! Jag gjorde min nu för 3 dagar sedan, 320 cc. Supernöjd med klinik och kirurg. Har inte vågat kolla på nakna brösten förrän ikväll (innan bara tjuvkikat eller med linne). De ser redan ganska fina ut; medelstora som jag hoppas blir lite mindre när svullnaden gått ned. Ser dock proportionerligt ut till min kropp. Allt gick bra under op men nu bränner det som tusan i ena bröstet och djävulskt ont att ta sig upp ur sängen varje morgon, samt ryggont...Ska ta och lägga upp bilder så snart jag blir silvermedlem och är i lite bättre röreseform.
Gilla